Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is toch skinny, joh. Iig van boven
.
Noem je haar nu dik?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.
Ja, want dat is de enige plek waar je als vrouw chubby kunt zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.
Zeik niet zo. Ik had geen lapo verwacht.quote:
Nee, goed gevuld aan de bovenkant van haar romp.quote:
Nu wil ik wel weten hoe je bij dat idee komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is toch skinny, joh. Iig van boven
.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef yats het volgende:
Ow kut...Ik zou een uur geleden mijn belastingaangifte gaan doen. Dat uitstelgedrag van mij ook.
Foei yats. Ik zou maar vast een toeslag gaan aanvragen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef yats het volgende:
Ow kut...Ik zou een uur geleden mijn belastingaangifte gaan doen. Dat uitstelgedrag van mij ook.
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten hoe je bij dat idee komtErgo; welke foto
Ik heb afgelopen week mijn toeslag (zorg) opgezegd. Kennelijk duurt het tot acht weken voor dat doorgevoerd isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foei yats. Ik zou maar vast een toeslag gaan aanvragen.
Je zou verwachten dat het sneller zou gaan. Immers, je wil geen geld meer ontvangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week mijn toeslag (zorg) opgezegd. Kennelijk duurt het tot acht weken voor dat doorgevoerd is.
Ja, ik dacht dus ook dat het meteen geregeld zou zijn, maar ik krijg in oktober en november nog toeslag, die ik dan wel terug moet betalen. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het sneller zou gaan. Immers, je wil geen geld meer ontvangen
Heb je haar tieten gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, goed gevuld aan de bovenkant van haar romp.
Ok, verkeerd genomen foto danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwens).
Ze lijkt best wel op Sinos, althans op basis van wat foto's die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef twi het volgende:
Zij lijkt net zoveel op Sinos als ik op Kaneel.
Het is meer dan eens hier in het topic neergezet. En ik geloof natuurlijk alles wat jullie zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwens).
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, verkeerd genomen foto dan![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik niet meer echt geinteresseerd in de rondingen van mijn ex.
Misschien had ze een kronkel in haar hoofd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de foto.
Geen idee wie dat zijnquote:
Kan ze gelijk een dm sturenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:34 schreef twi het volgende:
Eens zal ze haar eigen naam bij Google invoeren en een Immerdebestebob op haar zien geilen.
Uiteraard. Het zou eens normaal geregeld worden in die Ballentent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook dat het meteen geregeld zou zijn, maar ik krijg in oktober en november nog toeslag, die ik dan wel terug moet betalen. Dat dan weer wel.
Nu moet ik wel zeggen dat ze vaak kleding aan had waarin eigenlijk geen enkele ronding zichtbaar was, of ze nu formaat walrus was of formaat heroine junkie....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de foto.
Long term vision, I respect that. *gives brofist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ze gelijk een dm sturen
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef twi het volgende:
Zij lijkt net zoveel op Sinos als ik op Kaneel.
Ik vind 'jullie' wel heel generaliserend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jullie weten dat het meisje waarop jullie zitten te fappen 14 is he?
Gelukkig niet, nofi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.
Er wordt hier heul niet gefapt hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook knap. En lelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ze vaak kleding aan had waarin eigenlijk geen enkele ronding zichtbaar was, of ze nu formaat walrus was of formaat heroine junkie....
Dat vat ik op als een groot compliment, want dan heb ik twee keer zoveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.
Slaat toch eigenlijk nergens op hé, dat het zo lang moet durenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zou eens normaal geregeld worden in die Ballentent.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
What the fuck is hier nofi aan. Niet aan Kaneel komen, want dan kom ik aan jou!
Dat zou je echt niet zeggen... maar misschien dat het bij DWDD anders overkwam.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat doe je maar al te graag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
What the fuck is hier nofi aan. Niet aan Kaneel komen, want dan kom ik aan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |