Als je kijkt naar wat jij allemaal meemaakt.. Je reis en daarbij een zwangerschap zonder partner. Dan is het ook niet zo gek dat je verder van je 'oude' vriendinnen komt te staan. Je ontwikkeld je zo snel en je hebt andere prioriteiten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Oh Zoë dat is precies hoe ik het ook ervaar!
ja dat is waar, klinkt goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:22 schreef Zoë23 het volgende:
LT
Ja hij zorgt goed voor me en hij weet nu natuurlijk hoe het allemaal 'werkt' dat maakt het voor hem ook wat realistischer.
Als je luistert naar je eigen gevoel kom je vanzelf wel bij het Moedergevoel. Als de baby huilt dan wil je alles voor je kindje doen. En zo langzamerhand leer je je baby kennen. Je groeit er echt in.
Het is ook eng en spannendmaar je heb goede mensen om je heen
jaa, en als extratje kwam pispoes uit eigen beweging op schootquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
Klinkt als een fijne middag Crump!
Hier ook rustig. Visite van mijn ouders maar heb lekker zitten doorhakenna afloop toch moe en lekker gedut en geknuffeld op bed terwijl J tv keek.
Nu bijna klaar met samen koken
Ik merk dat ik ongeduldig begin te worden... Ik wil dat ie gewoon lekker uit zichzelf komt!
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Zoë23 het volgende:
Kwak
Djmo wat rot![]()
Heb vanmiddag 2x op bed gelegen. Wist niet echt wat te doen zo moe voelde ik me. Lig nu alweer vanaf kw v 9 op bed.. Heb zo'n onrustig gevoel, tv kijken ging ook niet echt. Alsof de bevalling wel erg dichtbij komt ofzo. Vind het spannend.. Ben er klaar voor maar eigenlijk ook niet
Ik weet dat ik 35wk ben maar zo voelt t niet met mijn enorme buik. Hij is groter dan mijn 41wk S buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |