Ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Last minute wijziging. Zouden spelletjes gaan doen, vakantiefoto's kijken en appeltaart eten.. Nah dat kon ik nog wel volhouden!
Had ze laatst ook al uit eten gevraagd, omdat Vriend dan vrij was en ik dan niet de hele dag alleen met peuter zat. Maar dat was ook al ontaard in een datumprikker, ware het niet dat iedereen te lui is het daadwerkelijk op te starten..
Ga steeds meer geloven in het stoppen van vriendschappen als er 1 kinderen krijgt en een ander niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo langzamerhand hebben we dus eigenlijk alles wel in huis..
Hebben jullie misschien nog tips? Wat vragen jullie?
Ik kom op dit moment niet verder dan kleding, omslagdoeken enz..die basics maar die hebben we dus in huis.
Is misschien anders als het niet de 1e is, maar wij vragen boeken. Inlegkaartje bij de geboortekaart (geïmproviseerd uiteindelijk, geen tijd meer om ze 'mooi' te bestellen..) We wonen niet heel groot, dus geen behoefte aan veel speelgoed, en nogal specifieke smaak qua kleertjes enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:54 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje,
Ik kom op dit moment niet verder dan kleding, omslagdoeken enz..die basics maar die hebben we dus in huis.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:54 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje,
Familie en vrienden vragen of we ook wensen hebben voor kraamcadeautjes. We hebben al veel meidenspulletjes van S natuurlijk en ik heb veel tweeling kleding of voetenzakken enz overgenomen van tweelingmama'sBoeken! Voorleesboeken voor over een half jaar/jaar, dingen die je tegen die tijd vergeet zelf te kopen en dan hebt liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo langzamerhand hebben we dus eigenlijk alles wel in huis..
Ik kom op dit moment niet verder dan kleding, omslagdoeken enz..die basics maar die hebben we dus in huis.. Verzorgingsproducten (Zwitsal-verrassingspakketten) of heul veul luiers kan ook.
SPOILER: egopostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen die het nodig heeft .. morgen lees ik weer bij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Misschien zijn dat mensen die nooit op hun buik slapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:01 schreef Risu het volgende:
Pfff. Ik kreeg voor de zwangerschap en deels tijdens altijd massages van man. Nu is dat een stuk minder want ik kan niet meer op mijn buik liggen. Maar hij zegt dat hij wel weer even wil, dus ik in halve jubelstemming, probeer al 10 minuten een comfortabele positie te vinden. 2 kussens verder ben ik erachter, die is er niet meer!![]()
En dan vraag ik me gewoon af hoe het kan dat mensen niet weten dat ze zwanger zijn. Die bobbel voel ik zo duidelijk zitten., of ligt dat gewoon aan vetjes enzo, of zware denial. Naja whatever.
Maar goed, ik ga wel rechtop zitten dan, jammer maar helaas.
hier ook..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ja, hier ook een vachtje op mn buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |