Ik zit niet te wachten op een FC Eindhoven dat hoog meedraait in de Juup. Vind het maar niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er clubvoetbal doe je zo...
Insogod, houd je bek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand.
Liever FC Eindhoven dan Helmond Sport of Roda JCquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een FC Eindhoven dat hoog meedraait in de Juup. Vind het maar niks.
Slabbekoorn is echt groot talent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Sleegers, toptalent van Feyenoord mist eventjes.
Liever Roda JC dan FC Eindhoven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever FC Eindhoven dan Helmond Sport of Roda JC
Gelukkig ben ik niet zo visueel ingesteld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jupiler League kijken is alsof je je handt in je reet stopt en dan via je darmstelsel weer uit je slokdarm komt met je hand om de ober te roepen.
Dit kun je niet menen. Zoals gezegd, FC Eindhoven is als club meer dan PSV gezien de grotere historie voor de profperiode.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Roda JC dan FC Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |