Hebben geen Zwarte Piet meer als chocola.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees net ergens dat we de Trekpleister ook moeten boycotten, maar waarom heb ik niet meegekregen. Iemand die me een update kan geven?
hopelijk binnenkort een brandbom daarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben geen Zwarte Piet meer als chocola.
Trekpleister volgens de Facebook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Belachelijk. Bij welke winkel is deze voorraad aangetroffen?
Prima toch, die kids rossen toch onmiddelijk de verpakking los voor de E-nummersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Belachelijk. Bij welke winkel is deze voorraad aangetroffen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
de tijd van praten is gewoon klaar nu we gaan nu harde actie plegen tegen winkels die landverraad plegen
Het grootste deel van de reacties aldaar (ook van de pro-Pieten)is ook volstrekt normaal van toon. Dit soort cherrypicking is natuurlijk gewoon goedkoop. Draagt ook helemaal niets bij, tenzij stemmingmakerij als een bijdrage moet worden gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar zit waarschijnlijk niemand tussen die in het echt zoiets zou doen.
De watte? Is dat een winkel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees net ergens dat we de Trekpleister ook moeten boycotten, maar waarom heb ik niet meegekregen. Iemand die me een update kan geven?
Het is echter geen serieuze doodsbedreiging.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
AIVD? Denk dat het OM in actie moet komen tegen Randy Klomp en Mark Ooms. Een doodsbedreiging is direct strafbaar.
Je zit hier te vuur en te zwaard een traditie te verdedigen en ondertussen ken je niet 1 van de grootste Nederlandse drogisterij-ketens? Als je een echte Nederlander bent, dan moet je je nou heel hard gaan schamen.quote:
Mensen die denken dat een 17 miljoen Nederlanders bezwijken omdat een paar honderd Surinamers zeuren en een deel van hen ruiten ingooit naar aanleiding waarvan winkels bezwijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef DeBaas. het volgende:
Mensen die denken dat Zwarte Piet nog lang gaat bestaan.
niemand heeft ooit van die winkel gehoord behalve jijquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit hier te vuur en te zwaard een traditie te verdedigen en ondertussen ken je niet 1 van de grootste Nederlandse drogisterij-ketens? Als je een echte Nederlander bent, dan moet je je nou heel hard gaan schamen.
Zusje van het Kruidvat. Bij die keten zullen er dan ook geen zwarte pieten meer zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De watte? Is dat een winkel?
Ik ben dan ook de enige FOK!ker die weleens buiten komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
niemand heeft ooit van die winkel gehoord behalve jij
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit hier te vuur en te zwaard een traditie te verdedigen en ondertussen ken je niet 1 van de grootste Nederlandse drogisterij-ketens? Als je een echte Nederlander bent, dan moet je je nou heel hard gaan schamen.
Voor jou de 'Rukpleister'quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De watte? Is dat een winkel?
Ik kende de Trekpleister wel, maar dat dat ook van Watson is wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zusje van het Kruidvat. Bij die keten zullen er dan ook geen zwarte pieten meer zijn.
http://www.werkenbijaswatson.nl
Wat bij de Kruidvat ook in de aanbieding is geweest volgt twee weken later bij de Trekpleister.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kende de Trekpleister wel, maar dat dat ook van Watson is wist ik dan weer niet.
Ik vind kennis hebben van wiskunde, cultuur, geschiedenis, aardwetenschappen, techniek, muziek etc. wat nuttiger dan het kennen van winkel X maar ieder zijn keuze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zusje van het Kruidvat. Bij die keten zullen er dan ook geen zwarte pieten meer zijn.
http://www.werkenbijaswatson.nl
LOLquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat bij de Kruidvat ook in de aanbieding is geweest volgt twee weken later bij de Trekpleister.
Maar het zijn dus al net zulke "concurrenten" als Bart Smit en Intertoys dat van elkaar zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat bij de Kruidvat ook in de aanbieding is geweest volgt twee weken later bij de Trekpleister.
Is zij nog steeds een soapmeisje?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef Falco het volgende:
https://twitter.com/tanjajess/status/523520372847943681/photo/1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |