Kap gewoon met je doorzichtige getroll joh, kneusjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want je mag niet kritisch zijn? Alles moet hier rozengeur en maneschijn zijn?
Is die man ook weer blij johquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Te veel credit dit. Te veel credit.
Inderdaad allemaal 'verborgen' belangen volgens mij van sony.quote:Fucking USB om je media af te spelen en backups te maken. Welkom in 2006 playstation![]()
zit je dan met je Pre-orderquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:09 schreef Matedeor het volgende:
Project cars uitgesteld naar maart 2015, raar zo dicht tegen de release.
[..]
Inderdaad allemaal 'verborgen' belangen volgens mij van sony.
Een tweetje met de makers van Drive Club.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:09 schreef Matedeor het volgende:
Project cars uitgesteld naar maart 2015, raar zo dicht tegen de release.
http://www.pu.nl/artikele(...)teld-tot-maart-2015/
[..]
Inderdaad allemaal 'verborgen' belangen volgens mij van sony.
Je poging tot grappig zijn duurt ook nogal lang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we al .mkv kijken op PS4, is Driveclub PS+ er al?
Duurt lang allemaal.
Trouwens, mijn gewonnen Alien Isolation van PlayStation is er ook niet.
Alles duurt lang bij Sony
quote:
Da's waar, maar het zou fijn zijn als een game een keer op tijd uit zou komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:07 schreef videonatic het volgende:
Alleen maar goed als ze het doorontwikkelen.
Er zijn hier een paar mensen die hem waarschijnlijk wel kwijt willen als ik sommige posts zo bekijk.quote:
Gewoon een 0 gebruiken ipv een oquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:44 schreef Ipho het volgende:
Heb alle mogelijke opties met de naam Fok! geprobeerd maar dat wordt als aanstoot gegeven beschouwd.
Fokkers, fokforum, FokDc niks kon.
quote:
Dat gevoel heb ik ook, dat het over 3 jaar alweer klaar is... mjah aan de andere kant... 720P met 60 fps vind ik ook prima, zit er toch niet zo dicht op dat ik het verschil ziequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Begin me trouwens langzamerhand wel af te vragen hoe lang deze consolegeneratie gaat duren.
Als je nu al hoort dat het lastig is om 1080p op 60fps voor elkaar te krijgen
Daar zit het em juist, bij de PS3/360 was de architectuur om te programmeren totaal anders dan bij PC. De huidige consoles liggen echter redelijk dicht bij de PC qua programmeren, waardoor die opbouw van mogelijkheden over de jaren dus veel minder (niet bestaand?) is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef Koopsie het volgende:
Nja, als je kijkt naar wat de eerste ps3/xbox360 games waren en wat er op het laatst uitgedrukt wordt maak ik me niet echt zorgen
Dat denk ik ook wel ja, vanuit Sony en Microsoft gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De PS4 en Xbox One gaan minimaal 6 jaar mee. No way dat ze na 3 jaar weer met een nieuwe console aankomen. De development en investeringskosten dienen eerst terug verdient te worden. En daarna wil men winst maken.
Oh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar zit het em juist, bij de 360 was de architectuur om te programmeren totaal anders dan bij PC.
Hmm zou kunnen, maar zoals ik het begreep moesten de ontwikkelaars de PS3 en 360 echt 'leren' te gebruiken, terwijl dat bij de PS4/One veel minder is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh?
Volgens mij leek de 360 juist erg op pc. Dat is bv de reden dat The Crew wel uitkomt op X360 en niet op PS3, want die lijkt er totaal niet op
Mwoa, ik denk dat we over een jaar of twee wel andere games zien dan nu. Al is de SDK van de console alleen al verbeterd om beter gebruik te maken van de hardware. Pc zal steeds verder vooruit gaan, maar dat weet je als consolegamer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, maar zoals ik het begreep moesten de ontwikkelaars de PS3 en 360 echt 'leren' te gebruiken, terwijl dat bij de PS4/One veel minder is.
Pre-order geannuleerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Project cars delayed, wat een naaiers.
Fout, want het heeft niks met architectuur te maken, maar dat je een vaste set hardware gebruikt en daar over de jaren heen ervaringen mee kan opdoen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar zit het em juist, bij de PS3/360 was de architectuur om te programmeren totaal anders dan bij PC. De huidige consoles liggen echter redelijk dicht bij de PC qua programmeren, waardoor die opbouw van mogelijkheden over de jaren dus veel minder (niet bestaand?) is.
De ps3 hardware was erg lastig om goed voor te developenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef videonatic het volgende:
[..]
Fout, want het heeft niks met architectuur te maken, maar dat je een vaste set hardware gebruikt en daar over de jaren heen ervaringen mee kan opdoen.
Bij pc games moet je rekening houden met miljoenen setups. Bij consoles maar met 1 setup die je jaren lang door kunt ontwikkelen op software gebied.
Dat. De PS3 heeft als enige een Cell processor en die danig week danig af van de X360 en de pc. En die was idd erg lastig om mee te programmeren/developpen, maar er was heel veel uit te halen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De ps3 hardware was erg lastig om goed voor te developen
het is nog steeds lastig om voor zoveel cores te programmeren . dat zie je ook op PC's en telefoons nog steedsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat. De PS3 heeft als enige een Cell processor en die danig week danig af van de X360 en de pc. En die was idd erg lastig om mee te programmeren/developpen, maar er was heel veel uit te halen.
Is een beetje het verschil tussen Windows PC's en Mac. Apple heeft zijn vaste hardware set terwijl je bij Windows PC's van alles kan verwachten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef videonatic het volgende:
[..]
Fout, want het heeft niks met architectuur te maken, maar dat je een vaste set hardware gebruikt en daar over de jaren heen ervaringen mee kan opdoen.
Bij pc games moet je rekening houden met miljoenen setups. Bij consoles maar met 1 setup die je jaren lang door kunt ontwikkelen op software gebied.
Net zoals bij kinder surprise ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef janrad het volgende:
[..]
Is een beetje het verschil tussen Windows PC's en Mac. Apple heeft zijn vaste hardware set terwijl je bij Windows PC's van alles kan verwachten.
Om even terug te komen hierop. NHL Gamecenter Live is om alle out-of-market games te kijken. Dat betekent dat voor jouw land je alle games kan zien waar geen rechten voor zijn. Er is in (West)-Europa inmiddels geen eigenaar meer van deze rechten, alle wedstrijden zijn dus out-of-market. Verder kan ik via internet in een willekeurig West-Europees land gewoon alle wedstrijden kijken en via de X360 ook. Daar betaal ik dan ook 100 euro p/j voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt het concept van TV- en reclamerechten? Om dezelfde reden kun je hier niet zomaar naar ESPN kijken. Of NBC. Noem maar op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:49 schreef David1979 het volgende:
^ Als we Mark Cerny (Systeem architect PS4) mogen geloven, gebeurt dat inderdaad:
http://www.playstationlif(...)ll-see-the-benefits/
Goed om te horenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef videonatic het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Net zoals bij kinder surprise ?
Okay! Volgens mij zitten we in de Opstaan club?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:06 schreef Droopie het volgende:
DonderjagerNL ik ben lid geworden van je club 😄 beetje jammer dat ik amper de multiplayer in kom en bij de 2 races die lukte na de finish de verbinding verbroken werd.
jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:44 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Okay! Volgens mij zitten we in de Opstaan club?
Zo werkt het met wel meer dingen; als je er niet zo goed mee om kunt gaan, kun je beter een 'simpelere' variant kiezenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:21 schreef janrad het volgende:
[..]
Kloptmeestal had ik bij een windows update het probleem dat er ineens verschillende dingen niet meer werkten zoals bijvoorbeeld een ingebouwde DVD speler. De Windows update hield dan geen rekening met het merk DVD speler die er in mijn laptop zat. Ik ben 2 jaar geleden over gegaan op Apple en dat bevalt prima. Dat heb je met PC games volgens mij ook zo.
Pardon ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zo werkt het met wel meer dingen; als je er niet zo goed mee om kunt gaan, kun je beter een 'simpelere' variant kiezen
Heb je geen PS+games of digitale games?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel PS4 spellen heeft iedereen inmiddels?
Ik kan zelf zeggen dat ik inmiddels een aardige collectie heb opgebouwd:
Killzone: Shadow Fall
Infamous: First Light
Infamous: Second Son
Assassin's Creed IV: Black Flag
Battlefield 4
Thief
Transistor
Wolfenstein: The New Order
Watch: Dogs
Destiny
FIFA 15
Alien: Isolation
The Evil Within
Ah ok. Ik heb de meeste fysieke games die ik had weer doorverkocht. Ik heb nu nog The Last of Us en Watch Dogs op disc en er zijn 2 fysieke spellen onderweg. Verder heb ik nog zo'n 10 games op mijn PS4 staan, waar ik er nog 4 intensief van speel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Transistor, Battlefield 4 en Infamous First Light heb ik via PSN aangeschaft. Daarnaast heb ik wel de PS+ spellen, maar die tel ik niet mee.
Alien Isolationquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel PS4 spellen heeft iedereen inmiddels?
Ik kan zelf zeggen dat ik inmiddels een aardige collectie heb opgebouwd:
Killzone: Shadow Fall
Infamous: First Light
Infamous: Second Son
Assassin's Creed IV: Black Flag
Battlefield 4
Thief
Transistor
Wolfenstein: The New Order
Watch: Dogs
Destiny
FIFA 15