quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:51 schreef LadyBlack het volgende:
Haha serieus, was die er ook??![]()
Ik heb enorm staan kwijlen bij die yaro's, en ook bij de Kokaidi's(?) met paddenstoeltjes, muzieknootjes en alle doeken met appeltjes erop![]()
Leuk om je te zien trouwens! Je was me al opgevallen wegens leuke vrouw met leuk kind en ws zus met lief kindje, voordat het kwartje viel![]()
Douane is vaak niet zo snel. Lijkt hier vaak of Ellevill zo traag is, maar denk dat dat minstens zo vaak aan t douaneproces ligt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:44 schreef GotC het volgende:
Zijn nogal wat troubles mee geweest bij een aantal in het topicDuurde weken en extra douane rekening bij sommigen
Woeiii, wat leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef klaprooss het volgende:
Oh en! Fok heeft er een draagconsulent bij![]()
De stukjes bij de beentjes even losmaken en naar binnen wegvouwen, ook kun je het slaapkapje wat strakker oprollen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een Bondolino te leen, wat een fijn ding is dat! Heb wel het idee dat A. nog iets groter moet groeien voordat ze er goed in past:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef klaprooss het volgende:
Wat leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef klaprooss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |