Niet gezien, vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vond je van Pauwmans gisteren? Topshow wel. Al ergerde ik me soms aan Freek die de stamgast van de tafel uit liep te hangen.
Een Zwarte piet debat met nuance en rust.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet gezien, vroeg gaan slapen.
Jarenlang heb ik geworsteld met mijn gewicht, door deze TT ga ik weer uit frustratie eten.quote:
Ik vind dat jammer omdat ik Twente helemaal niet zo'n imponerende ploeg vind, eigenlijk. Het brengt me op de een of andere manier geen vreugde om te zien terwijl ze een best leuk middenveld hebben. Onder Co en de dorpsidioot Preud'homme was het best leuk voetbal en deels onder Steve.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, Ajax gaat morgen niet winnen dat staat statistisch vast. Hoe voel jij je daaronder?
Ik worstel slechts met het ontbreken van 5 punten van de 102.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jarenlang heb ik geworsteld met mijn gewicht, door deze TT ga ik weer uit frustratie eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Bedankt voor het volledige antwoord. Maar kijk. Dit professioneel gephotoshopte plaatje door VI zegt alles.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer omdat ik Twente helemaal niet zo'n imponerende ploeg vind, eigenlijk. Het brengt me op de een of andere manier geen vreugde om te zien terwijl ze een best leuk middenveld hebben. Onder Co en de dorpsidioot Preud'homme was het best leuk voetbal en deels onder Steve.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik worstel slechts met het ontbreken van 5 punten van de 102.Waarom zijn er nog maar 4 Europese plaatsen te verdelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik worstel slechts met het ontbreken van 5 punten van de 102.Netjes van Feyenoord trouwens. Ik heb ook nog nooit een perfect seizoen gedraaid, ik zal eens kijken waar ik ben gestrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dan is de kans groter op een gelijkspel, tamme.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Bedankt voor het volledige antwoord. Maar kijk. Dit professioneel gephotoshopte plaatje door VI zegt alles.
[ afbeelding ]
Play offs moeten nog gespeeld worden.quote:[..]
Waarom zijn er nog maar 4 Europese plaatsen te verdelen?
Niet zei toch ook "Niet winnen", pakhaas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is de kans groter op een gelijkspel, tamme.
[..]
Play offs moeten nog gespeeld worden.
Go Ahead neemt het op tegen Twente en ADO speelt tegen AZ. #boeiend
Ik faalde in de poging voor de 31e winst. PSV bleek met 4-3 te sterk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Netjes van Feyenoord trouwens. Ik heb ook nog nooit een perfect seizoen gedraaid, ik zal eens kijken waar ik ben gestrand.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Netjes van Feyenoord trouwens. Ik heb ook nog nooit een perfect seizoen gedraaid, ik zal eens kijken waar ik ben gestrand.
Sorry.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zei toch ook "Niet winnen" pakhaas.
Ik kon vannacht weer totaal niet slapen en dat was kut. Toen ben ik er om 8:00 uitgekomen zodat ik vanavond tenminste wel echt moe zou zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar laten we het over boeiende dingen hebben zodat Littlerabbit ook nog enigszins mee kan praten.
Oh ja... al heb ik het eigenlijk al verneukt voor mijzelf.quote:
Ik verlies altijd mijn eerste wedstrijd in de CLquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was een nieuwe game gestart omdat ik als opperautist was vergeten om de Topklasse erbij te doen.
Ik had een mooie reeks van 40 ongeslagen wedstrijden in de Eredivisie. 31-3-0 ook een seizoen. Nieuw seizoen, opening, gelijk tegen Twente, 1-2 verlies.
Ik voelde me treurig, waardeloos en moedeloos.
Mijn inzage van de ochtend:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon vannacht weer totaal niet slapen en dat was kut. Toen ben ik er om 8:00 uitgekomen zodat ik vanavond tenminste wel echt moe zou zijn.
Tot zover deze boeiende inzage van mijn ochtend.
[..]
Oh ja... al heb ik het eigenlijk al verneukt voor mijzelf.
Jij staat dus om 6:30 op om samenvattingen van 2 weken oud terug te kijken? Wat ben je toch een gepassioneerde jongen op het gebied van voetbal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn inzage van de ochtend:
Vanochtend werd ik wakker. Ik was vergeten dat het 06:30 was en nog wat donker wat bij het ingaan van de wintertijd, 26 oktober trouwens, weer licht brengt. Om wakker te worden kijk ik lekker naar FSE1 waar dan samenvattingen van de Eredivisie en de Jupiler League te zien zijn. Dan ga ik ontbijten en dan ga ik naar school.
Wel jammer dat ik altijd inschakel bij de zaterdagwedstrijden. Die ken ik nu van voor af aan.
Nee, ik lig altijd rustig in bed naar de tv te kijken. Dat is iets anders dan opstaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij staat dus om 6:30 op om samenvattingen van 2 weken oud terug te kijken? Wat ben je toch een gepassioneerde jongen op het gebied van voetbal.
Ik kijk 's ochtends geen TV. Geen tijd voor. Ik maak soms een uitzondering voor WNL op Zondag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik lig altijd rustig in bed naar de tv te kijken. Dat is iets anders dan opstaan.
Ik heb altijd een half uur nodig om wakker te worden. Vroeger rolde ik altijd uit bed als Merel Westrik op TV kwam bij WNL maar nu zit ze daar niet meer.
Het is geen vertrouwen. Meer noodgedwongen. Rusnak en Ogbeche houd ik er wel in maar die andere zijn even omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom dat vertrouwen in Cambuur?
Ik ben er nog niet uit, maar ik denk dat ik voor wat meer Feyenoord ga. Jammer alleen dat die spelers zo duur zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk wat Vitesse in mijn team.
Willem II uit en NAC thuis.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur gaat stunten tegen Feyenoord jatog.
hahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Topshow. De Haagse kern staat er nog wel. Nu met een bonkige Engels, Turkse spits alleen.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Den Haag zijn prestaties wel wat tegenvallen de afgelopen ronden.
[ afbeelding ]
Waarom FC Groningen-speler? Botteghin vind ik daarbij ook een rare vlegel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk er over Tankovic, Reijnen en Rekik er uit te gooien ten faveure van Kongolo, Kazim Richards en Bottegin.
Neem wat pilletjes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef Saind het volgende:
Ik ben brak en moet over twee uur weer achter de bar staan
Jij doet het zowaar slechter dan ik? Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog de aanval van Vitesse in mijn team en ik kan gelukkig sterven.
Botteghin niet. Groningen is echt slecht en hij haalt veel onnodige kaarten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk er over Tankovic, Reijnen en Rekik er uit te gooien ten faveure van Kongolo, Kazim Richards en Botteghin.
NOU LEUK ZEGquote:
Ik heb een week niet meegedaan, Hans.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij doet het zowaar slechter dan ik? Hoe krijg je dat voor elkaar.
Michael van der Werff - PEC Zwolle?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zoek nog een verdediger van net geen miljoen. Betere suggesties?
Nee PEC gaat op zeker de 0 niet houden. Derby en Heerenveen heeft Uthgod.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael van der Werff - PEC Zwolle?
GAE v PEC
PEC v Heerenveen
Joost van Akenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee PEC gaat op zeker de 0 niet houden. Derby en Heerenveen heeft Uthgod.
Okequote:
Weet het wel zeker. Heerenveen heeft het volgens mij aardig op orde defensief dit seizoenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken ja
Zou niet best zijn voor jouw Cambuur team.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. Heerenveen heeft het volgens mij aardig op orde defensief dit seizoen
Boeiend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niet best zijn voor jouw Cambuur team.
Daarom vond ik het ook al een rare keuze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou niet best zijn voor jouw Cambuur team.
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Confronterend dit. Hoe mijzelf te noemen in Untappd.
070forevahlovehaguejohannesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Confronterend dit. Hoe mijzelf te noemen in Untappd.
Anders had je het zeker gelaten bij 2 cola light?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was ik zomaar in Amsterdam. Untappd zet aan tot zuipen zeg ik je.
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders had je het zeker gelaten bij 2 cola light?
Ik vroeg me al af waar die uitnodiging van daan kwamquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn sympathiek en oprechte kameraad als eerste kunnen toevoegen in Untappd. Als dat geen stalken wordt.
Scherp al altijd. Al zit ik nog wel in dubio of ik vandaag al begin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die uitnodiging van daan kwam
fixed. Ik had iets beters verwacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp al altijd. Al zit ik nog wel in dubio of ik vandaag al begin.
Ik zal jou eens fixenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixed. Ik had iets beters verwacht.
Straks gaan jullie nog denken dat ik jancees heet :$quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixed. Ik had iets beters verwacht.
Jippie, Bert Koenders.twitter:Teletekst twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 12:14:01Bert Koenders beëdigd als minister http://t.co/hfFxagVLD2 reageer retweet
Wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie, Bert Koenders.twitter:Teletekst twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 12:14:01Bert Koenders beëdigd als minister http://t.co/hfFxagVLD2 reageer retweet
Dat is nu eenmaal de bedoeling van een advocaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voormalig minister van ontwikkelingshulp. Die man kan nog de moord op je familie goedlullen.
Ik ook. Plastic Aged Brewwaterquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef Saind het volgende:
ik heb nog spijt dat ik dat water op Borefts niet heb ingechecked
Bert Koenders studeerde tot 1983 politieke en sociale wetenschappen (internationale betrekkingen en economie) aan de Vrije Universiteit en Universiteit van Amsterdam, waarna hij de titel Master of Arts behaalde aan de Johns Hopkins University en School of Advanced International Studies te Bologna en Washington.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de bedoeling van een advocaat.
Niet wetende of B. Koenders een rechtenstudie heeft gedaan, anders is het een natuurtalent.
Hard voor je. Was sowieso al twijfelachtig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord-coach Fred Rutten kan zaterdagavond niet beschikken over Sven van Beek in de thuiswedstrijd tegen hekkensluiter Heracles Almelo.
Aderlating voor mijn team
In zijn hart wilde hij rechten studeren in Groningen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bert Koenders studeerde tot 1983 politieke en sociale wetenschappen (internationale betrekkingen en economie) aan de Vrije Universiteit en Universiteit van Amsterdam, waarna hij de titel Master of Arts behaalde aan de Johns Hopkins University en School of Advanced International Studies te Bologna en Washington.
Een natuurtalent dus
Ik heb er juist zin in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in die manager. Leeft Memphis alweer?
Memphis nog niet. Ze mikken met hem op de wedstrijd van volgende week: FC Utrecht uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je had gewoon ook een Groningen/geschiedenis bij team moeten maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om die reden wissel ik Nick nooit ook al heeft hij tot op heden nog niet het gewenste aantal punten gescoord.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had gewoon ook een Groningen/geschiedenis bij team moeten maken.
Willen we dat allemaal nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zijn hart wilde hij rechten studeren in Groningen.
Naar de schuilkelder voor het onheil nadert.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
GODVERDEKANKER WAT ZIE IK NU OP DE LANGE TERMIJN
[ afbeelding ]
Haha, terecht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nounounounounouquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
USB-poort kapot? Conflicterende hardware?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
Mijn pc reageert niet meer op mijn muisbewegingen, een nieuwe muis werkt ook niet.
#tijdvoorApple
Staat pas voor 20 november dus er klopt geen kut van. Hoop ik. Maar het is altijd wel een slecht teken als de lange termijn weer sneeuw laat zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar de schuilkelder voor het onheil nadert.
Heb jij er verstand van ofzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
USB-poort kapot? Conflicterende hardware?
Eergisteren deed hij het wel met deze muis, kan dus volgens mij weinig met hardware te maken hebben. En op andere poorten hetzelfde gedoe. Enige wat hij afentoe nog doet is reageren op de rechtermuisknop als ik er 453545x op druk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
USB-poort kapot? Conflicterende hardware?
Soms.quote:
Rebooten heeft zeker ook geen nut? Al bij configuratiescherm > programma's verwijderen gekeken of daar troep tussen staat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eergisteren deed hij het wel met deze muis, kan dus volgens mij weinig met hardware te maken hebben. En op andere poorten hetzelfde gedoe. Enige wat hij afentoe nog doet is reageren op de rechtermuisknop als ik er 453545x op druk.
Vieze steekbal van Raffiequote:
Waarom ga je met negers omquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
''zeg je heb ebola''
zegt dus net een neger tegen een andere neger in een groepsgesprek
ik moest hardop lachen
einde bericht
Nounouquote:
doe ik niet echt eigenlijk, alleen dit is het groepsgesprek van vakantiewerk en daar ging ik wel met wat allochtonen omquote:
Hoe kan je nou weer wat tegen Van der Vaart hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rafael moet lekker oprotten met zijn woonwagenkamp, wat begint die vermoeiend te worden.
Fout van FOK!quote:
Nee, Siem de Jong kan er geen reet van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu scoort Siem de Jong de 0-2 op aangeven van Marco van Ginkel. Is dit realistisch?[ afbeelding ]
Je verdient wel de Lex Immers award als je deze bal mist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, Siem de Jong kan er geen reet van.
bedankt voor de verslagen evertquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verdient wel de Lex Immers award als je deze bal mist.
[ afbeelding ]
Als dat zo is dan ben ik echt lelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, wat een kennis doe ik op hier in de laatste uurtjes van de werkweek
Sigthorsson zou het doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verdient wel de Lex Immers award als je deze bal mist.
[ afbeelding ]
Graag, we zijn zeer geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi, dit was overigens Zuid-Korea v Nederland.
Ik ga meer posten.
had je maar niet op je hoofd moeten vallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ben ik echt kankerlelijk
ABO IS GRATIS HIER MOTHERFUCKERZZZZquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je een abo nemen of luister je net als ik met reclame.
Ja, houd ons alsjeblieft op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi, dit was overigens Zuid-Korea v Nederland.
Ik ga meer posten.
ik ga ook voor de whiskey vanavondquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
Whiskey, sigaar, goede muziek en Stijn zijn gifjes. Wat kan het leven soms toch mooi zijn.
En dan morgen weer clubvoetbal, jippiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga ook voor de whiskey vanavond
beetje fifa, beetje whiskey zuipen met wat maten
goede leventje
Broederliefdequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb ook gratis premium via mijn moeder
spotify is verdomd geniaal
Ik ben wat projectjes voor spotify gaan uitvoeren. Daardoor gratis aboquote:
Was het alle dagen maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga ook voor de whiskey vanavond
beetje fifa, beetje whiskey zuipen met wat maten
goede leventje
jupquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan morgen weer clubvoetbal, jippie
mongolenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
jup
hoelaat is twente ajax? 2045 zeker?
[..]
mongolen
Ja. Leuk dagje morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
jup
hoelaat is twente ajax? 2045 zeker?
[..]
mongolen
Kans is groter dat je net als 99% van de andere mensen gewoon een kutleven huisje boompje beesje alles krijgt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is wel het uiteindelijke doel
#moneyisthemotivation
kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kans is groter dat je net als 99% van de andere mensen gewoon een kutleven huisje boompje beesje alles krijgt.
Dat kan ook best met Whisky en Fifa. Met een beetje geluk krijg je er dan nog een gratis dosis huiselijk geweld bij ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kans is groter dat je net als 99% van de andere mensen gewoon een kutleven huisje boompje beesje alles krijgt.
Daarom gewoon per ongeluk Euro Jackpot winnen. En dan KLB-topics aanmaken dat je een paar miljoen euro spelbelasting moest afdragen. En dat de jetski in je jacht in de verkeerde kleur gespoten isquote:
Voor goedkope kabels ga ik altijd naar www.goedkopekabeltjes.nlquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
Voor wie nog goedkope kabeltjes enz zoekt:
http://www.miniinthebox.com/nl/
Code: MIJNMINI (werkt 1x per account/emailadres)
Kortingsbedrag: ¤ 3,84 / $ 4.00
Minimum bestelbedrag: 3,85 / $ 4.01
Net 7 bestellingen gedaan voor nog geen 1,5 euro
knockout of competitie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
Ik zou FOK! Fights starten. Beetje als bumfight maar dan met zolderautisten.
Bindend kijkadviesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
selectie van de potjes morgen
13:45 Manchester City v Tottenham Hotspur
15:30 Bayern München v Werder Bremen
15:30 1.FC Köln v Borussia Dortmund
15:30 VFB Stuttgart v Bayer Leverkusen
16:00 Arsenal v Hull City
16:00 Crystal Palace v Chelsea
16:00 Everton v Aston Villa
16:00 Southampton v Sunderland
16:00 Levante UD v Real Madrid
18:00 Galatasaray v Fenerbahce (voor Davy)
18:00 AS Roma v Chievo Verona
18:30 Schalke 04 v Hertha BSC
18:30 PSV v AZ
18:30 Willem II v Vitesse
19:45 Feyenoord v Heracles Almelo
20:00 FC Barcelona v SD Eibar
20:45 FC Twente v Ajax
20:45 NAC Breda v ADO Den Haag
20:45 Sassuolo v Juventus
Geen dank
Knockout-competitie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
knockout of competitie?
ik doe mee trouwens
Galatasaray - Fenerbahce wil ik nog wel eens live zien. Eens kijken wanneer de volgende editie is.quote:
WOUTJE WEGHORST UTTUTUTUTUquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, in het kader van Super Saturday spelen wij tegen Heracles...
Zelfs Bulgaren beamen dit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ons hart zijn we allemaal Groninger.
Don is weer terug..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, in het kader van Super Saturday spelen wij tegen Heracles...
Van dit soort theorieën vind ik altijd wel interessant om te zien hoe ze dit ooit willen onderbouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, wat een kennis doe ik op hier in de laatste uurtjes van de werkweek
Heb je al excuses van GGMM gekregen nadat die je Africa Cup topic ten onrechte belachelijk had gemaakt?quote:
Bulgarije en Groningen hebben dan ook een lange geschiedenis van uitwisselingen.quote:
Vooral gestolen auto's.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bulgarije en Groningen hebben dan ook een lange geschiedenis van uitwisselingen.
Blockify Lite even downloaden. Wordt die vreselijke reclame gemuted.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je een abo nemen of luister je net als ik met reclame.
grazie millequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blockify Lite even downloaden. Wordt die vreselijke reclame gemuted.
NEEM DIT TERUG alsjeblieftquote:
Premium kopen. Paupers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga geen 120 euro per jaar betalen voor spotifyquote:
Dit en daarbij draag ik via Netflix al bij aan de entertainmentindustrie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga geen 120 euro per jaar betalen voor spotify
Vind de reclame niet zo storend. Je krijgt ook amper reclame.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat mijn broertje vorige week gesproken heeft met de ambassadeur van Bulgarije in Den Haag.quote:
Alsof een artiest dan ook maar een substantieel deel van zijn inkomsten kan vergaren via spotify.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit en daarbij draag ik via Netflix al bij aan de entertainmentindustrie.
Amper reclamequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind de reclame niet zo storend. Je krijgt ook amper reclame.
Zal ik even een foto maken van de bugatti die hier voor de deur staat? Niets pauper.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar jij woont in bulgarije en beschuldigt ons van het zijn van een pauper
Veel minder vaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
Amper reclame . Om de 3/4 nummers zon schreeuwende teringleijer. Nee feestelijk bedankt.
Op de mac versie van spotify krijg je dus echt om de 3/4 nummers reclame.quote:
Ik heb van de Belgische ambassadeur, waar ik op goede voet mee sta, vernomen dat de papieren al toegezonden zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat mijn broertje vorige week gesproken heeft met de ambassadeur van Bulgarije in Den Haag.
Ik ben heel weinig verwijderd van een Bulgaars paspoort
Ja maar macquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op de mac versie van spotify krijg je dus echt om de 3/4 nummers reclame.
Niet 10 miljoen dollar krijgen van een Nigeriaanse prins.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
Jongens ik ben weg. Net gehoord dat ik rijk ben geworden
This is to inform you that you have email grant money of Eight hundred thousand USD for this month of 2014 sweepstakes which is organized by OUTLOOK, MSN & WINDOWS 8 LIVE INC. The MICROSOFT WINDOWS collects all the addresses of the people that are active online, among the millions that subscribed to Yahoo and Hotmail, Gmail we only select five people as our winners through electronic balloting System without the recipient applying, we salute you for being one of the people selected.
NOTE: FOR CLAIMS OF GRANT YOU MUST CONTACT THE EMAIL BELOW WITH YOUR INFORMATION TO OPEN YOUR CLAIMS FILE.
Dat is onrealistisch veel. Dat gaat niemand geloven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet 10 miljoen dollar krijgen van een Nigeriaanse prins.
Scheen een sympathieke man te zijn, die Bulgaarse ambassadeur. 65 jaar oud en 50 jaar in het leger gezeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb van de Belgische ambassadeur, waar ik op goede voet mee sta, vernomen dat de papieren al toegezonden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |