Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik vind het traag. Maar dat komt voornamelijk omdat er geen opbouw, geen knal in zit. Dan duurt een avond lang.
Denk dat we alleen verschillende manieren van kijken er naar hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.
Ik luister ernaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk dat we alleen verschillende manieren van kijken er naar hebben.
"gewone" muziek? Daar zijn ook een hoop definities van hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister ernaar.
Maar ook niet supervaak meer, meer naar"gewone" muziek tegenwoordig.
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso is het raar om iets "geen muziek" te noemen
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"gewone" muziek? Daar zijn ook een hoop definities van hoor.
Ik denk dat wij meer raakvlakken met muziek hebben dan jij denkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raar.
Nee, jij niet nu, maar stbabs was alweer aan het schuimbekkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat wij meer raakvlakken met muziek hebben dan jij denkt.
Maar ik voer toch geen felle discussie?
Niets raars aan toch? Jij trolt hetzelfde, wij reageren hetzelfde. Zo hoort het cirkeltje rond te gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wat pas raar is, ik die al jaren loop te trollen op precies dezelfde manier en vaste users die er nog steeds fel op reageren, dat is pas raar.
Celine Dion?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Maar jullie snappen dan wat ik bedoel.
Oh ik vind een hele hoop leuk. Behalve wat nu in de hitlijsten staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Celine Dion?
Of Muse?
Of Pharell?
Gewoon niets commercieels toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ik vind een hele hoop leuk. Behalve wat nu in de hitlijsten staat.
Overdrijven is een vakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij niet nu, maar stbabs was alweer aan het schuimbekken.
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.quote:
Oh ik zit na hun laatste cd nu ff opnieuw in de Arctic Monkeys fase, dat is aardig commercieel hoor.quote:
Och ze is weer bezig hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh heeeeel soms zit er n leuk nummer tussen. Maar ik krijg de helft niet mee en t is veel vh zelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.
Een indie nummer kan ook ineens opgepuikt worden door de media/het publiek en een hit worden.![]()
Zeggen dat je van niets houdt wat in de top40 staat vind ik altijd zo halsstarrig en bekormpenMaar ik heb een deja-vu, want twee weken geleden hebben w ehier nog de top40 door zitten bladeren met z'n allen om te zien of we dan toch wel IETS leuk vonden eruit
Ik volg m ook helemaal niet meer namelijk.
I know.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alles wat in een hitlijst terecht komt meteen commercieel is.
Een indie nummer kan ook ineens opgepuikt worden door de media/het publiek en een hit worden.![]()
Zeggen dat je van niets houdt wat in de top40 staat vind ik altijd zo halsstarrig en bekormpenMaar ik heb een deja-vu, want twee weken geleden hebben w ehier nog de top40 door zitten bladeren met z'n allen om te zien of we dan toch wel IETS leuk vonden eruit
Ik volg m ook helemaal niet meer namelijk.
Ik vind techno ook heel vaak heel traag met weinig shifts en ups en downs anders hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hebben wij het over twee verschillende soorten techno.
Dan zou Jay Brannan niet meer commercieel zijn, alleen omdat de nieuwste alleen nog maar via iTunes te kopen isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Alle muziek op een CD is commercieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |