Ik hoef geen Seat Ibiza, zie je mij te veel rijden, wil echt wat unieks, iets wat je niet veel ziet rijden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:04 schreef Zebase het volgende:
Vergeet die Franse zooi. Een Seat Ibiza Cupra 2.0 is wel te krijgen denk ik voor zo'n bedrag
Volvo 480 GTquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:07 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik hoef geen Seat Ibiza, zie je mij te veel rijden, wil echt wat unieks, iets wat je niet veel ziet rijden..
Is dat een auto met grote bagage ruimte, veel comfort en veel beenruimte achterin? Want dat hebben alle auto`s (Al weet ik bij die kadett niet zeker hoe het zit met comfort) in deze lijst.quote:
Neem de 1e hit op google. Of de 2e, of de 3equote:
Comfort wel. Je kunt niet allen hebben voor die prijs. Dan een Opel Omega 3.0 V6.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Is dat een auto met grote bagage ruimte, veel comfort en veel beenruimte achterin? Want dat hebben alle auto`s (Al weet ik bij die kadett niet zeker hoe het zit met comfort) in deze lijst.
Wat is het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neem de 1e hit op google. Of de 2e, of de 3e
Ik hoef geen 3.0 V6 als beginner, wat denk je wat dat doet in de verzekering? (En om maar te zwijgen over het 1 op 7 verbruiken in de stadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Comfort wel. Je kunt niet allen hebben voor die prijs. Dan een Opel Omega 3.0 V6.
Ik schat een 406 coupé, leuke wagens om te zien, helaas geen ruimte achterinquote:
Heb je toch ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik schat een 406 coupé, leuke wagens om te zien, helaas geen ruimte achterin(Ja voor kleine kinderen of boodschappen, maar niet voor volwassenen)
Audi Coupé is mij qua beenruimte achterin te klein.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:11 schreef Geralt het volgende:
Is een Audi coupe niks? Die zie je niet heel veel meer toch?
Jij denkt zeker dat ik de auto alleen maar van onder wil bekijken of niet?quote:
11 t/m 14 ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die 1 t/m 10 is echt om te janken.
Daar gaat het ook om, band opbouwen met je autoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:45 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik de auto alleen maar van onder wil bekijken of niet?
Een Jag van 1500 euro is totaal niet te vertrouwen
Met een 1.6 saaie Impreza is dat niet zoveel anders als bij andere auto's.. Voor 1500 euro krijg je echt geen fatsoenlijke STi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken met een preza.![]()
Aanrader: http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om, band opbouwen met je auto
Toch wel opmerkelijk dat 'ie het falen op zijn theorie altijd makkelijk afschoof onder de noemer 'faalangst' . We zijn inmiddels 2 jaar en 140 lessen verder denkt 'ie wel in 1x te kunnen slagen voor praktijk. Als je al zenuwachtig wordt voor theorie, hoe moet dat dan in praktijk als een wildvreemde naast je gaat zitten om je te beoordelen_O-quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:05 schreef -niemand- het volgende:
Braddie pls![]()
![]()
Haal nu eerst je rijbewijs maar eens. Geheid dat je deze keer weer zakt.
Renault 25 is dan wel weer een goede keuze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat TS een troll is toch?
...Zit totaal geen logica in.
Wow wat een dingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Renault 25 is dan wel weer een goede keuze.
de eerdere modellen wel ja zoals op jou lijstje de CX en de BXquote:Citroen heeft problemen met de hydrauliek
Ik was ook een ramp en heb al lang geaccepteerd dat autorijden niks voor mij is. Op een gegeven moment moet je gewoon realistisch zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat 'ie het falen op zijn theorie altijd makkelijk afschoof onder de noemer 'faalangst' . We zijn inmiddels 2 jaar en 140 lessen verder denkt 'ie wel in 1x te kunnen slagen voor praktijk. Als je al zenuwachtig wordt voor theorie, hoe moet dat dan in praktijk als een wildvreemde naast je gaat zitten om je te beoordelen_O-
Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |