Dit ja.quote:
Limburgquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Nederland heeft niet hiervoor gekozen.
Limburg verdomme LIMBURG.
Bijna wel ja.quote:
Ze mogen nog opschieten.twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 16-10-2014 om 22:10:43Nu snel naar @HumbertoTan bij @RTLLateNight reageer retweet
VI verdient hem natuurlijk ook niet echt, is ook een beetje volksvermaak. Daar had Bert van der Veer in principe gelijk in, maar Flikken is ook maar een 'simpele' serie. Dus verdient het ook niet echt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ja.
Vind de ring eigenlijk meer voor talkshows, onderzoekjournalistiek.
Dit is natuurlijk gewoon de grote incestshow waar alleen amusement boven komt drijven. ben benieuwd hoe de ring eruit gaat zien als sander dekker zijn project erdoor heen is in 2016.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
We moeten niet vergeten dat Reinier zijn vrouw heeft vermoord.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog nooit gezien.
Maastricht is trouwens wel met afstand de mooiste stad van Nederland.
Was dat dikkertje van Fok er ook weer bij?quote:
Dat is vijf minuten lopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
Ze mogen nog opschieten.twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 16-10-2014 om 22:10:43Nu snel naar @HumbertoTan bij @RTLLateNight reageer retweet
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was dat dikkertje van Fok er ook weer bij?
U madquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Niet Groningen
Niet Amsterdam
Niet Rotterdam
Niet Eindhoven
MAAR LIMBURG
\quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Die fotografen die elkaar neerhoeken op dat podium is ook een jaarlijks terugkerend ritueel he
quote:
Het is een publieksprijs hè, de kijkers bepalen, soort van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI verdient hem natuurlijk ook niet echt, is ook een beetje volksvermaak. Daar had Bert van der Veer in principe gelijk in, maar Flikken is ook maar een 'simpele' serie. Dus verdient het ook niet echt.
Joël Le Tombequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het acteerniveau in Flikken Maastricht![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet me denken aan die fokker bij het NSF met Yolante en vader Abraham
Fabeltjeskrant heeft ook al eens gewonnen daar hoorde je destijds niemand overquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Alsof Flikken Maastricht de slechtste winnaar ooit is, zijn we De Bauers en Gewoon Jan Smit al vergeten?Tv-Kantine. GTST.
Het is natuurlijk een populariteitsprijs.
Alleen Wie is de Mol vond ik terecht.
Da's Joop van Tellingen.quote:
Niet eens een externe flitser eropquote:
Het is gewoon een publieksprijs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Alsof Flikken Maastricht de slechtste winnaar ooit is, zijn we De Bauers en Gewoon Jan Smit al vergeten?Tv-Kantine. GTST.
Voetbal International niet noemenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Guanabana het volgende:
VI = topshowquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voetbal International niet noemen
Flikken Maastricht is voor Nederlandse begrippen gewoon een goede serie toch, geheel verdiend vind ik. Ik vind zelf wie is de mol dan weer tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Guanabana het volgende:
dan moet je zelf een prijs in het leven roepen dan mag je hem zelf uitreiken en dan noem je het de Guanabana TV-awardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef Guanabana het volgende:
heb het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:14 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Flikken Maastricht is voor Nederlandse begrippen gewoon een goede serie toch, geheel verdiend vind ik.
Doordekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk had Derksen on the road moeten winnen
Vi Oranjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk had Derksen on the road moeten winnen
Tour du Jourquote:
cockringquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Szura het volgende:
Wel fijn voor Onno dat hij zn ring weer terugheeft
En Pieter Derks de award voor aanstormend talentquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
trouwens een schande dat Jimmy Fallon niet heeft gewonnen met de Tonight Show
Dat is zij toch ook?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:19 schreef iBenny het volgende:
Angela Schijf blijft me doen denken aan Beugelbekkie
Ja mij ook wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:19 schreef iBenny het volgende:
Sharon Spitzquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:19 schreef iBenny het volgende:
Dat fragment viel ook een beetje in het water door het aanschuiven van Chantalquote:
Labiel as always. Ik kreeg bijna medelijden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar, Ilse haar presentatie was wel een van de slechtste dingen ooit, teringjantje.
Ze moest een beetje janken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Labiel as always. Ik kreeg bijna medelijden.
Maar die grap over tweede worden was dan wel weer scherpquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Labiel as always. Ik kreeg bijna medelijden.
Morgen rond de klok van 10quote:
Morgen.quote:
Het ergste is dat ze hun watermerk erop gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef Paul het volgende:
Gifje gesteeldieft door geenstijl http://www.dumpert.nl/med(...)_janzen_zoenen_.html
Jammer dat ze haar lippen heeft op laten spuiten.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Victor heeft alweer een snuifje genomen op het toilet. Hij stond ook stijf van de drugs toen hij zijn vrouw van 4 hoog uit het raam duwde.
Wat een vette toolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |