Heb jij een mooie poes?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is het poes en auto of alleen poes
Dit. Hyaneniade zei eens dat-ie piloot was, reed in een 911, en daarna was-ie zelfstandig ondernemer, en daarna iemand die rentenierde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft door al jouw verschillende postings moeilijk om je te geloven.
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dit. Hyaneniade zei eens dat-ie piloot was, reed in een 911, en daarna was-ie zelfstandig ondernemer, en daarna iemand die rentenierde.
Dus ik lees standaard altijd gauw over z'n posts heen.
Je haalt nu de werkelijkheid en fictie door elkaar, ik post inderdaad weleens bullshit maar dan ligt het er ook vrij dik bovenop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dit. Hyaneniade zei eens dat-ie piloot was, reed in een 911, en daarna was-ie zelfstandig ondernemer, en daarna iemand die rentenierde.
Dus ik lees standaard altijd gauw over z'n posts heen.
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:54 schreef Hyperdude het volgende:
Bij een 13 jaar oude Volvo met +200k kms. boeit de wegligging toch nauwelijks. Lekker cruisen en kms. maken, meer moet je niet willen.
Klopt en in NL kost dat erg veel extra per maand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lastige vergelijking, die Volvo is qua comfort wel een andere klasse. En comfort kost geld.
betrapt, de auto is alleen de achtergrond om de poes beter uit te laten komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is het poes en auto of alleen poes
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:32 schreef domestic het volgende:
[..]
betrapt, de auto is alleen de achtergrond om de poes beter uit te laten komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |