SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha lief he.. ga helaas niet akkoord met je bodquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:02 schreef Hyaenidae het volgende:
250 voor dat guitige poezebeest geboden!
uiteraardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef Socios het volgende:
Zijn er veel gore bouten gelaten op de bestuurdersstoel?
Je ziet de bruine uitlopers nog op de vloermat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef Socios het volgende:
Zijn er veel gore bouten gelaten op de bestuurdersstoel?
Thanks. Had de matten idd wel even schoon mogen maken...bij deze gebeurt dat morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je ziet de bruine uitlopers nog op de vloermat.
Effe serieus, gave bakken en rijden ook geweldig, mij helaas een slag te groot voor mijn gebruik.
wat betaal je voor zon auto dan per maand?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef domestic het volgende:
[..]
Thanks. Had de matten idd wel even schoon mogen maken...bij deze gebeurt dat morgenrijdt idd heerlijk, maar wordt gewoon te duur icm een tweede auto
Veel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat betaal je voor zon auto dan per maand?
Om te vergelijken mijn Peugeot 306 Break doet dat voor 1/3 met ook aardig wat ruimte.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:24 schreef domestic het volgende:
[..]
Ik betaal aan wegenbelasting in Zuid Holland 82 euro per maand. Verzekering iets van 45 euro.
Zelfs mijn Saab 9-3, bepaald ook geen stakker, doet het voor bijna de helft van dat bedrag voor de Volvo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te vergelijken mijn Peugeot 306 Break doet dat voor 1/3 met ook aardig wat ruimte.
Het is duur rijden zo'n Volvo bak.
Lastige vergelijking, die Volvo is qua comfort wel een andere klasse. En comfort kost geld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te vergelijken mijn Peugeot 306 Break doet dat voor 1/3 met ook aardig wat ruimte.
klopt! Ik hoop dan ook een liefhebber te vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geweldig rijden? Zolang je maar niet door de bocht moet, want dan is het net een boot.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Effe serieus, gave bakken en rijden ook geweldig, mij helaas een slag te groot voor mijn gebruik.
gelul, ik rijd zelf een 440 en das geen boot in de bochtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geweldig rijden? Zolang je maar niet door de bocht moet, want dan is het net een boot.
Nooit in de 440 gereden, wel in een S80 (uit +/- 2004). En dat reed serieus belabberd door de bocht op hoge snelheid, lange doordraaiers op de snelweg waar ik met de E46 echt veel hogere snelheden kon behalen maar ook haakse bochten waren ruk op snelheid, misschien mede door het gewicht. S40 heb ik ook ooit gereden en daar kon ik niets op aanmerken, niet dat het me opviel iig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:54 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
gelul, ik rijd zelf een 440 en das geen boot in de bocht
Blijft door al jouw verschillende postings moeilijk om je te geloven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nooit in de 440 gereden, wel in een S80 (uit +/- 2004). En dat reed serieus belabberd door de bocht op hoge snelheid, lange doordraaiers op de snelweg waar ik met de E46 echt veel hogere snelheden kon behalen maar ook haakse bochten waren ruk op snelheid, misschien mede door het gewicht. S40 heb ik ook ooit gereden en daar kon ik niets op aanmerken, niet dat het me opviel iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |