ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over normen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Nou, in deze maatschappij staan in de libelle al mannen en vrouwen meer naakt dat je sociaal wenselijk zou verwachten van een maatschappij met nog wat normen en waarden om maar even een voorbeeld te geven.
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over noemen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.
nou ja, wmb kan naakt ook heel onschuldig zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.
Owquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik leef als een non, ben er geen. Hele gedoe met God enzo.. schiet niet op.
Iets voor fas?;)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
Nonnen zijn constant aan het scharen
Tof.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Speciaal voor Samzz: http://www.nsmbl.nl/ongel(...)een-zwart-wit-fotos/
Waar?quote:
Vlinderquote:
Ik heb veel betere artiesten gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Speciaal voor Samzz: http://www.nsmbl.nl/ongel(...)een-zwart-wit-fotos/
Ik heb het ook opstaanquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook opstaan. Alleen is hier Phineas and Ferb op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |