SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Aaaaand its goneeeFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die van mij kan je ook vast niet waarderenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
Fix mij eens een goede spotify-playlist(Reemi en Fuszy zijn uitgesloten van deelname)
![]()
![]()
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net een video opnemen maar je ziet niks, ik moet dus overnieuw.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, mensen waren positief (op 2 na) dus dan ben ik overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral reacties als nee hoeven we niet, waarna jij zei dat je doelgroep dit forum is?![]()
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Vanmorgen om 6:00 toen de lichten weer aangingen bij ADE nog even kapotgegaan van het lachen. Er stond een Engelse knaap naast me. Echt volledig van de kaart, inclusief tong op de schoenen. Ik zat 'm zo eens te bekijken, pakt die gast zijn portemonnee uit z'n zak en houdt 'm voor z'n mond als broodje en neemt gewoon een hap.![]()
Een hap uit zijn fucking portemonnee.
Heb echt op de grond gelegen van het lachen. Hij voelde zich ook echt betrapt en keek zo heel verbaasd terug.Hij schrok er zelf van.
Dat is wel heel erg vaag, buitenlanders en XTC, het blijft een wonderlijke combinatie
![]()
![]()
Dan verveel je je wel heel ergquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand stream ff een 100 mil pack opening ofzo![]()
Van mijn laatste coins een IF Lacazette gekocht.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:18:49New #FUT Legend tomorrow, playboys. reageer retweet
![]()
Ik dacht even dat er een hele nieuwe legend aangekondigd zou worden, maar er komt dus gewoon in nieuwe in packs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver springt van zijn stoel van opwinding, de rest van het forum haalt de schouders op volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |