quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:21 schreef quirina het volgende:
Beetje stoer maar ook lief en dan allemaal quotes bij van schrijvers die je eigenlijk niet ken.
De samenvatting van de hele Gerda-beweging in 1 post.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:21 schreef quirina het volgende:
Ooooow wat leuk met home en love.
Ik mis alleen de zeepkettingen of zijn ze niet trendy meer?
Sooo crea bea he?
En dan vooral alles met de gesso voor de stoere look he?
En t moet allemaal brocante lijken.
Beetje stoer maar ook lief en dan allemaal quotes bij van schrijvers die je eigenlijk niet ken.
En soms weet je de betekenis ook niet maar ja als er maar home en love op staat is t goed.
En vooral je home opleuken met riviera maison en riverdale.
Ja is duur en ja riviera maison flikkert net zo snel inelkaar als meubels van de xenos maar ja het gaat om t huiselijke gevoel he.
En anders koop je van de leenbakker iets en plak je er een label van riverdale of riviera maison op. Weet toch niemand hihihihi
Daar zijn nog hele topics over volgepraat! Misschien kun je er ook wel iets creatiefs mee doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is een compliment hoor dat je dat weet.
Sjesus, lijkt wel een rouwkaart....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:33 schreef mignonne het volgende:
Gristen-Gerda doet ook een deprimerende duit in t zakje...
[ afbeelding ]
tsja.
Om een kaas!?! Whutquote:Gister bij de Action, Xenos, Blokker, Big Bazar, Marskramer, Wibra & Intratuin geweest voor een kleine krans die ik om een kaas kan doen. Geen van allen had ze. Iemand nog ideeën waar ik die kan vinden?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar zijn nog hele topics over volgepraat! Misschien kun je er ook wel iets creatiefs mee doen
LIF / Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
Ik zou daar helemaal kriegelig van worden, die rotzooi om je tv. Prullaria voor het beeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze gevonden, kan het veel erger? Roze, glitter en teksten enz.![]()
[ afbeelding ]
Maar het is love, glitterlove nog wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou daar helemaal kriegelig van worden, die rotzooi om je tv. Prullaria voor het beeld
Held! Eigenlijk zou iemand een zelfhulpgroep op Facebook moeten maken voor mannen van Gerda's. En dan ook allemaal Gerda's uitnodigen. Kijken hoe snel ze gaan rellen.quote:
The horrorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De rest van de kamer is net zo erg (uit het action-topic).....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:47 schreef soapie het volgende:
[..]
De rest van het kamer is net zo erg (uit het action-topic).....
[ afbeelding ]
wtf? die bank, blingbling in je kont!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:47 schreef soapie het volgende:
[..]
De rest van het kamer is net zo erg (uit het action-topic).....
[ afbeelding ]
Ieuw, die bank met "diamanten"quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:47 schreef soapie het volgende:
[..]
De rest van de kamer is net zo erg (uit het action-topic).....
[ afbeelding ]
Die van jou wel dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ieuw, die bank met "diamanten"
Die kerels hebben echt niks te vertellen thuis hè
hoe leuk is dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Wat doe je met restjes behang? Nou, gewoon, behangen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, zo'n bank zou ik er niet doorkrijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |