Fixed in OP.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Betreft regel 4 ook de siliconen toevoegingen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef RaymondK het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=3516047704578
wait for it, wait for it.....
Wat een aannamesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar staat je PC ws vol mee #wansmaak
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Awesome_ het volgende:
ff centraal. ff srs. Wie is er uit deze reeks nog wel gewoon een rustige jongen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
ff centraal. ff srs. Wie is er uit deze reeks nog wel gewoon een rustige jongen?
Wait wot!?
hey awesome vind je mij rustige jongen? Tijdje trug gestopt met test injectiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben knkertje drukke jongenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik niet man gister Quinsy Gario op tv gezien en kook nog steeds van woede, echt man van onze cultuur blijf je af bah bah vieze barbaren WOEST ben ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet man gister Quinsy Gario op tv gezien en kook nog steeds van woede, echt man van onze cultuur blijf je af bah bah vieze barbaren WOEST ben ik
Haha eigenlijk boeit het me niks, maar die Quinsy blijft een naar ventje of hij nou voor of tegen pieten is.quote:
MTFquote:
pics in dm..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
MTF
Heupverbreding gehad, tevens een tailleverkleining door mijn onderste ribben te verwijderen, brazilian buttlift en een boobjob (moet nog bijgevuld worden). Mijn kaak wat bijgeschaafd en mijn haren heb ik laten groeien. Benen ook volgespoten met vet zodat het goed aansluit op mijn heupen
Houd je je pieleman? Zo ja, pics in DM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
MTF
Heupverbreding gehad, tevens een tailleverkleining door mijn onderste ribben te verwijderen, brazilian buttlift en een boobjob (moet nog bijgevuld worden). Mijn kaak wat bijgeschaafd en mijn haren heb ik laten groeien. Benen ook volgespoten met vet zodat het goed aansluit op mijn heupen
Als de schaar erin is geweest wilt Deuce vast wel testen of je goed "strak" bent geworden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
MTF
Die zijn sowieso altijd strak, zo strak zelfs dat ze met een soort van buttplug de gemaakte vagina moeten open houden omdat hij anders dicht krimpt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als de schaar erin is geweest wilt Deuce vast wel testen of je goed "strak" bent geworden.
Whahhahahhaha hoe hij hem ook nog ff vastpaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef McNulty het volgende:
Als iemand mij dit zou vertellen had ik bullshit gecalled.
http://www.liveleak.com/view?i=d66_1413508309
quote:
Pic for everyone!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Houd je je pieleman? Zo ja, pics in DM.
Die operatie komt nog welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als de schaar erin is geweest wilt Deuce vast wel testen of je goed "strak" bent geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |