geen god tier slimboquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
GAM / [League of Legends] #197 Scripterina
Ga je moeder pesten ofzo. Ipv hier de wijze kneus uit te hangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij bent echt totaal niet slim he. Praktijkschool?
Wauwquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij bent echt totaal niet slim he. Praktijkschool?
Blitz + Ali comboquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog 1800 IP voor Fizz/Ahri. Zie me zelf echter ook wel tussentijds twitch of blitzcrank kopen.
Binnenkort een keer met een paar maten proberen een mooie malphite + orianna + yasuo combo te makenquote:
Ook leuk:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Binnenkort een keer met een paar maten proberen een mooie malphite + orianna + yasuo combo te maken
Correct. Op andere games net zo. (in mijn geval dan CSGO)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De grootste retards op LOL zijn toch echt wel de Fransen. Wat een kutvolk. Net een potje waar ik met allemaal Fransen zat... onze fucking Vi stond na 7 minuten 0/9/1... om te huilen
ahri is leuker maar fizz is sterker. Vind ik tenmiste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog 1800 IP voor Fizz/Ahri. Zie me zelf echter ook wel tussentijds twitch of blitzcrank kopen.
Net wel een dramatische gank van Samsungquote:
Ja ze trollen deze game een beetje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Net wel een dramatische gank van Samsung
Zou mooi zijn als royal deze game pakt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ze trollen deze game een beetje.
Zeker en het ziet er goed voor ze uit na deze dragon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als royal deze game pakt.
Inhib down, deze moeten ze nu pakken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeker en het ziet er goed voor ze uit na deze dragon.
Deze mogen ze niet meer verliezen idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inhib down, deze moeten ze nu pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |