wat heb ik dat gezegd? Link?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja laten we jouw bronze games als reverentiekader nemen voor welke champ goed is.
Matser yi god tier.
Ja, want een penta zegt ook gewoon heel veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:48 schreef Hermanna het volgende:
Pentakill met katarina maar dan nog verliezen natuurlijk, want iemand dced.
solo.. silver, en ranked.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:24 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
in een duo? heb ik ook vaak 6 minuten queue
Nou het werd uiteindelijk 29/29 en we hadden geen een persoon met een negatief kd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:18 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ja, want een penta zegt ook gewoon heel veel
Voor het zelfde geld was iedereen B aan het gaan in een bosje met allemaal minder dan 200hp, dan is het ER en je hebt een penta, like..
ik heb met twitch ook wel eens een penta gemaakt terwijl we 27/42 achter stonden. Uiteindelijk ook verloren en imo, een penta zegt niets over de hele game.
Dan is Nocturne misschien ook wel leuk om eens te proberen. Ik ben geen fan van zijn kit, maar z'n darkness (ult) is wel grappig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:
Haha, ja misschien dat ik een vrij aparte smaak heb wat dat betreft. Houd vooral van een beetje donkere champions (figuurlijk dus niet Lucian ), met al dan niet wat magic, zoals onder andere een Lissandra, Syndra, Zed en Yorick. Maar ben daar ook wel vrij kieskeurig in weer. Waar ik totaal niks mee heb zijn die kiddy champs als Annie, Tristana, Poppy etc.
Katarina is niet OP. Wat haar in jouw elo/lvl OP maakt is het gegeven dat ze niet weten hoe haar (ult) te stoppen. Ze is inderdaad veel minder tof dan Zed, maar desalniettemin erg leuk om te spelen - stuk makkelijker ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:
Nope nog nooit gespeeld, trekt me weer niet zo omdat heel veel mensen haar nu spelen en ze als OP wordt gezien. Deze week 2 keer met Ahri tegen haar gespeeld, was goed te doen.
Zed lijkt me wel een toffere Assassin dan Katarina.
geen god tier slimboquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
GAM / [League of Legends] #197 Scripterina
Ga je moeder pesten ofzo. Ipv hier de wijze kneus uit te hangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij bent echt totaal niet slim he. Praktijkschool?
Wauwquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij bent echt totaal niet slim he. Praktijkschool?
Blitz + Ali comboquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog 1800 IP voor Fizz/Ahri. Zie me zelf echter ook wel tussentijds twitch of blitzcrank kopen.
Binnenkort een keer met een paar maten proberen een mooie malphite + orianna + yasuo combo te makenquote:
Ook leuk:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Binnenkort een keer met een paar maten proberen een mooie malphite + orianna + yasuo combo te maken
Correct. Op andere games net zo. (in mijn geval dan CSGO)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De grootste retards op LOL zijn toch echt wel de Fransen. Wat een kutvolk. Net een potje waar ik met allemaal Fransen zat... onze fucking Vi stond na 7 minuten 0/9/1... om te huilen
ahri is leuker maar fizz is sterker. Vind ik tenmiste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog 1800 IP voor Fizz/Ahri. Zie me zelf echter ook wel tussentijds twitch of blitzcrank kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |