sireus?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Liandries geeft niet meer Mpen dan dat eerste maskertje (even de naam kwijt). Die is zeer goed om earlygame te rushen hooralleen het doorbouwen geeft niet veel extra.
Ja. Tenzij je een champion bent die goed gebruik kan maken van DoTs en die veel CC ingebouwd heeft (want dan verdubbeld de passive damage).quote:
vergeleken met mid doen ze het altijd matig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Je zegt dat Lissandra top slecht is. Incorrect.
Ze kan mid en top, net zoals Ryze en het ligt altijd aan de speler of een champion goed is.
Jou vergelijking met cc:
Ryze > Root
Lissandra > Slow, Stun, Slow/engage, Stun/Zhonya
"Lissandra top is meh" > Geweldige tip
Stoppen met ARAM, beste wat ik tot nu toe in LoL gedaan heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:49 schreef MrDrako het volgende:
Pfff als ik mensen kon vermoorden via het internet waren er nu 2 hardstikke dood.
Aram match; 1 corki pakt de hele tijd health packages zonder ze nodig te hebben waardoor de rest die ze wel nodig heeft niet krijgt, en 2, speel ik daar Dariusin ARAM tegen caitlyn, master yi, cogmaw, vayne en ahri. Hoe hard wil je genaaid zijn
Gaat iemand zeiken dat ik te weinig doe.
Wie wat waar heb je het over!!! You dont make sense at all!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef blow... het volgende:
[..]
vergeleken met mid doen ze het altijd matig.
Darius in Aram is een van de beste Melee's....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:49 schreef MrDrako het volgende:
Pfff als ik mensen kon vermoorden via het internet waren er nu 2 hardstikke dood.
Aram match; 1 corki pakt de hele tijd health packages zonder ze nodig te hebben waardoor de rest die ze wel nodig heeft niet krijgt, en 2, speel ik daar Dariusin ARAM tegen caitlyn, master yi, cogmaw, vayne en ahri. Hoe hard wil je genaaid zijn
Gaat iemand zeiken dat ik te weinig doe.
in mijn games ( ongeveer 1000) heb ik nog nooit een goede lissandra top gezien en mid al best wat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:09 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Wie wat waar heb je het over!!! You dont make sense at all!!!
khazix voor mid elo, voor bronze ap amumu en yiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef zzzzud het volgende:
Gemakkelijkste jungle om mee te carryen?
Met enemy in de buurt gewoon zelf vattenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef LelijKnap het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik met die healthpacks aanmoet in ARAM. Natuurlijk wil je het liefst dat ze gebruikt worden door mensen in je eigen team die low HP zijn, maar anderzijds wil je niet dat de enemy ze kan pakken wanneer ze bijna dood zijn...
like rumble?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je een champion bent die goed gebruik kan maken van DoTs en die veel CC ingebouwd heeft (want dan verdubbeld de passive damage).
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
in mijn games ( ongeveer 1000) heb ik nog nooit een goede lissandra top gezien en mid al best wat.
Kap eens met dat getroll......zoveel onzin weer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
khazix voor mid elo, voor bronze ap amumu en yi
Gewoon warwick, farmen tot 6 en dan met je ult ganken en als je beetje normale teammates heb dan is het meestal een kill.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef zzzzud het volgende:
Gemakkelijkste jungle om mee te carryen?
Dat. En het scaled goed met zijn E en Ult.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind dat zijn vlammen werpen burn dmg moet doen
trouwens scaled hij nu wel of niet met crystal septer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat. En het scaled goed met zijn E en Ult.
Vertel 'm dan ook gelijk even het belangrijkste: ult later altijd en alleen de carries (met je teammates in de buurt).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:44 schreef Hermanna het volgende:
Gewoon warwick, farmen tot 6 en dan met je ult ganken en als je beetje normale teammates heb dan is het meestal een kill.
of ult enemies die je eigen carries attacken, maw: peelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook gelijk even het belangrijkste: ult later altijd en alleen de carries (met je teammates in de buurt).
Zijn veelal dezelfde. De tanks bv die engagen ga je niet ulten natuurlijk, enkel zij die een degelijke dmgoutput hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef PSYCHEV het volgende:
of ult enemies die je eigen carries attacken, maw: peelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |