abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145852817
Piglet + Xpecial nieuwe Curse botlane <3
pi_145853786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef dustbrain het volgende:
Als je famous wordt wil ik je wel matches sturen.
Als jij famous wordt wil ik je materiaal wel op mijn channel.
pi_145854380
kappa nog steeds vast.
Because you know i'm all about that ass
pi_145856067
Gvd zo'n mongool die mijn derde penta ks-ed
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:07:31 #255
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145856362
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gvd zo'n mongool die mijn derde penta ks-ed
Yilarisch :+ 8)7
pi_145856371
ret
gsfadb
eaf
gwg
re
gewqa
grwe
gt
awg
wg
rsdg
sfd
ggsfdh
j
yt
jr
yujr
u
jyw
hrqe
gaws
gfsdgfa
pi_145856386
Rito plz ik wil gold maar zit vast
pi_145856493
heeft iemand zin om een noob account naar gold te doen :(
pi_145857627
ik word ziek van die win loss win loss win loss streak.
pi_145860609
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Daar heb ik een publiceerder voor nodig.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_145860613
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 07:36 schreef dustbrain het volgende:
Dat je gewoon slechter bent dan mensen die boven jou zitten als je niet hoger kan komen. Als je silver 2 bent en niet hoger komt kun je met 99,9999999% zekerheid zeggen dat je slechter bent dan iemand die in silver 1 blijft hangen. Want iemand die 50%+ winrating heeft stijgt en iemand die precies 50% heeft blijft hangen. Hierdoor kan bronze onmogelijk gelijk zijn aan silver en silver aan gold etc.

Als je dat niet snapt ben je gewoon onwetend en of dom.

[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 23-10-2014 08:01:56 ]
Je geeft zelf aan ''99,9999999%'' zekerheid. Er is dus volgens jou spraken van discrepantie; de formule is onvolledig; er zijn aspecten die jij wel kent maar niet wilt erkennen zijnde van toepassing op de meeste (mijn) situaties. Ofwel; het is niet slechts wiskunde. Net zo min als 'economie' dat is. Wat mij betreft is er sprake van een kleinere zekerheid. Zo kan iemand meekomen op een verschillende niveau's en tegelijkertijd moeite hebben zichzelf uit een divisie te 'carryen'. Iemand kan bijvoorbeeld niet consistent genoeg zijn in zijn carrypotentieel; het kan teveel focus en energie kosten. Er ook een gebrek aan motivatie zijn. Voor mijzelf merk ik dat dat ik precies dezelfde resultaten had in Bronze, Silver en Gold; ik carry af en toe, ben veelal een stabiele factor, ben zelden tot nooit de reden voor een loss, maar heb geregeld moeite een of dé bepalende invloed te zijn (- vanuit bepaalde rollen).

Echter, tijdens het geboost worden ben ik niet gestopt met spelen (en streams - Wings _O_ - kijken) en ben daarmee gegroeid als speler, waardoor ik onderhand wellicht wél in staat zou zijn in Bronze en Silver de stabiele factor (zonder volledige focus, etc) in games te zijn waardoor ik op een winrate van minstens 50,01% uit zou komen.

Maar goed, laten we zien tot in hoeverre jij gelijk en ik ongelijk heb. Hoeveel games zullen we bepalen als maatstaf. 25 games en dan zien of ik m'n LP hetzelfde is gebleven, gedropt of gestegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 19:25:19 ]
pi_145860805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Ja, want mensen gaan naar een verse D5 aap zitten kijken 8)7. Dat werkt alleen met dikke tieten erbij *)
pi_145860809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan ''99,9999999%'' zekerheid. Er is dus volgens jou spraken van discrepantie; de formule is onvolledig; er zijn aspecten die jij wel kent maar niet wilt erkennen zijnde van toepassing op de meeste (mijn) situatie. Ofwel; het is niet slechts wiskunde. Net zo min als 'economie' dat is. Wat mij betreft is er sprake van een kleinere zekerheid. Zo kan iemand meekomen op een verschillende niveau's en tegelijkertijd moeite hebben zichzelf uit een divisie te 'carryen'. Iemand kan bijvoorbeeld niet consistent genoeg zijn in zijn carrypotentieel; het kan teveel focus en energie kosten. Er ook een gebrek aan motivatie zijn. Voor mijzelf merk ik dat dat ik precies dezelfde resultaten had in Bronze, Silver en Gold; ik carry af en toe, ben veelal een stabiele factor, ben zelden tot nooit de reden voor een loss, maar heb geregeld moeite een of dé bepalende invloed te zijn (- vanuit bepaalde rollen).

Echter, tijdens het geboost worden ben ik niet gestopt met spelen (en streams - Wings _O_ - kijken) en ben daarmee gegroeid als speler, waardoor ik onderhand wellicht wél in staat zou zijn in Bronze en Silver de stabiele factor (zonder volledige focus, etc) in games te zijn waardoor ik op een 50,01% winrate uit zou komen.

Maar goed, laten we zien tot in hoeverre jij gelijk en ik ongelijk heb. Hoeveel games zullen we bepalen als maatstaf. 25 games en dan zien of ik m'n LP hetzelfde is gebleven, gedropt of gestegen?
Daarmee geef je al aan dat jij de falende factor bent. Waarom zou je gold verdienen als je niet consistent op gold kan presteren. Dan wil ik ook wel challenger omdat ik af en toe challenger plays maak.

Tevens, toegepaste wiskunde vergelijken met economie. Wat een kromme kut analogie. :')

Je bent gewoon slecht en wil dat niet toegeven. Post je lolking hier en laten we kijken hoe hoog je winrating is en wat je build zijn, etc. Of wacht, dat is net als eocnomie. :') :')
pi_145860963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef dustbrain het volgende:
Daarmee geef je al aan dat jij de falende factor bent. Waarom zou je gold verdienen als je niet consistent op gold kan presteren. Dan wil ik ook wel challenger omdat ik af en toe challenger plays maak.
Maar daar kom ik waarschijnlijk niet omdat je voor challenger 50%+ winrating nodig hebt tegen mensen die daar onder zitten.

Tevens, toegepaste wiskunde vergelijken met economie. Wat een kromme kut analogie.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef dustbrain het volgende:
Maar daar kom ik waarschijnlijk niet omdat je voor challenger 50%+ winrating nodig hebt tegen mensen die daar onder zitten.

Tevens, toegepaste wiskunde vergelijken met economie. Wat een kromme kut analogie.

Je bent gewoon slecht en wil dat niet toegeven. Post je lolking hier en laten we kijken hoe hoog je winrating is. Of wacht, dat is net als eocnomie.
Ik vertel je zojuist dat ik wél consistent in Gold presteerde. Net zoals ik dat deed in Silver en Bronze.

Verder; jouw wiskundige interpretatie ging mank, dat verduidelijkte ik door een vergelijking met economie.

Wat zegt mijn gebooste winrating? Of ter vergelijking tov de toekomst? S i s y op EUW.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 19:34:12 ]
pi_145861194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Ik vertel je zojuist dat ik wél consistent op Gold presteerde. Net zoals ik dat deed in Silver en Bronze.

Verder; jouw wiskundige interpretatie ging mank, dat toonde ik aan door een vergelijking met economie.

Wat zegt mijn gebooste winrating? Of ter vergelijking tov de toekomst? S i s y op EUW.
Haha je bent nog echt geboost ook.

Er is geen sprake van "wiskundige interpretatie" Heb je ooit van kansrekenen gehoord of de wet van grote aantallen? Dat is precies waar het elo systeem gebruik van maakt alleen op een versneld tempo. Als je als enige constante gemiddeld betere presteert dan de mensen in jouw elo ZUL je stijgen, dat is een WET.

http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system

Het is geen interpretatie of vergelijkbaar met economie. Een betere kloppende vergelijking is de evolutie theorie waar positieve mutaties zorgen voor het veranderen van de soort over lange tijd. In de evolutie duurt het generaties, en in league of legends duurt het gemiddeld 140 games. Godverdomme zeg. ;(
pi_145861357
Btw, als ik een klootzak was zou ik je account rapporteren waardoor ze zien dat een ander IP je gebootst heeft. Maar omdat je een onwetend, verzuurd en wanhopig ventje bent laat ik je in je waarde.
pi_145861412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef dustbrain het volgende:
Haha je bent nog echt geboost ook.

Er is geen sprake van "wiskundige interpretatie" Heb je ooit van kansrekenen gehoord of de wet van grote aantallen? Dat is precies waar het elo systeem gebruik van maakt alleen op een versneld tempo. Als je als enige constante gemiddeld betere presteert dan de mensen in jouw elo ZUL je stijgen, dat is een WET.

http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system

Het is geen interpretatie of vergelijkbaar met economie. Een betere kloppende vergelijking is de evolutie theorie waar positieve mutaties zorgen voor het veranderen van de soort over lange tijd dominant worden. In de evolutie duurt het generaties, en in league of legends duurt het gemiddeld 140 games. Godverdomme zeg.
We kunnen niet concluderen of het mij wel of niet gelukt zou zijn omdat ik het systeem omzeilt heb. Bovendien, toen ik als verse lvl 30 nab begonnen was met ranked, was ik wellicht met geluk als nab in Gold geëindigd na de eerste 10 matches. Was ik dan Gold waardig geweest? Vanaf welk punt wel of niet? Ik hoefde carryen niet onder de knie te krijgen, en was meedraaien afdoende geweest om 'Gold' waardig te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 19:44:08 ]
pi_145861440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, want mensen gaan naar een verse D5 aap zitten kijken 8)7. Dat werkt alleen met dikke tieten erbij *)
Die heeft Dustbrain, dikke knoeperts ook.
pi_145861508
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We kunnen niet concluderen of het mij wel of niet gelukt zou zijn omdat ik het systeem omzeilt heb. Bovendien, toen ik als verse lvl 30 nab begonnen was met ranked, was ik wellicht met geluk als nab in Gold geëindigd na de eerste 10 matches. Was ik dan Gold waardig geweest? Vanaf welk punt wel of niet? Ik hoefde carryen niet onder de knie te krijgen, en was meedraaien afdoende geweest om 'Gold' waardig te zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 07:36 schreef dustbrain het volgende:
Want iemand die 50%+ winrating heeft stijgt en iemand die precies 50% heeft blijft hangen.
Als je zo'n simpele kutvraag zelf niet kan beantwoorden laat ik het hierbij.
pi_145861630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Als je zo'n simpele kutvraag zelf niet kan beantwoorden laat ik het hierbij.
1) Je stijgt niet bij 50%. Dus het is 50,0001%+ winrate.
2) Het geeft geen antwoord op de vraag op jouw subjectieve bepaling van 'waardig zijn'. Blijven hangen is wel/niet waardig in jouw ogen? Alweer; dit is geen wiskunde.
pi_145861780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1) Je stijgt niet bij 50%. Dus het is 50,0001%+ winrate.
2) Het geeft geen antwoord op de vraag op jouw subjectieve bepaling van 'waardig zijn'. Blijven hangen is wel/niet waardig in jouw ogen? Alweer; dit is geen wiskunde.
Blijven hangen is waardig. En ja, het is wel wiskunde. Bij 50% winrating stijg je als je mmr hoger is dan je divisie. Het systeem weet dat je hoger hoort en wanneer je met die 50% winrating hoger bent is je mmr ook weer verschoven. Ik moet je eigenlijk negeren dat je zo'n belangrijk aspect van het systeem niet eens snapt/door had.

Godverdomme volgens mij word ik keihard getrold door een 30-jarige maagd met laptop op zijn spillebeentjes. Ik heb nog niks kloppends gelezen van je. Wat een hardnekkig debieltje ben je toch.
pi_145861934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:52 schreef dustbrain het volgende:
Blijven hangen is waardig. En ja, het is wel wiskunde. Bij 50% winrating stijg je als je mmr hoger is dan je divisie. Het systeem weet dat je hoger hoort en wanneer je met die 50% winrating hoger bent is je mmr ook weer verschoven. Ik moet je eigenlijk negeren dat je zo'n belangrijk aspect van het systeem niet eens snapt/door had.

Godverdomme volgens mij word ik keihard getrold door een 30-jarige maagd met laptop op zijn spillebeentjes.
Ten eerste, ik heb zeer brede benen door een glorieus voetbalverleden. Ten tweede, ik stak mijn piemel in meisjes toen jij nog in luiers lag. Ten derde, de bepaling 'waardig' is geen wiskundige maar eentje van een forumheld die om onduidelijke redenen de neiging heeft mensen online af te zeiken. Iets wat de gemiddelde niet-puber niets doet, uiteraard.

Nog één vraag dan, hoeveel games moet men (minstens) op die 50% zitten om ''waardig'' te zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 19:57:36 ]
pi_145862033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ten eerste, ik heb zeer brede benen door een glorieus voetbalverleden. Ten tweede, ik stak mijn piemel in meisjes toen jij nog in luiers lag. Ten derde, de bepaling 'waardig' is geen wiskundige maar eentje van een forumheld die om onduidelijke redenen de neiging heeft mensen online af te zeiken. Iets wat de gemiddelde niet-puber niets doet, uiteraard.
De wet van hoge aantallen is geen wiskunde. Je hebt helemaal gelijk. Laten we alle theorieën maar omver gooien.
pi_145862119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:58 schreef dustbrain het volgende:
De wet van hoge aantallen is geen wiskunde. Je hebt helemaal gelijk. Laten we alle theorieën maar omver gooien.
Alle theorieën zijn om te gooien. Zeker de theorieën die gebaseerd zijn op waarde-oordelen, zoals termen als 'waardig'. En vooralsnog probeer ik de wiskundige niet om te gooien, maar stel ik slechts vragen om jouw misbruik er van in twijfel te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 20:01:18 ]
pi_145862329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
Nog één vraag dan, hoeveel games moet men (minstens) op die 50% zitten om ''waardig'' te zijn?
Daar is geen vaste bepaling voor. Als je 100 games speelt kun je het met een bepaald percentage vasstellen. Bij 1000 games met een hoger percentage(Ergens bij 9.9*10^-x. Dit percentage gaat omhoog hoe meer games je speelt en komt steeds dichter bij de 100%. Dit is een basis aspect van de wet van grote aantallen en het elo systeem gebruikt wiskundige formules om dat proces te versnellen.

Als jij met een groot aantal games blijft volhouden dat je tot die 0.000000000001%(En verminderend met elke game die je speelt) behoort die gezien het aantal spelers waarschijnlijk niet bestaat hebben we het niet over een kritisch oogpunt maar over een sukkeltje die niet wil inzien dat ie zuigt.

Laten we de evolutie theorie en elk emperisch vastgesteld gemiddelde maar overhoop gooien. Want het is allemaal gebasseerd op kans en zou zomaar niet kunnen kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')