abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145608526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:09 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat zeg je goed... Feiten blijven feiten
Dank u
Oh wow, ja ook echt vergelijkbaar met de thuissituatie NU anno 2014
pi_145608557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:11 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Vooral als je ze verdraaid ;)

[..]

Het posten van een verkeerde foto en het daarna herstellen met tal aan pijnlijke foto's neemt niet weg dat feiten feiten blijven.
Frisse morgen
pi_145608596
Samenvatting column Blokker NRC
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:38 schreef Kingstown het volgende:
Is er iemand die dit artikel volledig heeft? (NRC)
Blokker constateert dat het in deze strijd gaat om een paar ZP-tegenstanders tegenover een overgrote meerderheid die ZP verdedigt. Hij vraagt zich af waarom de gemoederen zo hoog oplopen en waarom zelfs belangrijke organen (College voor de Rechten van de Mens, Raad van State) zich hiermee bezig houden. Hij komt met de volgende verklaringen:
• het niet bestaan van 1 nationalie identiteit aangezien Nederland is ontstaan uit een godsdienstoorlog. Daarom zouden we "spastisch doen over alles wat naar zulke wezenlijke verschillen verwijst".
• "De traditieverdedigers hebben het gevoel dat ze de strijd aan het verliezen zijn."

Hij sluit af met zijn mening dat de geschiedenis ons had kunnen leren dat juist in Nederland de revoluties zo gaan en hij verwijst naar de provo's die eerst werden gearresteerd, vervolgens werden bespot ("langharig werkschuw tuig") terwijl ze uiteindelijk wonnen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145608625
Naast de Zwarte Piet, Kaas Piet, Stroopwafel Piet, Regenboog Piet, Kleur Piet, Zeur Piet is er een nieuwe Piet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145608632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Oh wow, ja ook echt vergelijkbaar met de thuissituatie NU anno 2014
Dat is het nou juist droeftoeter.
Het heeft niks meer met nu te maken dus is het trots rondlopen van zwarte pieten niet meer van nu.
Aan de ene kant is de slavernij iets wat we moeten vergeten en niet van nu, maar aan de andere kan is het veranderen van zwarte piet zoooo verschrikkelijk.
Sommige mensen :')
pi_145608675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Het posten van een verkeerde foto en het daarna herstellen met tal aan pijnlijke foto's neemt niet weg dat feiten feiten blijven.
Frisse morgen
Het punt ontgaat je he :'). Je bent echt van de hak op de tak.
pi_145608707
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:17 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Het punt ontgaat je he :'). Je bent echt van de hak op de tak.
Sterk inhoudelijk argument :')
pi_145608709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:16 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dat is het nou juist droeftoeter.
Het heeft niks meer met nu te maken dus is het trots rondlopen van zwarte pieten niet meer van nu.
Aan de ene kant is de slavernij iets wat we moeten vergeten en niet van nu, maar aan de andere kan is het veranderen van zwarte piet zoooo verschrikkelijk.
Sommige mensen :')
Sommige mensen idd :')
En dat cadeautje kan je dit jaar ook wel vergeten want ik ga het aan Sinterklaas vertellen, oh ja, dat is ook zo het is een fucking kinderfeest!
pi_145608740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:18 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Sommige mensen idd :')
En dat cadeautje kan je dit jaar ook wel vergeten want ik ga het aan Sinterklaas vertellen, oh ja, dat is ook zo het is een fucking kinderfeest!
Waar veel kinderen zich niet prettig bij voelen. Of zijn die niet belangrijk?
Net zoals de slavernij toch ^O^
pi_145608767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:19 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

bron?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:20:46 #86
435507 BHJ
genoeg te genieten
pi_145608782
Zo, 4 pagina's historie en artikelen. Whateverwhatever, zoals u al aangeeft: het is een f... kinderfeest. Dus wat Piet betreft, van mij mogen ze in alle kleuren van de regenboog. Geen kind die een cadeautje zal weigeren van een blauwe of rode Piet
pi_145608800

Je moet er toch niet aan denken dat ze zo iets willen. wit piet. Dan worden kinderen nog bang ook xd
pi_145608832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:20 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

bron?
Als je eens met donkere mensen omgaat hoor je nog eens wat hoe ze zich vroeger hebben gevoeld als kind ;)
Maar dat doen ze in het Tukkerland zeker niet
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:22:42 #89
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_145608833
quote:

[..]

Ja man , die kleine donkere kindjes in Nederland gaan gelijk huilen als ze zwarte Piet zien , want dat doet ze terugdenken aan de slavernij.
De tering , wat een droeftoeter ben jij zeg _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_145608851
quote:

[..]

Haha, ik heb nog nooit 1 kind gehoord die een probleem heeft met Zwarte Piet, het zijn jullie type volwassenen die er een probleem van maken en het hele kinderfeest (proberen te) verneuken!
pi_145608860
Wen er maar aan lieve mensen
pi_145608866
quote:

[..]

Fuck de slavernij.
Er waren ook blanke slaven vroeger. Daar hoor je de blanken ook niet steeds over zeiken.
pi_145608874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:22 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Als je eens met donkere mensen omgaat hoor je nog eens wat hoe ze zich vroeger hebben gevoeld als kind ;)
Maar dat doen ze in het Tukkerland zeker niet
Ah je bent iemand met vooroordelen, verrassend ;).
pi_145608898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef The_Avatar het volgende:

[..]

Fuck de slavernij.
Er waren ook blanke slaven vroeger. Daar hoor je de blanken ook niet steeds over zeiken.
Dan is er dus ook geen probleem met een blanke piet!
Hoor ik je dat nou zeggen :W
pi_145608910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef WeertGeeIders het volgende:
Wen er maar aan lieve mensen
[ afbeelding ]
Dat lijkt meer op een clown :+
pi_145608913
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:20 schreef BHJ het volgende:
Zo, 4 pagina's historie en artikelen. Whateverwhatever, zoals u al aangeeft: het is een f... kinderfeest. Dus wat Piet betreft, van mij mogen ze in alle kleuren van de regenboog. Geen kind die een cadeautje zal weigeren van een blauwe of rode Piet
Kom op man, het is een traditie, mijn ouders zijn hier mee opgegroeid, ik ben ermee opgegroeid en ja mijn zoontje gaat hier ook mee opgroeien. 2 weken in het jaar een feestje voor kinderen, ook nog eens goed voor de economie, niets meer niets minder, ga lekker weg uit Nederland als je het niet kan of wilt aanzien.
pi_145608940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Ah je bent iemand met vooroordelen, verrassend ;).
Puur gebaseerd op de leefverhoudingen in NL
Feiten ;)
pi_145608955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat lijkt meer op een clown :+
Idd, ziet er toch niet uit man.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:27:08 #99
435507 BHJ
genoeg te genieten
pi_145608968
The Avatar: leuk plaatje, niks mis mee en zoals ik hiervoor al aangaf, maakt n kind niks uit. Waar gaat t om, het is een kinderfeest. Cultuur heeft een dynamiek. 40 jaar geleden had NL Sinterklaas en Kerst, beetje palmpasen en Carnaval erbij en dat was t zo wel n beetje. Het Christelijke deel had dan nog vooral Koninginnedag ipv Carnaval. Nu hebben we Haloween erbij, valentijnsdag, suikerfeest et cetera....mooi, meer feest. En dan ook nog meer kleur in de donkere dagen van december. prachtig
pi_145608971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Kom op man, het is een traditie, mijn ouders zijn hier mee opgegroeid, ik ben ermee opgegroeid en ja mijn zoontje gaat hier ook mee opgroeien. 2 weken in het jaar een feestje voor kinderen, ook nog eens goed voor de economie, niets meer niets minder, ga lekker weg uit Nederland als je het niet kan of wilt aanzien.
En als er alleen nog kleurenpieten zijn rot jij maar op naar een land waar blackface nog wel kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')