ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 meiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Zo! Als er nog wijzigingen zijn dan hoor ik 't wel
het mag wel, maar ik kan me voorstellen dat een mama van een prematuur die nog helemaal niet uit de gevarenzone is daar niet zo op zit te wachten...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef AwayTL het volgende:
goed nieuws golf hier!!
Ik ging ook eigenlijk uit van de slingers voor in het ziekenhuis, of mag dat niet?
Notitieblokje en pen vind ik een heel goed idee!!
Oh, thanks for the reminder!! Ik denk er om 4u altijd pas aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, over tien minuten weer one born every minute! alleen weer de USA afleveringen zie ik...
epiduralen tellen!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 mei
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
Ja ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
en dat zij dan uitgerekend bijna een schouderdystocie heeft...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar is
oh ik stop wel gewoon!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja ikDenk steeds dat 1 van jullie hier aan het bevallen is
Ik wil wel meekijken, maar de kinderen kijken NickJr en dat is ook wel ff lekker. (Heb een opgeblazen gevoel en het doet wat pijnig)
Kunnen jullie geen eigen topic maken?
wat kijk je precies ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat een stomme sensatie-zoekerij bij die Amerikaanse versie.
Waar de UK-versie voor mij een heel hoog feelgoed-gevoel geeft, lijkt t wel alsof de Amerikaanse variant alleen maar wil laten zien hoe onmogelijk het is om op eigen kracht een kind te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |