Sexsletje013 is normaler?quote:
Ja, maar bels welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Kluts het volgende:
Oh en HW ik lust toch geen spareribs.
Steak daarentegen.
Bels, ik ruik n herkansing!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Is dat voor jou van belang?quote:
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Nope.quote:
Alsof ik zo'n egotripper ben!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsje
Dooie mus dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Website van die tent is wel uit de lucht, dus geen idee of hij nog open is.
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.quote:
Je ging toch naar Deventer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Je boort mij spareribs door de neus!quote:
Lekker blijven zoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Tripadvisor laatste review is van 27 sept.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.
Dan is het meestal wel over, ook als ik de laatste slechte reviews zie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Hoezo, die kan je toch ook voor t bier eten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je boort mij spareribs door de neus!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |