Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbindingquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef Miniem het volgende:
Is dit een wifi usb stick?
http://www.tinydeal.com/d(...)x2hrzd-p-119341.html
Je kan met de juiste drivers dit dingetje ook gebruiken als WIFI stickquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,
http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html
Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef P4tje het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.html
Zoiets?
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een beetje lomp.
Maar goed MW2 werkt wel aardig
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef tokko1 het volgende:
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.
Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html
Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
Sd kaartjes moet je gewoon niet uit china halen. Gewoon lekker in Nederland kopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAMquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...
Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
Ja, Elephone verkoopt hem ook, heeft allerlei opties ook met de camera (die als o.a als IP cam kan dienen).quote:En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera.![]()
[ afbeelding ]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
62 cent per gig is toch goedkoop :pquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft een beetje lomp.
Maar goed MW2 werkt wel aardig
Goedkoop krengquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.quote:
Dataio heeft wel goedkope.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
Aanraders op dit vlak:quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Markos. het volgende:
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in Nederland
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ja. Geen idee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
In welk algemeen menu staat diequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef tokko1 het volgende:
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer plaatjes in de spoiler..Ziet er goed uit. Zarmark , euh cheapagency?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in NederlandJa, natuurlijk is daar een topic overquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke tablet?
Of is daar nog een topic over?!
DIG / Android tablet discussie topic #43: Dromer ligt te slapen
Even je eisen op een rijtje en er komt wel een tip naar boven.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |