abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:22:55 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706080
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
pi_145706150
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Zijn die Xiaomi's goed, ja?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:26:44 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706216
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Zijn die Xiaomi's goed, ja?
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper :7

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2014 18:32:13 ]
pi_145706502
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

[ afbeelding ]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_145706599
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145706841
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:46:38 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706926
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.
pi_145707370
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
DX eu warehouse klopt niet :'), ze hebben geen EU warehouse de vorige keer dat ik het vroeg. Ze sturen het simpelweg met NL direct post, wat banggood dus ook doet (wel voor kiezen in je mandje). Snelste optie is banggood in vrijwel alle gevallen.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:08:23 #219
128384 mcwops
gat in je glas
pi_145707652
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor :(... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.

Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.

In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.

Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euro :Y
Alle andere 15 deals perfect gegaan.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:23:26 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145708194
Was eens uitgegaan van de maten uit een tabel. Die bleken niet te kloppen, dus kreeg tegen verzendkosten een nieuwe opgestuurd gekregen, vond ik wel schappelijk genoeg in principe.

Verder inderdaad wel vaak dat dingen al aangemeld worden, maar ondertussen pas drie weken later ofzo daadwerkelijk eens bij de postservice in het systeem rollen... :{

Of... dat er helemaal niks gebeurd tijdenlang en je eens gaat navragen, ze dan doodleuk zeggen dat je maar moet cancellen, want hij is niet op voorraad... oh, nog leuker, na weken/maanden ga je nog eens op zoek naar het product, ziet het gelist en is het weer die shop, vraag je of het nu wel op voorraad is dan... en dan 'nee' als antwoord krijgen. LIST DAT EFFIN DING DAN OOK NIET, DIKKE.

Maar over het algemeen ben ik fan van alle aankoopkanalen. Huis uit en naar een winkelstraat/shopping mall. :Y Amazon.co.uk / .de / Geizhals.eu aangesloten winkels . :Y eBay. :Y Chinese webshops. :Y AliExpress. :Y Taobao/Tmall met een agent. :Y The more choices the merrier. Het is gewoon een kwestie van je gezond verstand blijven gebruiken en een beetje inschattingsvermogen hebben. En een beetje communicatievaardigheden hebben en voor hun begrijpbaar chinglish kunnen helpt natuurlijk ook wel.

Heb bij honderden, misschien wel een digit meer dan dat, :P bestellingen eigenlijk maar een handjevol echte conflicten gehad die zonder tussenkomst van bescherming niet op te lossen waren. Voornamelijk deals die te goed waren om waar te zijn (en er een 'maar hey: ik ben toch beschermd'-mentaliteit aan overhouden). Dus eigenlijk no harm done. The benefits outweigh the negatives.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145708551
Met Aliexpress heb ik ook de meeste problemen. Vaak klopt er geen snars van, zo kreeg ik laatst ipv een jas een bodywarmer en de verkoper bleef stug volhouden dat die geen bodywarmers verkocht en wel degelijk de jas erin had gedaan. 8)7

Edit:

Had een dispute geopend en Aliexpress geeft me nu ongelijk? 8)7
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:35:06 #222
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145708668
http://www.china-gadgets.(...)ifi-zugriff-ab-294e/
Is dit niet verdomd handig? Denk bijvoorbeeld aan scholen, hotels etc. zonder wifi netwerk maar met lan pc's
You can't be late if you don't show up.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:55:00 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145709524
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.

Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:02:23 #224
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145709866
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
pi_145709957
welke van de onderstaande post services is redelijk snel?

Swiss post
Hong Kong Post
China Post SAL
China Post Air Mail
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:06:52 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145710059
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit trouwens wat? http://www.voelkner.de/pr(...)genlaenge-85-mm.html

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 19-10-2014 20:26:20 ]
pi_145711089
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
pi_145711783
Pfft, ik heb niet met creditcard bij Banggood kunnen betalen, en m'n PayPal weigert overal te betalen, dus nu maar bij DealExtreme besteld met Credit Card. Krijg ik wel een e-mail, maar in mijn order tracking staat niks. Enig idee?

Echter zie ik het wel bij de directe link in de mail zelf. Daar staat nu PaymentConfirmed.
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:18:20 #229
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145714002
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:52 schreef RobertNL het volgende:

Bla bla, zus zo, klets klets

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?
pi_145715917
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef P4tje het volgende:
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
ik ga toch voor china post airmail.
bedankt
pi_145717590
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
Wel even opletten, er staat bij die seller op aliexpress '18 business days processing' of iets, dus dat kan kneiter lang duren voordat ze het eens opsturen :'). Wat ik altijd doe is even in de chat met die mensen om te vragen of ze voorraad hebben en hoe snel het wordt verstuurd.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:09:27 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145717868
quote:
Lijkt op zo'n $8 Chinees en hij is erg lelijk! :P Dat gekartelde stuk ziet er stoer uit maar in de praktijk onpraktisch tenzij je touw wilt gaan doorzagen :) Het zwarte lemmet is na 1 keer snijden ook bekrast.

Liever een Sanrenmu of Ganzo voor dat geld :Y Dat is meer gericht op hard gebruik ipv goedkope show.

In Duitsland zijn de regels wel een stuk strenger, daar mag je geen thumb stud hebben om hem open te klappen :') Dus even uitkijken in Oostenrijk.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:00:08 #233
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145725399
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waarom niet HK post als ik vragen mag? Heb ik persoonlijk wel goede ervaringen mee.
pi_145725458
Peeps,

http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
pi_145726091
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,

http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
Conrad?
Top 5 China producten
pi_145726560
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Conrad?
Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:57:58 #237
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145726665
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
In nederland zal het altijd duur/overpriced zijn, ebay.co.uk al gechecked?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:30:17 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145727584
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?

Blijft een beetje lomp :+.
Maar goed MW2 werkt wel aardig :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:03:54 #239
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145728717
M'n contact met Banggood verloopt wat langzaam via de mail, maar ze gaan nu een nieuwe camera opsturen. Jeej. Ik hoefde niks terug te sturen.
pi_145729360
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')