Nog leuke tips?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:37 schreef l0lownkill het volgende:
In totaal 24 bestellingen gedaan voor circa 8 euro. Ik ben wel klaar nu
Laatst die door dodge aanbevolen tester maar besteld bij FT: http://www.fasttech.com/product/1859500 .quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:29 schreef Tjado het volgende:
Hier heeft de postbode de afgelopen dagen de volgende pakketjes afgeleverd:
[..]
De USB kabels worden allemaal verkocht als 'fast charge' of '2A', dus ik ga ze eens testen te komende dagen. Helaas nog wel met een app en (nog) niet met externe testersLaat de resultaten wel weten!
Ik maak morgen wel even een complete lijstquote:
...en ook maar besteld. Zat er inderdaad al over na te denken, mag aan deze set niet meer ontbreken eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatst die door dodge aanbevolen tester maar besteld bij FT: http://www.fasttech.com/product/1859500 .
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatst die door dodge aanbevolen tester maar besteld bij FT: http://www.fasttech.com/product/1859500 .
* dodge_911 voelt zich vereerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:46 schreef Tjado het volgende:
[..]
...en ook maar besteld. Zat er inderdaad al over na te denken, mag aan deze set niet meer ontbreken eigenlijk.
Je bent een toffe aanwinst voor dit topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook niet meer geldigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:40 schreef Miniem het volgende:
Stomme vraag, maar ik zie nergens waar je die coupon kan invoeren bij miniinthebox.
60+ orders hier, nog geen enkele slechte ervaring. Nou zegt dat ook weinig, maar je zou het misschien ook bij jezelf kunnen zoeken?quote:Op zondag 18 oktober 2014 14:10 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik geen dingen meer ga kopen via Aliexpress. Volgens mij is de toegevoegde waarde van zo'n type site dat ze zekerheid toevoegen aan het kopen online. Maar in de praktijk voegen ze niks toe en zijn er veel te veel handelaren op actief die geen enkel idee hebben dat een afspraak ook een afspraak is. Dan heb ik het nog niet eens over de echte hardcore oplichters, maar over de types die allerlei loze beloftes doen over verzending van bestellingen terwijl ze zelf nog niet eens weten wanneer ze het gaan ontvangen.
Kortom, te weinig kwaliteitscontrole daar.
Ja het blijft China, maar ik kom net iets te vaak tegen dat dingen 'met airmail' uit China vertrokken zijn en dan 4 weken later nog steeds niet zijn aangekomen. Om er dan achter te komen dat er 'iets mis was gegaan en dat ze het nu zogenaamd weer gaan verzenden'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:26 schreef funky_fart het volgende:
[..]
60+ orders hier, nog geen enkele slechte ervaring. Nou zegt dat ook weinig, maar je zou het misschien ook bij jezelf kunnen zoeken?
De aller-, allerlaagste prijs vermijden bijvoorbeeld
Geen bestellingen met haast doen, althans iig zéker niet vertrouwen op toezeggingen over spoed.
Het blijft China hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |