Iets bij bestellen want is 1 cent te weinig. Bovenaan bij de "onder $1,99" knop iets uitzoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef ajaxboy het volgende:
Ik kan de http://www.miniinthebox.c(...)-s3-s4_p1265748.html niet bestellen met die coupon. Doet die het bij jullie wel? of hebben jullie er iets bij besteld ?
Gewoon guerillamail gebruiken, zijn allemaal tijdelijk. Ik heb nu 7 bestellingen in totaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.miniinthebox.c(...)erface_p1725886.html
Hoe ging dat ook alweer met dat puntje trucje ..... met je email. Ik begin op te raken
Balen manquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef Dimens het volgende:
En ja hoor, ik heb ook neppe Xiaomi Power Banks gekregen. Jammer.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Daarom haal ik 'em dan wel gewoon van xiaomi.tmall.com . Clearblue, dan weet je het zeker.
Je kan ook + gebruiken in Gmail dacht ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.miniinthebox.c(...)erface_p1725886.html
Hoe ging dat ook alweer met dat puntje trucje ..... met je email. Ik begin op te raken
Weeshuis!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:58 schreef Downstar het volgende:
Laten jullie wel alles op het zelfde adres komen?
voorlopig maar 1 order (nog) geplaatst.
Red usb kabel, das wel handig..
zal eens kijken of ik nog zon dockje ook kan scoren
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef Dimens het volgende:
En ja hoor, ik heb ook neppe Xiaomi Power Banks gekregen. Jammer.
?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:10 schreef Dimens het volgende:
De Xiaomi 10400 mAh powerbanks zijn vandaag binnen gekomen. Aan de hand van verschillende websites, waaronder ook de website van Xiaomi zelf, tot de conclusie gekomen dat ze origineel zijn. Powerboard is van TI en de batterijen van LG.
Blij mee.
Helaas maar 5 per keer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Balen man! Kan je er uit komen met de verkoper? Volgende keer:
[..]
Ik heb twee aankopen gedaan om het risico te spreiden. Helaas was een daarvan niet te vertrouwen en dat terwijl deze zelfs nog iets duurder was. Op de een of andere manier had ik al een onderbuikgevoel na wat mailwisseling. Voortaan maar direct bij "You are true gentlemen" stoppen met de bestelling.quote:
Even vrij vertaald uit het Chinglish:quote:
Helaas voor haar had ik het direct door. Het aluminium alleen al lijkt niet op dat van het echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even vrij vertaald uit het Chinglish:
''You cheap Dutchman, you will probably not notice the difference''
Zover ik weet zijn er wel 2 versies (met Mi en Xiaomi) maar het aluminium verraad het wel ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Helaas voor haar had ik het direct door. Het aluminium alleen al lijkt niet op dat van het echt.
[ afbeelding ]
En als je goed kijkt, staat er ook "xiaomi.com" en niet "mi.com".
Het doosje is wel origineel. De code werkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |