Cube talk 9xquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke tablet?
Of is daar nog een topic over?
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Wellicht zit gas daar ook nog bij in van een slecht geïsoleerd huisquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef P4tje het volgende:
[..]
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar?![]()
Toevallig plasma televisies in huisquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
8 personen in het huis
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toevallig plasma televisies in huis? Die zuipen.
Ik weet het wel zeker als die 60 inch isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Tja, ik gebruik op dit moment al 4+ GB werkgeheugen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef RobertNL het volgende:
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM. Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot;
moet dus weer nieuwe halen.![]()
De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?
Iedereen staat een half uur per dag onder de douche?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
8 personen in het huis
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
maar kreeg tijdens de paypal checkout "this discount code has expired". In het winkelmandje zelf haalde hij er wel 5% vanaf..quote:b185f7
Ja inderdaad. Al als ik hem aanzet begint het te kraken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
Misschien maar even contact op nemen ja. Want voor dat geld vind ik het wel zondequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
Ga ik eens proberen, thanks!quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Ik kan me dat wel voorstellen hoor: als je 4x600 watt op je zolder/kelder hebt staanquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland
[..]
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet?Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontactMeneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken
off-topic: kijk eens hier ]bv.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |