abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145603441
quote:
13s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:44 schreef Ceberut het volgende:
Het pro-ZP kamp trekt ook echt alleen maar debielen aan:

http://www.brittdekker.nl/media?mediaId=17299800

Wat denkt ze hiermee te bereiken?
Idd debiel, net als deze debielen.
quote:
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_145603443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat een laffe uitweg zeg. :')
Nog veel laffer is het om de complete lijst van Vuijsje te negeren omdat hij in een enkele zinsnede alle Nederlanders over een kam scheert (in jouw optiek).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:33:02 #178
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_145603461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik heb zelf op zo'n zwarte school gezeten en het gemerkt. Dan is er maatschappelijk nog wel een verschil. Een school is slechts een heel klein microcosmosje, alhoewel het misschien je meest relevante referentiekader is, dat weet ik niet. De maatschappij is blank en de elite is nog veel blanker. Alle macht ligt bij ons.
Dat is waar, maar wat is dan het meest verstandig om te doen? Je keihard militant (black panther style) er tegen afzetten of je redelijk opstellen en werken aan je eigen succes ook al zal het misschien soms wat lastiger zijn?
pi_145603488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De gemiddelde zwarte is veel gevaarlijker dan de blanke.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_145603489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog veel laffer is het om de complete lijst van Vuijsje te negeren omdat hij in een enkele zinsnede alle Nederlanders over een kam scheert (in jouw optiek).
Inhoudelijk zijn zo'n beetje al die punten al honderdduizend keer langsgekomen in deze topicreeks.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 14:35:15 ]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:33:57 #181
396550 Richestorags
pi_145603499
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sowieso heel dat filmpje. Wat een opgefokte lui.
Die vrouw zouden ze echt een psychisch moeten doorlichten. Die zit vol met haat en racisme. De woede straalt gewoon van haar gezicht af. En die gozer mag wel even 240 uur schoffelen plus een maand tot bezinning komen in de cel :)
pi_145603530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Inhoudelijk zijn zo'n beetje al die punten al honderdduizend keer langsgekomen in deze topicreeks.
Akkoord.

Maar het was opmerkelijk om jou triomfantelijk die ene zin eruit te zien pikken en te roepen: 'ha, nu heb ik hem!'
pi_145603531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die vrouw zouden ze echt een psychisch moeten doorlichten. Die zit vol met haat en racisme. De woede straalt gewoon van haar gezicht af.
Ja, precies. De rest oogde ook vrij agressief. Voor dit soort lui moet dan een traditie om zeep worden geholpen?
pi_145603601
Wij Nederlanders zijn gewoon een laf kutvolk, te tolerant, te soft, we hadden vroeger een vrijheid van meningsuiting maar dat durft men ook niet meer want dan wordt je gelynched,

We laten gewoon over ons heenlopen en wij accepteren dat allemaal, zolang dat doorgaat verandert er geen ene reet hier :r
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:37:55 #185
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_145603649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wij Nederlanders zijn gewoon een laf kutvolk, te tolerant, te soft, we hadden vroeger een vrijheid van meningsuiting maar dat durft men ook niet meer want dan wordt je gelynched,

We laten gewoon over ons heenlopen en wij accepteren dat allemaal, zolang dat doorgaat verandert er geen ene reet hier :r
Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt maar niemand in dit land laat lekker over zich heen lopen. De meningen zijn duidelijk en stellig.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_145603650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

Dat is toch juist wat je wil? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:38:04 #187
396550 Richestorags
pi_145603653
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, precies. De rest oogde ook vrij agressief. Voor dit soort lui moet dan een traditie om zeep worden geholpen?
Daarom moet dit soort lui flink worden aangepakt. Zij geeft een strohalm aan "ALLE ZWARTUH TERUG NAAR AFRIKA" schreeuwers en die geven dan weer voer voor de "ALLE BLANKEN ZIJN RACISTEN, JULLIE HEBBEN ONZE VOOROUDERS TOT SLAAF GEMAAKT" langspeelplaatdraaiers. Zo blijven de verhoudingen op scherp staan en lijkt het alsof heel veel mensen zich ermee bezighouden. Terwijl het in werkelijkheid misschien 5% van de mensen interesseert.
pi_145603667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord.

Maar het was opmerkelijk om jou triomfantelijk die ene zin eruit te zien pikken en te roepen: 'ha, nu heb ik hem!'
Het laat zien dat zijn hele relaas niet meer is dan een exercitie in het trollen met stromannen terwijl hij zelf innerlijk geen haar beter is dan degenen die hij bekritiseert.

Dat is ook het irritante en verwerpelijke aan deze discussie. Als je blanken niet discrimineert dan wordt gedaan alsof je zwarten discrimineert, en als je zwarten niet discrimineert dan wordt gedaan alsof je blanken discrimineert.

Op die manier wordt het natuurlijk niks en kan het alleen maar uit de hand lopen zoals in dat PowNews-item.
pi_145603669
Hebben die mensen met zo'n sterk accuut gevoel over slavernij ook zo'n hekel aan Ghanezen? Ik vroeg het me plotseling af; de laatste jaren komen er best wel veel Ghanezen naar Nederland, en hun voorouders hebben onze voorouders de slaven verkocht.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:39:40 #190
396550 Richestorags
pi_145603722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef HiZ het volgende:
Hebben die mensen met zo'n sterk accuut gevoel over slavernij ook zo'n hekel aan Ghanezen? Ik vroeg het me plotseling af; de laatste jaren komen er best wel veel Ghanezen naar Nederland, en hun voorouders hebben onze voorouders de slaven verkocht.
Er schijnen in de Bijlmer spanningen te zijn tussen Ghanezen en Surinamers om die reden. Ik ken ook een Surinamer die een bloedhekel heeft aan Ghanezen. De schaal ben ik niet mee bekend.
pi_145603727
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daarom moet dit soort lui flink worden aangepakt. Zij geeft een strohalm aan "ALLE ZWARTUH TERUG NAAR AFRIKA" schreeuwers en die geven dan weer voer voor de "ALLE BLANKEN ZIJN RACISTEN, JULLIE HEBBEN ONZE VOOROUDERS TOT SLAAF GEMAAKT" langspeelplaatdraaiers. Zo blijven de verhoudingen op scherp staan en lijkt het alsof heel veel mensen zich ermee bezighouden. Terwijl het in werkelijkheid misschien 5% van de mensen interesseert.
Yep, komt door de toon waarmee dit is ingestoken.

Had netjes onderbouwd gemeld dat Zwarte Piet ook zwart van de roet kan zijn i.p.v. zoals hij er nu uitziet en het was wsl heel anders gelopen.
pi_145603729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef HiZ het volgende:
De "Zwarte Piet is Racisme"-campagne is mede opgezet door iemand van Ghanese afkomst. Ironisch hè.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:40:37 #193
396550 Richestorags
pi_145603765
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Igen het volgende:

[..]

De "Zwarte Piet is Racisme"-campagne is mede opgezet door iemand van Ghanese afkomst. Ironisch hè.
Ach dat hele gedoe is van de zotte. Quinsy Gario is het ultieme voorbeeld van iemand die de hand bijt die hem voedt.
pi_145603805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Het laat zien dat zijn hele relaas niet meer is dan een exercitie in het trollen met stromannen terwijl hij zelf innerlijk geen haar beter is dan degenen die hij bekritiseert.
Ik kijk liever naar de kwaliteit van de gegeven argumenten. En in die van Vuijsje kan ik mij aardig vinden.

Maar ik had ook niet verwacht dat hij er ook maar een persoon mee zou overtuigen. De loopgraven zijn al lang en breed betrokken en niemand geeft nog een centimeter toe.
pi_145603816
quote:

[..]

Wat is daar ironisch aan.

Duitsers mogen nooit meer actie voeren tegen nazisme?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:42:06 #197
396550 Richestorags
pi_145603824
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, komt door de toon waarmee dit is ingestoken.

Had netjes onderbouwd gemeld dat Zwarte Piet ook zwart van de roet kan zijn i.p.v. zoals hij er nu uitziet en het was wsl heel anders gelopen.
Dat klopt. Maar dat krijg je toch niet uitgelegd aan die lui zoals in het filmpje, in hun hoofd zijn alle "witten" toch altijd racisten en hebben wij allemaal hun voorouders verhandeld. Maar ik weet inderdaad zeker dat heel wat Nederlanders meer bereid waren om te luisteren als het normaal was verteld i.p.v. op zo'n militante manier.
pi_145603843
quote:

[..]

Wat is daar ironisch aan?
pi_145603862
En uiteraard hoort deze onzin daar ook bij |:(

pi_145603921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar de kwaliteit van de gegeven argumenten. En in die van Vuijsje kan ik mij aardig vinden.
Als stroman-drogredeneringen en anekdotisch "bewijs" je ding zijn...

En de rest van m'n post heb je vakkundig weggeknipt, zie ik. Top. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 14:44:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')