Idd debiel, net als deze debielen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:44 schreef Ceberut het volgende:
Het pro-ZP kamp trekt ook echt alleen maar debielen aan:
http://www.brittdekker.nl/media?mediaId=17299800
Wat denkt ze hiermee te bereiken?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien ?
https://www.facebook.com/video.php?v=928376303840050
Nog veel laffer is het om de complete lijst van Vuijsje te negeren omdat hij in een enkele zinsnede alle Nederlanders over een kam scheert (in jouw optiek).quote:
Dat is waar, maar wat is dan het meest verstandig om te doen? Je keihard militant (black panther style) er tegen afzetten of je redelijk opstellen en werken aan je eigen succes ook al zal het misschien soms wat lastiger zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb zelf op zo'n zwarte school gezeten en het gemerkt. Dan is er maatschappelijk nog wel een verschil. Een school is slechts een heel klein microcosmosje, alhoewel het misschien je meest relevante referentiekader is, dat weet ik niet. De maatschappij is blank en de elite is nog veel blanker. Alle macht ligt bij ons.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De gemiddelde zwarte is veel gevaarlijker dan de blanke.
Inhoudelijk zijn zo'n beetje al die punten al honderdduizend keer langsgekomen in deze topicreeks.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog veel laffer is het om de complete lijst van Vuijsje te negeren omdat hij in een enkele zinsnede alle Nederlanders over een kam scheert (in jouw optiek).
Die vrouw zouden ze echt een psychisch moeten doorlichten. Die zit vol met haat en racisme. De woede straalt gewoon van haar gezicht af. En die gozer mag wel even 240 uur schoffelen plus een maand tot bezinning komen in de celquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sowieso heel dat filmpje. Wat een opgefokte lui.
Akkoord.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Inhoudelijk zijn zo'n beetje al die punten al honderdduizend keer langsgekomen in deze topicreeks.
Ja, precies. De rest oogde ook vrij agressief. Voor dit soort lui moet dan een traditie om zeep worden geholpen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vrouw zouden ze echt een psychisch moeten doorlichten. Die zit vol met haat en racisme. De woede straalt gewoon van haar gezicht af.
Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt maar niemand in dit land laat lekker over zich heen lopen. De meningen zijn duidelijk en stellig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wij Nederlanders zijn gewoon een laf kutvolk, te tolerant, te soft, we hadden vroeger een vrijheid van meningsuiting maar dat durft men ook niet meer want dan wordt je gelynched,
We laten gewoon over ons heenlopen en wij accepteren dat allemaal, zolang dat doorgaat verandert er geen ene reet hier
Dat is toch juist wat je wil?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wij Nederlanders zijn gewoon een laf kutvolk, te tolerant, te soft, we hadden vroeger een vrijheid van meningsuiting maar dat durft men ook niet meer want dan wordt je gelynched,
We laten gewoon over ons heenlopen en wij accepteren dat allemaal, zolang dat doorgaat verandert er geen ene reet hier
Daarom moet dit soort lui flink worden aangepakt. Zij geeft een strohalm aan "ALLE ZWARTUH TERUG NAAR AFRIKA" schreeuwers en die geven dan weer voer voor de "ALLE BLANKEN ZIJN RACISTEN, JULLIE HEBBEN ONZE VOOROUDERS TOT SLAAF GEMAAKT" langspeelplaatdraaiers. Zo blijven de verhoudingen op scherp staan en lijkt het alsof heel veel mensen zich ermee bezighouden. Terwijl het in werkelijkheid misschien 5% van de mensen interesseert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, precies. De rest oogde ook vrij agressief. Voor dit soort lui moet dan een traditie om zeep worden geholpen?
Het laat zien dat zijn hele relaas niet meer is dan een exercitie in het trollen met stromannen terwijl hij zelf innerlijk geen haar beter is dan degenen die hij bekritiseert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar het was opmerkelijk om jou triomfantelijk die ene zin eruit te zien pikken en te roepen: 'ha, nu heb ik hem!'
Er schijnen in de Bijlmer spanningen te zijn tussen Ghanezen en Surinamers om die reden. Ik ken ook een Surinamer die een bloedhekel heeft aan Ghanezen. De schaal ben ik niet mee bekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef HiZ het volgende:
Hebben die mensen met zo'n sterk accuut gevoel over slavernij ook zo'n hekel aan Ghanezen? Ik vroeg het me plotseling af; de laatste jaren komen er best wel veel Ghanezen naar Nederland, en hun voorouders hebben onze voorouders de slaven verkocht.
Yep, komt door de toon waarmee dit is ingestoken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom moet dit soort lui flink worden aangepakt. Zij geeft een strohalm aan "ALLE ZWARTUH TERUG NAAR AFRIKA" schreeuwers en die geven dan weer voer voor de "ALLE BLANKEN ZIJN RACISTEN, JULLIE HEBBEN ONZE VOOROUDERS TOT SLAAF GEMAAKT" langspeelplaatdraaiers. Zo blijven de verhoudingen op scherp staan en lijkt het alsof heel veel mensen zich ermee bezighouden. Terwijl het in werkelijkheid misschien 5% van de mensen interesseert.
De "Zwarte Piet is Racisme"-campagne is mede opgezet door iemand van Ghanese afkomst. Ironisch hè.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef HiZ het volgende:
Hebben die mensen met zo'n sterk accuut gevoel over slavernij ook zo'n hekel aan Ghanezen? Ik vroeg het me plotseling af; de laatste jaren komen er best wel veel Ghanezen naar Nederland, en hun voorouders hebben onze voorouders de slaven verkocht.
Ach dat hele gedoe is van de zotte. Quinsy Gario is het ultieme voorbeeld van iemand die de hand bijt die hem voedt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Igen het volgende:
[..]
De "Zwarte Piet is Racisme"-campagne is mede opgezet door iemand van Ghanese afkomst. Ironisch hè.
Ik kijk liever naar de kwaliteit van de gegeven argumenten. En in die van Vuijsje kan ik mij aardig vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Het laat zien dat zijn hele relaas niet meer is dan een exercitie in het trollen met stromannen terwijl hij zelf innerlijk geen haar beter is dan degenen die hij bekritiseert.
Wat is daar ironisch aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Igen het volgende:
[..]
De "Zwarte Piet is Racisme"-campagne is mede opgezet door iemand van Ghanese afkomst. Ironisch hè.
Dat klopt. Maar dat krijg je toch niet uitgelegd aan die lui zoals in het filmpje, in hun hoofd zijn alle "witten" toch altijd racisten en hebben wij allemaal hun voorouders verhandeld. Maar ik weet inderdaad zeker dat heel wat Nederlanders meer bereid waren om te luisteren als het normaal was verteld i.p.v. op zo'n militante manier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, komt door de toon waarmee dit is ingestoken.
Had netjes onderbouwd gemeld dat Zwarte Piet ook zwart van de roet kan zijn i.p.v. zoals hij er nu uitziet en het was wsl heel anders gelopen.
Wat is daar ironisch aan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Als stroman-drogredeneringen en anekdotisch "bewijs" je ding zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de kwaliteit van de gegeven argumenten. En in die van Vuijsje kan ik mij aardig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |