abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:12:01 #1
2705 cynix
is verdwaald
pi_420491

En hier weer verder

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:13:46 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_420513
Er is een groepje naar de dagboekkamer vertokken. In de woonkamer zit Koos met Georgie te praten.

Buiten klinkt nog wat gejoel van omstanders.

Het wordt stil in de woonkamer, Koos loopt een rondje ijsberend door de tuin.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 27-10-2000 00:15]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_420538
Stilte in de woonkamer en de tuin. Koos en Georgie zijn ook uit beeld.

LionHeart, zie jij iets op 3&4?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-10-2000 00:18]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_420544
quote:
Op 27 oktober 2000 00:13 schreef Sanne het volgende:
Er is een groepje naar de dagboekkamer vertrokken.
Groepje = alle vrouwelijke bewoners

Laatste wat ik van Koos hoorde was dat hij Ed een ongeleid projectiel noemde. Het is nu heel stil in de woonkamer. Soms streams op tuin, gejoel van mensen buiten.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:19:32 #5
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_420545
Alle mannen in slaapkamer.

E: 'Ik denk dat ze teveel op m'n gevoelens speelt, en daar later grote problemen mee krijgt.'
G: 'Ik zou nu gewoon m'n spullen pakken, en door de deur gaan.'
E: 'Dat gebeurt dus niet.'
G: 'Ik hoop alleen dat de mensen hier geen hekel aan je gaan krijgen. En de mensen buiten.
F: 'En je gezin. Dat het geen negatieve gevolgen heeft voor je zoontje.'
F: 'Het werkt thuis ook door, dat is zeker.'

E: 'Weet je wat het is, ik kan nu niet meer terug. Dat wist ik op het moment dat ik dat zei. Ik ga er zeker vanavond niet uit. Maar het is wel heel moeilijk hoor. Dat had ik niet verwacht..'

G: 'Als je mijn mening wil, je hebt je punt gemaakt, je kunt nu het beste weggaan. Meer kan ik niet zeggen...
F: 'Dat vind ik ook.'
E: 'Wat jij zegt, dat hoor ik, ga ik doen, alleen niet vandaag. Dat is eigenlijk het enige.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 27-10-2000 00:20]

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:21:02 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_420554
Geen geluid hiero.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:23:11 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_420568
Desiree: 'Mag ik er bij komen?'
E: 'Gesust?'
D: 'Nee ,denk het niet, hun emoties zitten te hoog. Ik denk dat ik Ed iets beter begrijp. Niet dat ik het er mee eens ben, maar..'

R: 'Dus we moesten koffie of thee maken, kost ons weer een muntje.'
D: 'Dat zeiden ze ook, hoe drukker wij ons maken, hoe meer tegengas jij gaat geven. Dat heeft ze nu voor elkaar dat ze dat niet meer doen.'

E: 'Ik wil geen valsspeler zijn, er hoeft niemand eruit voor mij of zo. Ik wil morgen gewoon nog even sporten met Robin. En als ze dan geen koffie van mij willen .. so what.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 27-10-2000 00:24]

pi_420593
00.18 Ed zit met Georgie en Ferdie in de slaapkamer rustig te praten over de actie. G. hoopt dat niet iedereen hekel aan E krijgt en het ook niet op zijn gezin wordt doorgespeeld. F. is het hier mee eens. Koos loopt langs maar wil er niet bij komen zitten.

G. denkt dat het toch niet uitmaakt wat ze nu zeggen, E. zegt dat hij nu niet meer terug kan, vanavond gaat hij er _zeker_ niet uit. E. vind het wel heel moeilijk, had ie niet helemaal verwacht. Er wordt van alle kanten op zijn gevoel gespeeld.

`G. hoopt dat de anderen geen dingen gaan zeggen door de emoties waar ze spijt van krijgen. G. vind dat E. zijn standpunt heeft waargemaakt en het het beste is als hij weggaat. E. zegt dat hij luistert en dat dit ook gaat gebeuren, maar niet vandaag.

De dames zijn weer terug. Desiree komt nu ook de slaapkamer in. D. denkt dat ze E. misschien iets meer begrijpt als de rest, vertelt dat de emoties hoog opgelopen zijn. D. is het niet met de beslissing van E. eens, maar ze begrijpt het wel.

In de woonkamer zitten H., B, A en K te praten, blijf nog even in de slaapkamer. D. en E. hebben het over wat H. heeft gezegd dat ze weggaat als hij blijft.E. vertelt dat hji eruit zou zijn gegaan als H. zou vertrekken. D. vertelt dat H. kalmer is na het dagboekkamer gesprek. E. wil geen valsspeler zijn, wil niet dat de anderen eronder lijden. E. wil alleen nog even blijven, morgen even sporten met R.

E. bevestigt F die zegt dat E. wil laten zien dat de regels wel doorbreekbaar zijn. D en F zijn het erover eens dat er geen security zal binnenvallen om hem te halen.

G.(of is het R in de deuropening?) en F. zeggen lacherig dat ze het ook zo gaan doen als ze eruit moeten.
E. vertelt dat hij zo moest lachen toen zijn vrouw zei 'dat dacht ik al'.

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:27:26 #9
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_420596
bagger geluid/verbinding maar ik doe een poging
hieke: probeert nog op ed in te praten; je hebt een weloverwogen beslissing genomen om hieraan mee te doe, ik heb gezegd en ga plassen
annet: ik was blij (dat ik mocht blijven) als ik zou zeggen ik ga niet dan zouden jullie ook zeggen dat ik moet gaan
Koos: hier heb ik dus geen zin in daar kan ik niet tegen
ferdie: ik vind het knap dat hij het gedaan heeft
koos: hij houdt een televisie avond, zal morgen wel in de telegraaf komen, vanaf nu komt hij in het nieuws
ferdie: het enige wat hij bereikt is dat hij mensen tegen zich in het harnas jaagt, je speelt het spelletje mee of niet, dit is tegen het spelletje
dees: je moet er niet van wakker liggen
dees: (vraagt aan redactie)BB moeten wij nog ei zitten vandaag want koos en ik moeten van 23.30 tot 0.00 zitten
Stem: er hoeft geen ei meer gezeten te worden

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 27-10-2000 00:32]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:27:46 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_420599
Koos: "Hier heb ik dus geen zin in. Daar baal ik als een stekker van. "

Annet: "Ik heb het gewoon gezegd."
Ferdi: "Wat"
Annet: "Nou de dingen die vanavond gezegd zijn"
Ferdi: "Ik zeg gewoon recht in zijn bek dat ie een klootzak is."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_420600
Bi zegt dat Hieke en zij nu ok zijn.

Hieke zegt dat ze gewoon even wilde optreden.

In de woonkamer zie ik Hieke, Bianca, Koos en Annet.

Ze zeggen dat ze erover ophouden. Gaan dan weer verder. Bi:'Ik hang aan bepaalde dingen, het maakt verder niet uit maar dit...Ik hang gewoon aan bepaalde dingen..'

Hieke legt uit dat ze veel kan hebben. Maar ze is het er niet mee eens. Bi is blij dat Hieke zich ook liet gelden. Hieke zegt dat ze het nog ff aankijken, nu gaat ze plassen. Koos noemt haar een kanjer. Dat valt wel mee zegt ze.

Annet gaat bij Koos vissen of ze haar eruit zouden willen als hij zoiets zou doen.

Ferdi komt erbij. Koos zegt dat Ed een heldenverering krijgt.

Geluid valt steeds weg

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:28:35 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_420602
00:25 uur
Groepsoverleg. Bianca is blij dat Hieke haar bijvalt na haar reactie over het gedrag van Ed. Hieke is kwaad: "Ik ga nu plassen". Annet: "Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen 'ik ga niet', hij zit er nu 2 weken in, ik 6 weken". Koos baalt ook als een stekker: "Ik hou niet van die heldenverering. Mond houden is het beste nu, want anders loopt de sfeer alleen maar verder op, eeeh... de onenigheid". Fewrdi: "Ik heb 'm gezegd dat-ie een klootzak is, dat weet-ie nu ook". Daarna: "Dit is ook Big Brother, Koos. Hij wil alleen maar laten zien dat de regels aangepast moeten worden, en dat is 'm gelukt ook". Koos: "Nee, de regels zijn niet aangepast".
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:35:34 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_420639
Stream 3 decoder

Slaapkamer:
Ed, ferdi, robin, george, desiree (ged)

desiree komt net uit de DBK waar alle vrouwen door Hummie naartoe zijn geroepen.

Desiree vertelt dat Hummie hun heeft gezegd dat ze rustig moeten blijven, als ze met Ed in discussie gaan werkt het allen maar averechts.

D: Er komt vannacht geen security. Dat heeft Hummie gezegd.

E: Hieke zei jij eruit of ik eruit. MAar als ik eruit ga om die reden dan krijgt Hieke daar later spijt van
Ferdi en Desiree in koor: nee hoor, dat denk ik niet
E: nee?
D: nee ,ze zal het rechrtvaardig vinden/

E: ik kan nu niet terug. Dat wist ik toen ik voor het eerst zei dat ik niet weg zou gaan/

E: Ik ga heus wel weg, maar nu niet. Dat kan niet. MOrgen even sporten met Robin en daarna kijk ik wel. ik ga morgen of overmorgen weg.
Weet je: de wereld is mijn toneel.

E: ik heb gisteren tegen robin gezegd dat ik er niet uit zou gaan
R: Ja! En ik meteen tegen hem: scherm je microfoon af eikel.

D: mijn vrouw zie: ik dacht wel dat we je er niet uit zouden krijgen, en daarna lachte ze en dat vind ik erg mooi om te horen.

Ed begint bijna weer te janken. D. slaat arm om hem heen.
E: ja ik moest erg huilen daarnet. Sjonge,...tja de spanningen , het is ook heftig dit hoor om te doen... maar: ik voel me goed.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_420658
00.30
Iedereen is uit de slaapkamer vertrokken, R. is buiten aan het vegen en E. is even uit beeld. De rest zit in de woonkamer. De sfeer is wel weer iets verbeterd, H. is ook weer rustig nu. Ze zijn ervan overtuigd dat Ed er morgen uit gaat. Ed komt aanlopen en F. zegt hem (lacherig) 'Wat ben je toch een enorme klootzak, ik vind je gewoon een hond'

Iedereen behalve R. zit nu rustig pinda's te eten. Ed vind het mooi dat het uitzenden doorgaat, Koos zegt dat de uitzending als gestopt is. Ed bedoelt dat ze doorgaan met filmen en het dus spannend is voor de kijkers.

00.34 F. vind het jammer dat hij niet heeft kunnen zwaaien naar de mensen bji de poort, vind het serieus het ergste van de avond dat dit niet kon. Ik zie Robin nu ook zitten.

Ed zegt dat hij niet over de gevolgen heeft nagedacht, geen idee. Ed krijgt een schouderklop van Robin. 'Het ging erom wat ze zei' zegt E. over de reactie van zijn vrouw.

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:47:14 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_420713
00:35 uur
Ed: "Het mooie is, ze gaan gewoon door met uitzenden nu". Hieke: "Nu niet meer". Ed zit er weer bij. Ze praten nog druk na over het gedrag van Ed. De sfeer klaart weer wat op. Ze zijn druk aan 't eten. Ed toont nu ook begrip voor Hieke. Ed: "Ik had geen idee wat de gevolgen zouden zijn". Hieke ettert nog wat door over het kind van Ed.

00:40 uur
Ed: "Ik maak het wel goed". Fewrdi gooit het maar eens over een andere boeg en begint alvast herinneringen op te halen aan het bungee-jumpen. Ed wil daarover iets zeggen maar bedenkt zich. Hij wil zich toch nog wel enigzins aan de regels houden om niet over BB volgens de 'buitenwereld' te praten. Ed: "Gister was ik boos...". Fewrdi: "Onderhand weten we dat er 4 miljoen mensen kijken". Gelach.

00:45 uur
Ed: "Ik ben dus nu heel kalm, dat zei ik net ook in de dagboekkamer, maar gisteren...". Koos: "Jij verontschuldigt je nu wel naar ons, wat ik heel netjes vond, maar er gebeurt nu wel hetzelfde als met Rex en Miranda gebeurde". (?) Ed: "Ik loop niet meer weg". Koos: "Nee, dat heb je nu wel bewezen, dat je niet meer wegloopt". Georgie: "Ik heb het nog steeds helemaal te gek naar m'n zin". Ed: "Jongens, ik ben hier niet om het spelletje te verpesten, ik ga er echt wel uit, dan kunnen jullie gewoon doorgaan met het spelletje, hé Hiek". Hieke (nu ook wat bijgekomen van de emoties): "Jeetje man, je had nu bij de Mc Donalds kunnen zitten".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 27-10-2000 00:48]

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:51:20 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_420733
00.50 uur
Ed (over zijn vrouw): "Ach god, dat vind ik dan toch weer zielig, moet ze vanavond alleen naar huis. Ze heeft zelf gezegd dat ze als ik genomineerd was dat ze de hele boel zou mobiliseren. En dan steunt ze me nu toch he."
Robin: "Ja ga weer janken."

Hieke: "Ja wat zal ik erover zeggen."
Robin: "Nou laten we er maar niks meer over zeggen."
Ed: "Hé vertel eens over Nasty Nick."
Ferdi: "Het had je broer kunnen zijn."

Ruud met zijn stick

Ed: "Het zou mooi zijn als ik mijn verhaaltje 10, 12 keer zou kunnen herhalen."
Ferdi: "Nou morgen sta je in de Weekend en de Privé."
Ed: "Nee, ik bedoel meer iets als de Tweede Kamer."

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 27-10-2000 00:54]

vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:56:31 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_420746
00:50 uur
Ed (er toch nog even op terugkomend): "Je had het niet verwacht he, Hieke?". Hieke: "Wat?". Ed: "Dat ik niet zou weggaan". Koos: "Ik wist wel dat er wat zou komen". Robin blijkt als enige op de hoogte van de opzet van Ed. Robin: "Hij heeft het heel zachtjes gezegd tegen mij". Koos: "Maar had je het ook verwacht?". Robin: "Natuurlijk, als je zo'n heisa staat te maken gisteravond". Fewrdi: "En nu moet-ie met 3 bodyguards over straat". Ed: "Lekker belangrijk, over 3 maanden is iedereen het weer vergeten".

00:55 uur
Robin ziet een uitnodiging door Barend en van Dorp zeker volgen. Ed: "Het zou mooi zijn als ik m'n verhaal nog eens 10-12 keer mag houden". Robin: "Dit wilde jij dus, dat ene zeesterretje". Ed: "Het was live, dat was belangrijk voor mij, dat ze niet konden knippen, en wat voor daad kon ik nou beter stellen. Ik had op kunnen staan en een verhaal houden, maar daar worden jullie alleen maar misselijk van, nietwaar Fewrdi?. Dus ik dacht 'ik ga een daad stellen'".

vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:01:57 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_420770
00.55 uur
Robin: "Het is wel een kijkcijferkanon hoor. Kijk eens wat ie doet die mafkees."

Ed tegen Annet: "Pak je koffer uit, trek je negligé aan, ga eens wat doen."

01.00 uur
(Bart is in ieder geval nog niet ontdekt)
Ed: "Ik heb vannachot ook niet veel kunnen slapen.
Bewoners (in koor): " En vannacht weer niet."
Robin: "Ik heb wat emoties zien loskomen vanavond, ik heb je zien janken als een klein kind, man."

(Robin is de enige die hem doorheeft)

Ferdi: "Ik heb vandaag zitten kijken en ik dacht, die spoort echt niet, daar is echt een kink in de kabel. Zooh."

Ze gaan een spelletje afmaken...

Ed: "Lekker belangrijk."

Ed: "O.k. hebben we een bal enzo?"

pi_420778
00.57
Bianca, Kim, Koos, Georgie en Hieke zitten nu buiten. Georgie wist bijna zeker dat hij het zou overleven. Georgie zegt dat de kijkcijfers morgen groot zullen zijn, Koos denkt dat het in de Telegraaf staat.

Bianca fluistert dat ze Ed wantrouwt van alle kanten. Ze hebben het nu over wie morgen waar gaat slapen. Ferdie komt er ook bij.

vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:04:23 #20
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_420784
1:00 - 1:10 uur

"We'll never forget you", zegt Annet.
E: Ik verbaas mezelf
F: Heel raar
E: Ik stond te pingpongen en er was niks aan de hand... Ik ga die dagboekkamer in, ik had dit ook niet verwacht...

R: Er kwamen wel emoties los... Je was echt niet rustig. je zei het wel, maar je hart ging vroeoeoemmm. Dat zag ik echt wel
...
F: ik dacht, nou die spoort echt niet. Er zit ergens een kink in de kabel
R: Maar Ed, zullen we dat wel ff afmaken
E: ...

Ed staat op en gaat pingpongen met ?
E: Okay, hebben we een bal?

D: Wat een avond
A: Ja, wel jammer dat we ...

Iemand: Hoorde je dat?

A: Ik wil niet weglopen, dat vind ik rude... Ik hoor "goor, goor, goor"... Zo supergaaf
D: Ik heb dat niet gehoord
A: Lalalalala schoffelen in de tent (Annet zingt iets wat ik niet volg; red.)
...
D: Misschien staan mijn ouders er ook, maar ik hoor ze niet. Misschien komen ze er niet boven uit, ik hoor mijn naam niet...

Annet en Dees zitten op de bank te klessebessen over Cindy. Ed en Robin zijn aan het pingpongen. Desiree zegt dat ze zag dat er veel spanning van Annet afviel.
Kim had nog tegen Annet gezegd van: "Kom eens hier, gestresste kip"

Dees vond het achterbaks om langs Annet te gaan zitten bij de uitzending, omdat zij haar punten had gegeven.
Annet gaat bij Dees zitten en knuffelt haar. Dees vond het echt achterbaks als ze dat had gedaan.

[stream 1 begeeft 't ff]

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 27-10-2000 01:07]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:09:33 #21
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_420808
1:10 - 1:20 uur

Desiree legt Annet nog een keer uit dat ze zag dat alle spanning in 1 keer weggleed bij Annet. Is ook niet zo gek, zegt ze.

[stream 2 begeeft 't ook / ff bufferen ofzo]

Ik kom terug in de DBK. Ed zit met Hummie te praten. Zij gaan bekijken of ze hem idd nog een kans moeten geven of niet. Hummie vraagt of de anderen nu ook rustig zijn. Ed zegt dat hij niet voor hen in kan staan. Hummie vraagt of Ed even de andere bewoners naar de DBK wil sturen. Hummie zal hen dan hetzelfde zeggen (Jammer dat ik er halverwege inviel, ik hoop dat er meerdere zitten te streamen; red.)

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 27-10-2000 01:13]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:11:36 #22
3542 Gia
User under construction
pi_420818
Ed moet weer naar de DBK komen, waarom weet ik niet.

Stream is weer naar de tuin gegaan.

1:13 Ed is weer uit de DBK, nu worden de heren naar de DBK gevraagd.

[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 27-10-2000 01:13]

pi_420823
01.10
Ed in de dagboekkamer. Hummy vertelt dat Ed vanavond mag blijven en er mogen verder over praten. Hummy vertelt dat Boudewijn van Schaik vanavond in Almere blijft, die kent Ed misschien wel. (dit is ook het geval). Hummy is er vanavond niet. Ed zegt dat hij het luisteren en spreken waardeert. Hummy zegt dat ze aan het nadenken zijn. Hummy informeert of de anderen een beetje rustig zijn, vraagt nu of Ed ze naar de dagboekkamer kan sturen.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:13:31 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_420825
01.10 uur
Ed moet in de dagboekkamer komen.

Hummie: "Nou Ed, daar ben ik dan weer,
Bb heeft een beslissing genomen, dat kom ik je mededelen..."

"Ik moet zeggen we hebben overlegd... morgen praten we verder... je mag deze nacht doorbrengen in het BB huis, en dat ga ik nu doorgeven aan de bewoners."

Hummie is er vannacht niet zelf, maar Boudewijn gelukkig wel.

Ed: "Ik wou nog zeggen dat ik het luisteren en het discussieren zeer waardeer."

Hummie: "Ik ga nu met de mannen praten, zou je ze naar de DBK willen sturen?"

(hijg, hijg)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 27-10-2000 01:14]

pi_420827
Boudewijn van Schaik zit vannacht in Almere om eventueel met Ed te praten, ze denken erover om Ed een 2e kans te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')