SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
House of Cards,OITNB volg ikArrow vond ik niks met goedkope CGI. Elementary, Penny Dreadful zal ik bekijken
Homeland was 1,2 seizoenen tof nu is het slappe aftreksel geworden.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Better Off Ted vond ik wel een goede comedy, je moet er wel van houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:36 schreef BDIL het volgende:
House of Cards,OITNB volg ikArrow vond ik niks met goedkope CGI. Elementary, Penny Dreadful zal ik bekijken
Homeland was 1,2 seizoenen tof nu is het slappe aftreksel geworden.
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Better Off Ted vond ik wel een goede comedy, je moet er wel van houden.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Thiago weer zwaar geblesseerd geraakt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
STIL!!!!!!!!!!! Breaking Bad ÜBER ALLESCH!![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Je hoort iedereen, volledig conform de geldende etiquette, op dit moment van de dag een bijzonder goede ochtend te wensen. Of iets van die strekking.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga zelf nu slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hoort iedereen, volledig conform de geldende etiquette, op dit moment van de dag een bijzonder goede ochtend te wensen. Of iets van die strekking.. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ah, was het tof?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zelf nu slapen. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
Sleep well
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren hebben mijn broertje ervaren wat de tactiek is als je totaal geen skills hebt. Koop een gigantisch duur team (1.3 miljoen was dat team, Aguero, Hazard, Di Maria, etc) en ga gewoon rennen. Je rent met die pacehoeren echt overal voorbij en wij konden dat gewoon niet bijbenen met onze trage verdedigers. 3-2 verloren. So close
Met z'n tweeen is overigens wel moeilijker, in m'n eentje had ik die gast waarschijnlijk gewoon batta gegeven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke fissa ben je geweest? En geen tentamens volgende week of gewoon yolo sweg lindgren raps?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zelf nu slapen. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
Ik ook zojuist thuis gearriveerd. Voor 30 euro genoten van bazen als Armin van Buuren, Dash Berlin en Andrew Rayelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is wel een eenmalig gebeuren, het ADE duurt 5 dagen achter elkaar. Volgend jaar maar eens een paar snipperdagen reserverenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Plannen ze dat soort ongein tegenwoordig niet meer gewoon netjes in het weekend?
Wel een vreemde gewaarwording om met de forenzen in de trein terug te reizen![]()
Ah, oke. Voor jou is het misschien nog anders (met nacht- en weekenddiensten enzo), maar zo'n geintje midden in de week gooit wel even je hele ritme in de war (althans, bij mij). Dan is een vrije dag om daarvan bij te komen niet bepaald een overbodige luxe. En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is wel een eenmalig gebeuren, het ADE duurt 5 dagen achter elkaar. Volgend jaar maar eens een paar snipperdagen reserveren
Wel een vreemde gewaarwording om met de forenzen in de trein terug te reizen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hiervoor toevallig een cyclus van 5 nachtdiensten, dus hoefde niks aan mijn ritme aan te passen. Het gaat wel een klus worden om in het normale mensen ritme terug te kerenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, oke. Voor jou is het misschien nog anders (met nacht- en weekenddiensten enzo), maar zo'n geintje midden in de week gooit wel even je hele ritme in de war (althans, bij mij). Dan is een vrije dag om daarvan bij te komen niet bepaald een overbodige luxe. En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bed![]()
![]()
Dat is het mooiste manquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bed
Ben benieuwd of Amsterdam nu een soort Walking Dead is met al die spacende zombie's
Toen ik een jaar of 20 was haalde ik een hele nacht door, sliep ik 2 uurtjes en stond ik vervolgens redelijk kwiek op zondag op het voetbalveld...maar dat lukt me dus echt niet meer. De aftakeling is ingezetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had hiervoor toevallig een cyclus van 5 nachtdiensten, dus hoefde niks aan mijn ritme aan te passen. Het gaat wel een klus worden om in het normale mensen ritme terug te keren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb ik nu al. En ik ben 25.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 20 was haalde ik een hele nacht door, sliep ik 2 uurtjes en stond ik vervolgens redelijk kwiek op zondag op het voetbalveld...maar dat lukt me dus echt niet meer. De aftakeling is ingezetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha die van mij wel een beetje, maar lang niet zo erg als bij andere mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?![]()
Inb4 grappen over je nek en je haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha die van mij wel een beetje, maar lang niet zo erg als bij andere mensen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind de leeftijd van Oosterse types altijd moeilijker in te schatten eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:00 schreef Rijst het volgende:
En ik word nog steeds 18 geschat terwijl ik 23 ben haha
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ach, over 7 jaar lijk ik opeens 40.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de leeftijd van Oosterse types altijd moeilijker in te schatten eigenlijk![]()
![]()
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach, over 7 jaar lijk ik opeens 40.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Serieusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?. Ik heb een beetje inhammen.
Edit: zeg maar gewoon best wel dikke inhammen
vegeta hahahahahquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Serieus. Ik heb een beetje inhammen.
Edit: zeg maar gewoon best wel dikke inhammen![]()
Morrie![]()
wat een gespreksonderwerpen weer hier smorgens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lullig voor Sem want die krijgt dat dus welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijker![]()
Gaat altijd over van grootouders op kleinkinderen, slaat generatie over.
Tevens Moggel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
precies! Ik ben liever sneller grijs dan dat ik inhammen krijg. Dan kan je het tenminste nog verven. Ik ben nogal best ijdelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijker![]()
Die prijzen van het TOTW zitten nog niet waar ik gehoopt had na een avondje
#FreeTrapz![]()
Huh? Afellay en Sigurdson zijn bijv. al 12.5, wat wil je danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
Die prijzen van het TOTW zitten nog niet waar ik gehoopt had na een avondje?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat ik me afvroeg: zegt iedereen bij jullie "morrie"? De enige die ik het ooit heb zien zeggen ben jij namelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:07 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wat een gespreksonderwerpen weer hier smorgens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb krullen, dus ik kan ze nog enigszins verdekkenquote:
Ach, dat is dan Sen's probleemquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lullig voor Sem want die krijgt dat dus wel![]()
Gaat altijd over van grootouders op kleinkinderen, slaat generatie over.
Tevens Moggel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dutank heeft wokkelsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb krullen, dus ik kan ze nog enigszins verdekken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh Sen? Scuzi danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, dat is dan Sen's probleem
Elke dag![]()
moet sowieso een de bruyne hebben natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh? Afellay en Sigurdson zijn bijv. al 12.5, wat wil je dan?
en piszcek had ik ook wel iets lager ingeschat.
chiellini mag ook nog wel 60/70K vanaf. silva blijft duur door positie.
@POTS ja morrie is word hier best wel wat gebruikt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MorgenZouden jullie een silver pack only serie van mij willen zien? Dus dat ik silver packs open met live kommenterrie en van de beste spelers maak ik een team. En dan elke aflevering een aantal packs.
![]()
hij denkt dat we daar allemaal vandaan komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:12 schreef MeneerLogica het volgende:
Morrie wordt hier best veel gebruikt in de kop van NH![]()
Alleen als je er goede grappen tussendoor maakt. Waarschijnlijk niet dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenZouden jullie een silver pack only serie van mij willen zien? Dus dat ik silver packs open met live kommenterrie en van de beste spelers maak ik een team. En dan elke aflevering een aantal packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een aantal zover ik weetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij denkt dat we daar allemaal vandaan komen.![]()
neequote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Je wilt niet weten wat ik allemaal al voorbij heb horen komenquote:
Toen ik wel eens bij Willem II ging werken, kreeg ik toentertijd best vaak "heuj, bende gij dn bruur van swinkels?"Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal al voorbij heb horen komen
Toen ik wel eens bij Willem II ging werken, kreeg ik toentertijd best vaak "heuj, bende gij dn bruur van swinkels?"![]()
Willem II?? Ow wacht, die maken per definitie alleen maar slechte grappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Willem II?? Ow wacht, die maken per definitie alleen maar slechte grappen
Nou heb ik niet zo'n haarbos als Swinkels, maar je hoort het echt allemaal
Waarschijnlijk is het echt niet praktisch enzo, maar ik vind het altijd wel stoer staanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou heb ik niet zo'n haarbos als Swinkels, maar je hoort het echt allemaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uit het Heraclesstadion gestuurd door Verbeek en de Jonge omdat ik blij was dat Heerenveen laat terugkwam van een achterstand. Oh wacht, het was een droom![]()
![]()
![]()
hangt er vanaf wat je onder de kop verstaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel een aantal zover ik weetvolgens mij komt Rijst hier ergens uit de buurt. en verder veel Amsterdammers. en de rode koning natuurlijk.
#FreeTrapz![]()
Er zijn leukere series op televisie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
lingo is van de buis!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn leukere series op televisie.![]()
Ook wel mindere... Ik kijk denk ik liever naar zo'n serie van DS2 dan naar Long Island Medium of Say yes tot the dress...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn leukere series op televisie.![]()
Ja ik wel niets aantrekken van die zure paupers hier DSquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke dag![]()
Dat moet hij zeker niet doen. Maar hij vroeg om mijn eerlijke meningquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik wel niets aantrekken van die zure paupers hier DS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, ik ben overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook wel mindere... Ik kijk denk ik liever naar zo'n serie van DS2 dan naar Long Island Medium of Say yes tot the dress...
En trouwens, als DS het leuk vindt om zo'n serie te maken, dan moet hij het gewoon lekker doen. Lak aan hebben of wij er op zitten te wachten![]()
![]()
Geer en Goor, Alle talentenjachten op TVOH na, Alles met Barbiequote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook wel mindere... Ik kijk denk ik liever naar zo'n serie van DS2 dan naar Long Island Medium of Say yes tot the dress...![]()
eigenlijk alleen maar bende op tv
#FreeTrapz![]()
Hahaha die negers bij Pownews gisteravond die even alle witte mensen slavendrijvers noemen
Haha en die mongool die gaat slaan
Elke dag![]()
Ik kijk zelden TV meer eigenlijk. Alleen sport dingetjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geer en Goor, Alle talentenjachten op TVOH na, Alles met Barbie![]()
eigenlijk alleen maar bende op tv![]()
Tvohquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geer en Goor, Alle talentenjachten op TVOH na, Alles met Barbie![]()
eigenlijk alleen maar bende op tv![]()
![]()
![]()
@DS2 denk dat 80% van de community niet op silvers zit te wachten... en dan al helemaal niet op een pack only.
volgens mij heb je 4 soorten youtube publiek.
-de mensen die tutorials kijken om dingen uit te zoeken over het spel.
-de jonge jochies die graag mensen dingen kapot zien gooien en slecht geacteerd door het lint zien gaan want het is zo'n baas.
-mensen die zo nu en dan een george kijken of iets anders creatiefs omdat het gewoon leuk is en niks beters te doen hebben.
-Maver's die alles maar dan ook echt alles kijken.
just my 2 cents.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Dat goed vinden
Elke dag![]()
Alleen nog Netflix eigenlijk als dat ding al aan staatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk zelden TV meer eigenlijk. Alleen sport dingetjes.
#FreeTrapz![]()
kwartiertje comedy central voor het slapenhell no. maar je moet doen wat jij leuk vindtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee zit op het terras in de zonquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Back in town?
Aan de foto's te zien heb je het goed gehadvlieg vanavond terug..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah hermanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee zit op het terras in de zonvlieg vanavond terug..
#FreeTrapz![]()
wijze woorden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
@DS2 denk dat 80% van de community niet op silvers zit te wachten... en dan al helemaal niet op een pack only.
-de jonge jochies die graag mensen dingen kapot zien gooien en slecht geacteerd door het lint zien gaan want het is zo'n baas.
-mensen die zo nu en dan een george kijken of iets anders creatiefs omdat het gewoon leuk is en niks beters te doen hebben.
just my 2 cents.![]()
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je onder de kop verstavolgens mij komt Rijst hier ergens uit de buurt. en verder veel Amsterdammers. en de rode koning natuurlijk.
![]()
Maar de burgemeester van Anna Paulowna is wel een baasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vast uit de buurt van Anna Paulowna ofzo, als daar geen josties vandaan komen80% van de bekeuringen afgeschaft omdat hij tegen de betutteling in Nederland is
wildplassen en honden poep en dergelijke word daar niet meer bekeurd
@logica ik kom uit de buurt van alkmaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah oke, ik woon volgens mij vlakbij Rijst zover ik weetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar de burgemeester van Anna Paulowna is wel een baas80% van de bekeuringen afgeschaft omdat hij tegen de betutteling in Nederland is
wildplassen en honden poep en dergelijke word daar niet meer bekeurd
@logica ik kom uit de buurt van alkmaar![]()
Chinatown?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ah oke, ik woon volgens mij vlakbij Rijst zover ik weet![]()
Godverquote:
Elke dag![]()
Vanaf de maan gezien woon ik ook vlakbij Rijst.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ah oke, ik woon volgens mij vlakbij Rijst zover ik weet![]()
hihahoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanaf de maan gezien woon ik ook vlakbij Rijst.![]()
433(5). Ik weet niet wat daar zo anders aan speelt als mijn oude favoriet 433(4) maar het speelt echt rlxd. Kan ook aan Reus en de gebroeders Boateng liggen, wat een bazen.![]()
report er maar lekker op los jongenquote:
#FreeTrapz![]()
Mijn doelgroep is alleen mensen van dit forum.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
just my 2 cents.![]()
Heb gisteren weer een paar potjes gespeeld na mijn pauze. Dribbelen met L2 en R2 is echt super effectief![]()
![]()
Waarom je doelgroep zo minimaliseren joh?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is alleen mensen van dit forum.![]()
Denk niet dat mensen buiten dit forum erop zitten te wachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom je doelgroep zo minimaliseren joh?![]()
Palacio IF menez en Callejonquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:15 schreef Toefjes het volgende:
Heb gisteren weer een paar potjes gespeeld na mijn pauze. Dribbelen met L2 en R2 is echt super effectief![]()
jammer dat ik in mijn 1e team niemand heb die dit kan
#FreeTrapz![]()
Elke speler kun je met L2 en R2 laten dribbelen toch? met Callejon en IF Menez zeker, die heb ik zelf ook, of heb je nog een ander eerste team?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Palacio IF menez en Callejon![]()
jammer dat ik in mijn 1e team niemand heb die dit kan![]()
met die speed dribbeler trait gaat het beter tochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke speler kun je met L2 en R2 laten dribbelen toch? met Callejon en IF Menez zeker, die heb ik zelf ook, of heb je nog een ander eerste team?die hebben die alle 3, maar zitten in mijn 2e team.
1e team gundogan immobile mkh de bruyne dembele ferPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand je Shift-toets gestolen sjonnie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die speed dribbeler trait gaat het beter tochdie hebben die alle 3, maar zitten in mijn 2e team.
1e team gundogan immobile mkh de bruyne dembele fer![]()
jup, ga op een forum toch niet je best doen om alles netjes op te schrijven. ze snappen t echt wel hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iemand je Shift-toets gestolen sjonnie?
#FreeTrapz![]()
Weet jij weer waar je Sjonnie imago vandaan komtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jup, ga op een forum toch niet je best doen om alles netjes op te schrijven. ze snappen t echt wel hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met L2 en R2 dribbel je alles behalve snel. Leuk als je een beetje zo draait en je ziet de tegenstanders de verkeerde kant op sprinten, of glijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die speed dribbeler trait gaat het beter tochdie hebben die alle 3, maar zitten in mijn 2e team.
1e team gundogan immobile mkh de bruyne dembele fer![]()
![]()
Oh nee je moet L1 en R2 doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met L2 en R2 dribbel je alles behalve snel. Leuk als je een beetje zo draait en je ziet de tegenstanders de verkeerde kant op sprinten, of glijdendan heb je die mannen nodig
#FreeTrapz![]()
Ach ze denken maar over me wat ze willenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet jij weer waar je Sjonnie imago vandaan komt
#FreeTrapz![]()
Repost, gisterochtend al gepostquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mazzel dat ze alleen haar hand gebroken heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Repost, gisterochtend al gepost![]()
Dat kan ook best lelijk pijn doen hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mazzel dat ze alleen haar hand gebroken heeft.![]()
Hand verbrijzeld en 2 nekwervels gebroken, wel wat ernstiger dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mazzel dat ze alleen haar hand gebroken heeft.
Maar dat ze leeft mag ook nog wel een wondertje genoemd worden jaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die editquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe bedenken ze het.
inb4 hoe bedenk je zo'n grap als die van de V&DHad al besloten m niet te maken...
![]()
Ik vond het 1 van de leukste grappen die ik op Fok gelezen hebquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die grap heb ik dan ook niet zelf bedacht.![]()
![]()
In ieder geval beter dan die van sjon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het 1 van de leukste grappen die ik op Fok gelezen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die van sjon.ach krijg ebola op je plempebleden stomme klompenboer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nowhere in front neady thisquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach krijg ebola op je plempebleden stomme klompenboer.![]()
Iemand zin om ergens een keer in de avond trophies te gaan boosten op de PS4.
Ik heb alleen maar pauper vrienden die geen PS4 hebben.
Het gaat mij met name om de volgende:
Double Trouble - Start a Co-op Season with a Friend
Friends to the End - Finish a Friendlies Season
Still Bros - Win a Friendly Season in FUT
Als je interesse hebt mag je me toevoegen op PSN: Blinker1985![]()
your comment was also not neady, gerardquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trophy's boostenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:02 schreef Blinker het volgende:
Als je interesse hebt mag je me toevoegen op PSN: Blinker1985
Elke dag![]()
Boh trophiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:02 schreef Blinker het volgende:
Als je interesse hebt mag je me toevoegen op PSN: Blinker1985![]()
![]()
Ja die doe ik wel een keertje tussendoor.quote:![]()
![]()
Rayman Legends nog een beetje tof dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja die doe ik wel een keertje tussendoor.![]()
Had gisteren weer een epic keeper momentje... Ga hem wel even uploaden voor jullie. Als ik er genoeg heb ga ik er een keer een verhaaltje bij vertellen en kijken of ik er een leuk youtube filmpje van kan maken.![]()
blunderende keepers zijn helemaal je ding heb ik het idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Had gisteren weer een epic keeper momentje... Ga hem wel even uploaden voor jullie. Als ik er genoeg heb ga ik er een keer een verhaaltje bij vertellen en kijken of ik er een leuk youtube filmpje van kan maken.
#FreeTrapz![]()
Ik vond 'm fantastisch! Echt een aanrader. Je moet natuurlijk wel van platform-games houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rayman Legends nog een beetje tof dan?![]()
Haha ja en mooie doelpunten, maar die komen iets minder vaak voor..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blunderende keepers zijn helemaal je ding heb ik het idee.
Het is jullie geluksdag, het zijn er zelfs twee en nog lekker kort ook!
[ Bericht 25% gewijzigd door Tobi-wan op 16-10-2014 11:18:28 ]![]()
vrouwenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ook goede verhalen over gehoord van iemand, multiplayer schijnt ook tof te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rayman Legends nog een beetje tof dan?.
![]()
Ook dat. Met z'n tweeën een level doorlopen is gaaf. Je kan maximaal met z'n vijven tegelijk spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:23 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ook goede verhalen over gehoord van iemand, multiplayer schijnt ook tof te zijn.
Ik zou zelf niet met zoveel mensen gaan spelen, dan wordt het te chaotisch. Ik vond soms met z'n tweeën spelen al verwarrend.![]()
Is best vermakelijk jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rayman Legends nog een beetje tof dan?
----
Wie is er een beetje vergelijkbaar met Matri? Matri speelt echt super fijn alleen die 2* skills zijn echt ruk ;/![]()
Ligt dat aan de work rates? In dat geval: Di Natale en Klose.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is best vermakelijk ja
----
Wie is er een beetje vergelijkbaar met Matri? Matri speelt echt super fijn alleen die 2* skills zijn echt ruk ;/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had Di Natale eigenlijk al afgeschreven door z'n flinke downgrade. Maar ga m toch maar es ff proberen, is altijd een van m'n favo spelers geweest in Fifaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt dat aan de work rates? In dat geval: Di Natale en Klose.![]()
![]()
Nieuwe xbox update is er![]()
Media server verbindt xbox met pc en ik kan nu mijn films streamen vanaf mijn xbox![]()
Hoef ik mijn laptop niet meer naast mijn tv te zetten als ik een film wil kijken![]()
![]()
klose heeft toch ook 2*skills pancakequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt dat aan de work rates? In dat geval: Di Natale en Klose.![]()
Echt een bazenteam ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Een echt Zhano-team weer.![]()
Ik wil dit ook! Heb de verkeerde console gekochtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Media server verbindt xbox met pc en ik kan nu mijn films streamen vanaf mijn xbox![]()
Hoef ik mijn laptop niet meer naast mijn tv te zetten als ik een film wil kijken![]()
![]()
Hij vroeg toch wie er vergelijkbaar was? Hij heeft niets gezegd over dat het minstens 3* skills moeten zijn, baminek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
klose heeft toch ook 2*skills pancakeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die mongool heeft 4*/4*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Behalve die mongool in de spits dan toch.En low/low workrates
Neem tenminste aan dat het over dn Leo gaat?
![]()
Jazeker. Nou, die workrates zijn een understatementquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die mongool heeft 4*/4*En low/low workrates
Neem tenminste aan dat het over dn Leo gaat?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gras is altijd groener. Al vind ik dit wel echt heel chill.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil dit ook! Heb de verkeerde console gekocht![]()
Update 2.0 komt als het goed is deze week naar de playstation 4, benieuwd wat daar in zit. En daarnaast heb ik altijd wel weer een keer problemen met streamen, kabel werkt altijd beterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gras is altijd groener. Al vind ik dit wel echt heel chill..
![]()
echt? youtube!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Update 2.0 komt als het goed is deze week naar de playstation 4, benieuwd wat daar in zit.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoef ik mijn laptop niet meer naast mijn tv te zetten als ik een film wil kijken
SmartTV![]()
![]()
Gaat via wifi. Laptop staat toch altijd aan dus werkt wel goed en ik hoef mn console niet aan te hebben staanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet. Dan is je computer toch ook verbonden aan je tv? Beetje hetzelfde idee.
![]()
![]()
Apple TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dus je hoeft je console niet aan te hebben staan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat via wifi. Laptop staat toch altijd aan dus werkt wel goed en ik hoef mn console niet aan te hebben staan![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dus je hoeft je console niet aan te hebben staan?![]()
![]()
Chromecast
-----
Wat is dit jaar trouwens de OP manier om te scoren? Fifa 11/12 finesse shots, 13 nearpost...
Ik mis nu echt te veel 1op1 's -.-![]()
Superkort finesseshot doen als je dicht op de keeper staatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
Chromecast
-----
Wat is dit jaar trouwens de OP manier om te scoren? Fifa 11/12 finesse shots, 13 nearpost...
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Apple TVGoogle Nexus player, die gisteren is aangekondigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., veel meer ondersteuningen.
[ Bericht 15% gewijzigd door Matedeor op 16-10-2014 12:09:51 ]![]()
Vieze zachte rollertjes. Zowel geplaatst als gepunterd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
Chromecast
-----
Ik mis nu echt te veel 1op1 's -.-Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hoe krijg je dat voor elkaar dan Zhano? Geen idee of ik mijn tv kan linken aan laptop zonder hdmi kabel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vrije trappen. Maakt niet uit vanaf hoe ver, net naast de paal en ze zitten er altijd in. Of recht op de keeper af, dat werkt ook nog wel eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
Chromecast
-----
Om de keeper heen wandelen is ook kinderlijk eenvoudig deze Fifa. Alleen krijgt de keeper geen rood als hij je neerlegtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vieze zachte rollertjes. Zowel geplaatst als gepunterd.![]()
![]()
Heb je een SmartTV?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar dan Zhano? Geen idee of ik mijn tv kan linken aan laptop zonder hdmi kabel![]()
Als dat zou kunnen hadden we hier nog meer post met kanker gehad over Engelse pubertjes die express een rode kaart uitlokken bij je keeper.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om de keeper heen wandelen is ook kinderlijk eenvoudig deze Fifa. Alleen krijgt de keeper geen rood als hij je neerlegt
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
yup. Zal met Sony tv wel alleen met bravia laptops kunnenquote:
wat is een goede smartphone voor rond de 150euro. Wil er alleen mee appen en foto's maken. De batterij mag ook wel lang mee.![]()
Ik heb dit: http://link.samsung.com/ Daarna kan ik dus dat Play To doen. Werkt bij .mkv files alleen als je ze renamed naar .avi filesquote:![]()
![]()
Nee, en het zijn vaio laptops.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. Zal met Sony tv wel alleen met bravia laptops kunnen
Dit ja, je hoeft niet eens te versnellen. Je loopt zo langs de keeper.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om de keeper heen wandelen is ook kinderlijk eenvoudig deze Fifa. Alleen krijgt de keeper geen rood als hij je neerlegt
Keepers zijn echt belachelijk slecht deze fifa![]()
![]()
Heb er ook 3 jaar lang een gehad tot ik deze inleverde ter reparatie bij de MediaMarkt, werd meteen total loss verklaard.quote:Jammer dat Sony ermee is gestopt, waren naar mijn idee prima laptops.
Lumia 635 kost precies 150 ekkies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Rijst het volgende:
wat is een goede smartphone voor rond de 150euro. Wil er alleen mee appen en foto's maken. De batterij mag ook wel lang mee.![]()
Ja. Echt geniaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, was het tof?
Sleep wellHeb de 30e 1 tentamen dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke fissa ben je geweest? En geen tentamens volgende week of gewoon yolo sweg lindgren raps?
Was naar Tonspiel in de Melkweg. Van 11 tot 6 keihard gegaan op deephouse, echt fucking vet. Een van de betere avonden tot dusver.Lekkerrr. Wij hebben dus bewust weer eens wat anders gekozen. Geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook zojuist thuis gearriveerd. Voor 30 euro genoten van bazen als Armin van Buuren, Dash Berlin en Andrew RayelWaar was je?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mijn vaio werd echt kapot heet, mijn vriendin had zelfs brandblaren op haar beenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er ook 3 jaar lang een gehad tot ik deze inleverde ter reparatie bij de MediaMarkt, werd meteen total loss verklaard.Jammer dat Sony ermee is gestopt, waren naar mijn idee prima laptops.
Evengoed nog voor 500 euro doorverkocht. prima laptops verder.
![]()
Moto Gquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Rijst het volgende:
wat is een goede smartphone voor rond de 150euro. Wil er alleen mee appen en foto's maken. De batterij mag ook wel lang mee.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Puntje voor jou inderdaad, pestventjes zijn hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen hadden we hier nog meer post met kanker gehad over Engelse pubertjes die express een rode kaart uitlokken bij je keeper.![]()
![]()
hmm oke thx. enige wat ik via google vind bij sony tvs is een hdmi kabel kopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb dit: http://link.samsung.com/ Daarna kan ik dus dat Play To doen. Werkt bij .mkv files alleen als je ze renamed naar .avi filesooit maar een keertje goed zoeken dan
De Heineken Music Hall. Tevens de eerste tent waar we regelmatig van de beveiliging op ons kop kregen omdat we aan het roken waren in de zaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Echt geniaal.
[..]
Heb de 30e 1 tentamen dus dat komt wel goed.
Was naar Tonspiel in de Melkweg. Van 11 tot 6 keihard gegaan op deephouse, echt fucking vet. Een van de betere avonden tot dusver.
[..]
Lekkerrr. Wij hebben dus bewust weer eens wat anders gekozen. Geen spijt van gehad.Waar was je?
![]()
Wat heb jij uitgespookt dan? Ander genre ook?![]()
pokercrastinationquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm oke thx. enige wat ik via google vind bij sony tvs is een hdmi kabel kopenooit maar een keertje goed zoeken dan
![]()
![]()
Nog uit je dak gegaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Heineken Music Hall. Tevens de eerste tent waar we regelmatig van de beveiliging op ons kop kregen omdat we aan het roken waren in de zaal![]()
Wat heb jij uitgespookt dan? Ander genre ook?![]()
![]()
Haha, het staat er letterlijk bovenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Heineken Music Hall. Tevens de eerste tent waar we regelmatig van de beveiliging op ons kop kregen omdat we aan het roken waren in de zaal![]()
Wat heb jij uitgespookt dan? Ander genre ook?Tonspiel in de Melkweg dus.
Deephouse.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Om ff je haar te fixen als er geen raam/spiegel in de buurt is natuurlijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarvoor zou je het anders gebruiken?![]()
dat kon op de 360 ook al..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoef ik mijn laptop niet meer naast mijn tv te zetten als ik een film wil kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
PS3 ook en daar moet bij de PS4 ook nog een update voor komenquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, het staat er letterlijk bovenTonspiel in de Melkweg dus.
Deephouse.
[..]Ohja, ben niet zo scherp meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ook wel een keer een deephouse feest gehad. Na een uur of 2 begint de muziek me toch te irriteren. Maar dat mag de pret niet drukken, want er lopen zo vreselijk veel mooie vrouwen op die feesten rond, in tegenstelling tot de trance oma's.
![]()
het is net EA..new featurequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
PS3 ook en daar moet bij de PS4 ook nog een update voor komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kritische vraag dit, ben zeer benieuwd hoe FCsuarez hier op gaat reageren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Scoor je nu punten bij de ps boys of wil je gewoon echt door iedereen uitgekotst worden?![]()
ik doe lekker waar ik zin in heb als mensen me uitkosten mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Scoor je nu punten bij de ps boys of wil je gewoon echt door iedereen uitgekotst worden?
En ik hoef al helemaal geen punten bij "iemand" te scoren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dan*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe lekker waar ik zin in heb als mensen me uitkosten mogen ze helemaal zelf weten.
En ik hoef al helemaal geen punten bij "iemand" te scoren.![]()
Je doet in ieder geval je best.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe lekker waar ik zin in heb als mensen me uitkosten mogen ze helemaal zelf weten.
Misschien is het wel iemand van Fok zodat we allemaal een abonnement nemen om hem te blokkeren.![]()
bye bye worstenbroodjes calorieënquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh.
Ik braak best vaak uit voorzorg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoor dat wel vaker... Heb er zelf niet zoveel mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh.
Ik braak best vaak uit voorzorg.![]()
Als je al niet tegen een xboxquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval je best.
Misschien is het wel iemand van Fok zodat we allemaal een abonnement nemen om hem te blokkeren.post ken, is het ook wel redelijk erg gesteld hoor. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
#FreeTrapz![]()
Ik drink niet meer zo vaak, en als ik drink blijf ik tegenwoordig ruim binnen de comfort zone. Niet alleen voor het kosten, maar er gebeuren gewoon altijd vreselijke dingen als ik te veel gedronken heb. De laatste keer dat ik dronken was had ik een dag later weer contact met 2 exen. Die had ik hetzelfde berichtje gestuurdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh.
Ik braak best vaak uit voorzorg.![]()
![]()
Ja vooral als ik de volgende dag iets moet doen ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoor dat wel vaker... Heb er zelf niet zoveel mee.
Je voorkomt gewoon een groot deel van de kater als je maar genoeg water drinkt erna.![]()
Zou willen dat ik me in kon houden. Het is vaak een wonder dat ik nog thuis ben gekomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik drink niet meer zo vaak, en als ik drink blijf ik tegenwoordig ruim binnen de comfort zone. Niet alleen voor het kosten, maar er gebeuren gewoon altijd vreselijke dingen als ik te veel gedronken heb. De laatste keer dat ik dronken was had ik een dag later weer contact met 2 exen. Die had ik hetzelfde berichtje gestuurd![]()
2 Glazen water en 2 paracetamol voor het slapen gaan was altijd wel een garantie voor een goede zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vooral als ik de volgende dag iets moet doen ofzo
Je voorkomt gewoon een groot deel van de kater als je maar genoeg water drinkt erna.![]()
![]()
troepquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:56 schreef Zhano het volgende:
Battlefield 4 voor PS3 nu 30 euro in de Store...'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga eens minder posten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je al niet tegen een xboxpost ken, is het ook wel redelijk erg gesteld hoor. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
![]()
Wonderlijk inderdaad. Of dat je toch netjes je lenzen hebt uitgedaan en in de juiste vakjes hebt opgeborgen, terwijl je daar de dag later helemaal niks meer van herinnert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou willen dat ik me in kon houden. Het is vaak een wonder dat ik nog thuis ben gekomen.![]()
lekker litertje water-roosvicee cocktai en nergens last vanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vooral als ik de volgende dag iets moet doen ofzo
![]()
Routinequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wonderlijk inderdaad. Of dat je toch netjes je lenzen hebt uitgedaan en in de juiste vakjes hebt opgeborgen, terwijl je daar de dag later helemaal niks meer van herinnert.![]()
![]()
Vond Battlefield 3 een stuk leuker dan BF4. Daarnaast vind ik het nog best prijzig voor een ps3 spel wat al een tijdje uit is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:56 schreef Zhano het volgende:
Battlefield 4 voor PS3 nu 30 euro in de Store...![]()
Oh damn, bedoelde PS4quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Battlefield 3 een stuk leuker dan BF4. Daarnaast vind ik het nog best prijzig voor een ps3 spel wat al een tijdje uit is.![]()
![]()
Dat had ik ''vroeger'' ook altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker litertje water-roosvicee cocktai en nergens last van
Laatste twee jaar is het wel anders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
minder minder minder minder...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ziet er wel vet uit op next-gen maar vooral leuk om met een groep te doen.quote:
Nog wel duur overigens.![]()
Toch weer bizar veel DSL-deals de afgelopen paar dagen. Mensen hebben echt gewoon stront in hun ogen ofzo![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je wordt oudquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat had ik ''vroeger'' ook altijd.
Laatste twee jaar is het wel anders![]()
![]()
Niemand koopt mijn Djilobodji'squote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch weer bizar veel DSL-deals de afgelopen paar dagen. Mensen hebben echt gewoon stront in hun ogen ofzo![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijne zijn goedkoper, misschien ligt het daaraan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkocht er vanochtend nog eentje, voor 17Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goedkoop blijkt later vaak duurkoop.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mijne zijn goedkoper, misschien ligt het daaraan.
Daarom koop ik altijd de hoogste BIN.![]()
Heb ik Megadrive nodig om te kunnen downloaden via daar?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goedkoop blijkt later vaak duurkoop.
Daarom koop ik altijd de hoogste BIN.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo is dat Kami. De duurste is niet voor niets zo duur, die moet wel over exceptionele kwaliteiten beschikken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goedkoop blijkt later vaak duurkoop.
Daarom koop ik altijd de hoogste BIN.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat Kami. De duurste is niet voor niets zo duur, die moet wel over exceptionele kwaliteiten beschikken.
Zeker als hij ook nog is fresh is ben ik best bereid daar 10k extra voor te betalen.![]()
Spelers met 5 contracten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Zeker als hij ook nog is fresh is ben ik best bereid daar 10k extra voor te betalen.
Toch mooi idd dat ik altijd netjes de lenzen op weet te bergen maar dat ik tijdens het uittrekken van m'n broek in slaap vali'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vergeten te zeggen dat mijn Djilibodi ook guard erop had. Dat verklaart ook het feit dat de mijne gretig gekocht werd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Zeker als hij ook nog is fresh is ben ik best bereid daar 10k extra voor te betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nachtlenzen en daar zijn er wel eens een paar van gesneuveld na zo'n nacht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef el-blanchito het volgende:
Toch mooi idd dat ik altijd netjes de lenzen op weet te bergen maar dat ik tijdens het uittrekken van m'n broek in slaap val![]()
Ach als de coins vanzelf zouden komen zou ik dat ook doen jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Zeker als hij ook nog is fresh is ben ik best bereid daar 10k extra voor te betalen.![]()
![]()
Ik heb 1 IF zwarte piet verkocht voor 18.000, maar de rest na een aantal keer re-listen niet. En degene die werd gekocht had anchor, dus misschien moet ik ook maar chem styles erop zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen dat mijn Djilibodi ook guard erop had. Dat verklaart ook het feit dat de mijne gretig gekocht werd.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ach als de coins vanzelf zouden komen zou ik dat ook doen ja
Daarom![]()
![]()
Ik heb intussen ook al een paar basic Bonucci's verkocht, dus ik twijfel of dat echt uitmaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb 1 IF zwarte piet verkocht voor 18.000, maar de rest na een aantal keer re-listen niet. En degene die werd gekocht had anchor, dus misschien moet ik ook maar chem styles erop zettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bonucci is wel een betere speler om dat te doen denk ik dan die IF CB uit ligue 1quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb intussen ook al een paar basic Bonucci's verkocht, dus ik twijfel of dat echt uitmaakt.![]()
Denk wel dat de kans veel groter is dat je zo'n IF verkoopt als er een chemstyle op zit en 99 fitness + veel contracten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb intussen ook al een paar basic Bonucci's verkocht, dus ik twijfel of dat echt uitmaakt.![]()
Hoe werken die dingen eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nachtlenzen en daar zijn er wel eens een paar van gesneuveld na zo'n nacht.
Wel eens bijna klappen gehad ook toen ik zat was. Ik zat met een andere gast op een feestje een meisje te bespreken dat mij steeds appte. Ik was 'niet zo positief' over haar terwijl de volgende dag bleek dat die gast helemaal hoteldebotel was
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Heb weer een beetje coins bij elkaar en die moeten natuurlijk uitgegeven worden. Hebben jullie nog tips?
Matuidi voor Cabaye? IF Bonucci of David Luiz voor Barzagli? Iets anders?
Ik vind Higuain wel fijns spelen maar met Palacio en nu met Rossi gaat het een stuk minder. Weet niet of ik dit team helemaal moet omgooien... CBs kunnen wel iets beter en het is niet heel makkelijk om naast Higuaín een hybrid spits te plaatsen...![]()
Ik deed het vorig jaar met Enyeama, lukte ook vaak genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bonucci is wel een betere speler om dat te doen denk ik dan die IF CB uit ligue 1
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pogba.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer een beetje coins bij elkaar en die moeten natuurlijk uitgegeven worden. Hebben jullie nog tips?
[ afbeelding ]
Matuidi voor Cabaye? IF Bonucci of David Luiz voor Barzagli? Iets anders?
[ afbeelding ]
Ik vind Higuain wel fijns spelen maar met Palacio en nu met Rossi gaat het een stuk minder. Weet niet of ik dit team helemaal moet omgooien... CBs kunnen wel iets beter en het is niet heel makkelijk om naast Higuaín een hybrid spits te plaatsen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zijn harde lenzen die je in doet als je gaat slapen, je ogen vormen zich naar de lens. Overdag kan je goed zien en je hebt niet het gevoel dat er iets in je ogen zit. Wel vrij prijzig met 300 per jaar, vandaar dat ik ze ook niet meer in doe als ik zat ben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe werken die dingen eigenlijk?
Wel eens bijna klappen gehad ook toen ik zat was. Ik zat met een andere gast op een feestje een meisje te bespreken dat mij steeds appte. Ik was 'niet zo positief' over haar terwijl de volgende dag bleek dat die gast helemaal hoteldebotel was![]()
Ah ik miste je repetitieve wijsheden al.quote:
ook welkom
#FreeTrapz![]()
Die prijs van Pogbaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet investeren, maar doorsparen voor PogbaHeb M'vila als CDM staan, die doet het zeker niet onverdienstelijk
![]()
Stats zien er wel echt goed uit... Maar er is alleen ruimte voor hem in het 2e team of ik moet hem op de CAM zetten. Als ik de stats van Pogba en IF Menez vergelijk is dat misschien helemaal geen slecht idee...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet investeren, maar doorsparen voor Pogba![]()
Geen idee wat hij kost eigenlijk: ik heb hem als geleende speler (inb4: on loanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die prijs van PogbaHeb M'vila als CDM staan, die doet het zeker niet onverdienstelijk
)...al kost hij me 80k, hij is het waard.
Ik gebruik hem overigens als CM, en hij staat echt overal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je dan niet dat als je 's avonds laat nog op bent je steeds minder begint te zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zijn harde lenzen die je in doet als je gaat slapen, je ogen vormen zich naar de lens. Overdag kan je goed zien en je hebt niet het gevoel dat er iets in je ogen zit. Wel vrij prijzig met 300 per jaar, vandaar dat ik ze ook niet meer in doe als ik zat ben.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
60-65kquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee wat hij kost eigenlijk: ik heb hem als geleende speler (inb4: on loan)...al kost hij me 80k, hij is het waard.
Ik gebruik hem overigens als CM, en hij staat echt overal![]()
Als ik Menez verkoop kan ik hem wel halen... IF Menez vind ik wel een mooie plek in mijn team hebben maar als je de stats tussen de twee spelers vergelijkt dan is het een wereld van verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee wat hij kost eigenlijk: ik heb hem als geleende speler (inb4: on loan)...al kost hij me 80k, hij is het waard.
Ik gebruik hem overigens als CM, en hij staat echt overal![]()
Ik vind het zo zonde om een TOTW 1 speler te verkopen....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik Menez verkoop kan ik hem wel halen... IF Menez vind ik wel een mooie plek in mijn team hebben maar als je de stats tussen de twee spelers vergelijkt dan is het een wereld van verschil.![]()
Tja, forse investering, maar hij is het waard. Overigens is zijn prijs over een maand of wat echt wel een stuk lagerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik een ligue 1 team maak komt pogba er ook sowieso inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, forse investering, maar hij is het waard. Overigens is zijn prijs over een maand of wat echt wel een stuk lager![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Rijst het volgende:
wat is een goede smartphone voor rond de 150euro. Wil er alleen mee appen en foto's maken. De batterij mag ook wel lang mee.Die heb ik. De dingen die er ik mee doe doet het prima (bellen/appen/muziek luisteren/youtube filmpjes bekijken etc), foto's niet echt superkwaliteit maar voor mij goed zat en zit je sowieso in hogere prijsklasse als je een betere camera wil.quote:![]()
pogba speelt in de serie a, hansquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ik een ligue 1 team maak komt pogba er ook sowieso in![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om een TOTW 1 speler te verkopen....Het is volgens mij verstandiger om Menez te houden en door te sparen zodat ik hem later kan halen. Kan Menez tegen die tijd in mijn tweede team gaan spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, forse investering, maar hij is het waard. Overigens is zijn prijs over een maand of wat echt wel een stuk lager![]()
Ah, ik dacht dat ik de enige was bij wie het niet werkte (of voor de helft). Lijkt zich vooral op mijn foon vaker voor te doenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedoel ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pogba speelt in de serie a, hans![]()
![]()
Zo'n Menez is gewoon een investering die steeds duurder gaat worden. Dat hij leuke stats heeft en een mooie positie is extra mooi meegenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik Menez verkoop kan ik hem wel halen... IF Menez vind ik wel een mooie plek in mijn team hebben maar als je de stats tussen de twee spelers vergelijkt dan is het een wereld van verschil.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je ogen vormen zich langzaam terug naar de verneukte vorm waarin je slecht ziet ja. Maar als je al een halfjaar bijna iedere nacht de lenzen in hebt kan je zelfs na 48 uur nog goed zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat als je 's avonds laat nog op bent je steeds minder begint te zien?![]()
Wijze woorden van de wizard of Ozz.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo'n Menez is gewoon een investering die steeds duurder gaat worden. Dat hij leuke stats heeft en een mooie positie is extra mooi meegenomen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik werd laatst een keertje helemaal zoek gespeeld door iemand met Alberto Paloschi in de spits en die heeft wel vergelijkbare stats, alleen dan 4/3* ipv 3/2*.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is best vermakelijk ja
----
Wie is er een beetje vergelijkbaar met Matri? Matri speelt echt super fijn alleen die 2* skills zijn echt ruk ;/![]()
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Relist-all functie plaatst tot max. 30 items opnieuw bij mij. Dat hebben ze niet zo handig gedaan.
Maarja het is ook moeilijk om zo'n functie goed te laten werken, dus kan het EA niet kwalijk nemen.![]()
Cechi en Dos Santos. Zijn die echt zo geweldig als sommige beweren? Hoor hier wel dat je Cerci beter CAM kan zetten. Ga misschien een leuk team met hun maken dan![]()
Dos Santos vind ik maar mweh (Uche beter), Cerci is wel goed ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Cechi en Dos Santos. Zijn die echt zo geweldig als sommige beweren? Hoor hier wel dat je Cerci beter CAM kan zetten. Ga misschien een leuk team met hun maken dan![]()
Gek, doe je dit op console of webapp of telefoon ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Relist-all functie plaatst tot max. 30 items opnieuw bij mij. Dat hebben ze niet zo handig gedaan.
bij mij relist hij gewoon de hele lijst namelijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wijze woorden van de wizard of Ozz.
Ik zou maar gewoon luisteren!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FUT?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gek, doe je dit op console of webapp of telefoon ?
bij mij relist hij gewoon de hele lijst namelijk.![]()
![]()
![]()
Kom dan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
poOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: