SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
House of Cards,OITNB volg ikArrow vond ik niks met goedkope CGI. Elementary, Penny Dreadful zal ik bekijken
Homeland was 1,2 seizoenen tof nu is het slappe aftreksel geworden.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Better Off Ted vond ik wel een goede comedy, je moet er wel van houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:36 schreef BDIL het volgende:
House of Cards,OITNB volg ikArrow vond ik niks met goedkope CGI. Elementary, Penny Dreadful zal ik bekijken
Homeland was 1,2 seizoenen tof nu is het slappe aftreksel geworden.
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Better Off Ted vond ik wel een goede comedy, je moet er wel van houden.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Thiago weer zwaar geblesseerd geraakt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
STIL!!!!!!!!!!! Breaking Bad ÜBER ALLESCH!![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Je hoort iedereen, volledig conform de geldende etiquette, op dit moment van de dag een bijzonder goede ochtend te wensen. Of iets van die strekking.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga zelf nu slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hoort iedereen, volledig conform de geldende etiquette, op dit moment van de dag een bijzonder goede ochtend te wensen. Of iets van die strekking.. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ah, was het tof?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zelf nu slapen. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
Sleep well
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren hebben mijn broertje ervaren wat de tactiek is als je totaal geen skills hebt. Koop een gigantisch duur team (1.3 miljoen was dat team, Aguero, Hazard, Di Maria, etc) en ga gewoon rennen. Je rent met die pacehoeren echt overal voorbij en wij konden dat gewoon niet bijbenen met onze trage verdedigers. 3-2 verloren. So close
Met z'n tweeen is overigens wel moeilijker, in m'n eentje had ik die gast waarschijnlijk gewoon batta gegeven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke fissa ben je geweest? En geen tentamens volgende week of gewoon yolo sweg lindgren raps?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zelf nu slapen. Net thuis van ADE. Maar goedemorgen voor de vroege bazen onder ons.
Ik ook zojuist thuis gearriveerd. Voor 30 euro genoten van bazen als Armin van Buuren, Dash Berlin en Andrew Rayelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is wel een eenmalig gebeuren, het ADE duurt 5 dagen achter elkaar. Volgend jaar maar eens een paar snipperdagen reserverenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Plannen ze dat soort ongein tegenwoordig niet meer gewoon netjes in het weekend?
Wel een vreemde gewaarwording om met de forenzen in de trein terug te reizen![]()
Ah, oke. Voor jou is het misschien nog anders (met nacht- en weekenddiensten enzo), maar zo'n geintje midden in de week gooit wel even je hele ritme in de war (althans, bij mij). Dan is een vrije dag om daarvan bij te komen niet bepaald een overbodige luxe. En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is wel een eenmalig gebeuren, het ADE duurt 5 dagen achter elkaar. Volgend jaar maar eens een paar snipperdagen reserveren
Wel een vreemde gewaarwording om met de forenzen in de trein terug te reizen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hiervoor toevallig een cyclus van 5 nachtdiensten, dus hoefde niks aan mijn ritme aan te passen. Het gaat wel een klus worden om in het normale mensen ritme terug te kerenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, oke. Voor jou is het misschien nog anders (met nacht- en weekenddiensten enzo), maar zo'n geintje midden in de week gooit wel even je hele ritme in de war (althans, bij mij). Dan is een vrije dag om daarvan bij te komen niet bepaald een overbodige luxe. En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bed![]()
![]()
Dat is het mooiste manquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En best een tegenstelling ja: iedereen op weg naar zijn werk, jij op weg naar je bed
Ben benieuwd of Amsterdam nu een soort Walking Dead is met al die spacende zombie's
Toen ik een jaar of 20 was haalde ik een hele nacht door, sliep ik 2 uurtjes en stond ik vervolgens redelijk kwiek op zondag op het voetbalveld...maar dat lukt me dus echt niet meer. De aftakeling is ingezetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had hiervoor toevallig een cyclus van 5 nachtdiensten, dus hoefde niks aan mijn ritme aan te passen. Het gaat wel een klus worden om in het normale mensen ritme terug te keren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb ik nu al. En ik ben 25.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 20 was haalde ik een hele nacht door, sliep ik 2 uurtjes en stond ik vervolgens redelijk kwiek op zondag op het voetbalveld...maar dat lukt me dus echt niet meer. De aftakeling is ingezetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha die van mij wel een beetje, maar lang niet zo erg als bij andere mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?![]()
Inb4 grappen over je nek en je haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha die van mij wel een beetje, maar lang niet zo erg als bij andere mensen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind de leeftijd van Oosterse types altijd moeilijker in te schatten eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:00 schreef Rijst het volgende:
En ik word nog steeds 18 geschat terwijl ik 23 ben haha
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ach, over 7 jaar lijk ik opeens 40.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de leeftijd van Oosterse types altijd moeilijker in te schatten eigenlijk![]()
![]()
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach, over 7 jaar lijk ik opeens 40.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Serieusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de een wat eerder dan bij de ander dus. Heb jij ook al last van een terugtrekkende haarlijn?. Ik heb een beetje inhammen.
Edit: zeg maar gewoon best wel dikke inhammen
vegeta hahahahahquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Serieus. Ik heb een beetje inhammen.
Edit: zeg maar gewoon best wel dikke inhammen![]()
Morrie![]()
wat een gespreksonderwerpen weer hier smorgens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lullig voor Sem want die krijgt dat dus welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijker![]()
Gaat altijd over van grootouders op kleinkinderen, slaat generatie over.
Tevens Moggel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
precies! Ik ben liever sneller grijs dan dat ik inhammen krijg. Dan kan je het tenminste nog verven. Ik ben nogal best ijdelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn pa was op zijn 30e zilvergrijs, geen blonde haar meer te bekennen. Blij dat dat me bespaard is gebleven, maar mijn vrouw plukt nu af en toe toch een grijs haar uit mijn hoofd. Niks aan te doen, en eerlijk gezegd vind ik zo'n kaal (voor)hoofd nog lelijker![]()
Die prijzen van het TOTW zitten nog niet waar ik gehoopt had na een avondje
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Huh? Afellay en Sigurdson zijn bijv. al 12.5, wat wil je danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
Die prijzen van het TOTW zitten nog niet waar ik gehoopt had na een avondje?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat ik me afvroeg: zegt iedereen bij jullie "morrie"? De enige die ik het ooit heb zien zeggen ben jij namelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:07 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wat een gespreksonderwerpen weer hier smorgens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb krullen, dus ik kan ze nog enigszins verdekkenquote:
Ach, dat is dan Sen's probleemquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lullig voor Sem want die krijgt dat dus wel![]()
Gaat altijd over van grootouders op kleinkinderen, slaat generatie over.
Tevens Moggel
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |