origineelquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kloptik heb 4 nummers gesaved.
Wat hebben ze dan gekoppeld?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb spotify gemaild. Of ze nu eindelijk m'n facebook account willen loskoppelen van m'n spotify account. Terwijl ik die dus nooit gekoppeld heb.Ik gebruik geen facebook.
Je kan toch ook gewoon random@bbqode.com doen, dan komt hij in jouw normale info@ mailbox teterecht toch? Maar kun je je wel aanmelden met een nieuwe email?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb spotify gemaild. Of ze nu eindelijk m'n facebook account willen loskoppelen van m'n spotify account. Terwijl ik die dus nooit gekoppeld heb.Ik gebruik geen facebook.
Ik heb wel een account op facebook, maar die gebruik ik niet, is ook leeg, dood, inactief, nooit aangeraakt, etc. Maar die was blijkbaar opeens gekoppeld aan spotify.. Vraag me niet hoe..quote:
Ik wil m'n eigen prive-mail gebruiken, niet een omweg. Dan moet ik straks via 10 verschillende mails shit gaan bijhouden.. En kan ik nooit zomaar een domeinnaampje opzeggen oid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon random@bbqode.com doen, dan komt hij in jouw normale info@ mailbox teterecht toch? Maar kun je je wel aanmelden met een nieuwe email?
Ah okquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel een account op facebook, maar die gebruik ik niet, is ook leeg, dood, inactief, nooit aangeraakt, etc. Maar die was blijkbaar opeens gekoppeld aan spotify.. Vraag me niet hoe..
Die heb ik toen handmatig moeten loskoppelen, maar nu is hij ergens in het systeem van spotify alsnog gekoppeld blijkbaar..
Mja.. oke.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen prive-mail gebruiken, niet een omweg. Dan moet ik straks via 10 verschillende mails shit gaan bijhouden.. En kan ik nooit zomaar een domeinnaampje opzeggen oid.
Heb ze al gemaild, kreeg eerst de vraag wat m'n accountnaam is, want ze konden hem niet vinden op basis van m'n mail..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:51 schreef DrNick het volgende:
Met Gmail kan je wel een alias doen met <accountnaam>+<iets>@gmail.com, maar sommige websites pakken dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |