Ga kistjes looten en helpen met rares te killen daar heb je geen groep voor nodigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Gaap. Loop nu een uur rond op Timeless isle. Alle groepen wijzen me affijn weer hoor, dat ze je ilvl kunnen zien als je signed.
Ik ken die obsessiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet. Hebben. Ik. Pet collectie!
per 4 ilvl level moet je 50 charms betalen. dus 4*50 = 200 per armor piece om die volledig up te graden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef Syphixx het volgende:
voor wat heeft iedereen plots die 550 lesser charms nodig ? duidelijk iets gemist![]()
heb er 584 dus farmen hoeft gelukkig al niet meer
Ik heb er 18.000. Kan ik er nog iets anders mee?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan je gear nu upgraden met 50 lesser coins per upgrade
Bm speelt lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Welke spec is het beste om te lvlen voor een huntard?
quote:
Dat wordt er gezegd in general. Mee eens of bullshit?quote:MM is the only viable spec for hunter since the patch, and it's great for lvling
nja "sinds de patch" kan dus daarover niet beoordelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt er gezegd in general. Mee eens of bullshit?
hunters zijn toch voorlopig sowieso naar de klotenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MM is waardeloos, BM is momenteel de prettigste spec om te lvlen, tenzij je graag zonder te Arcane Shotten stilstaat en snipet
Nou ze zijn weer gebuffed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hunters zijn toch voorlopig sowieso naar de kloten
deze ochtend gelezen.. streling voor het oogquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:00 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nou ze zijn weer gebuffed.
General
Arcane Shot, Cobra Shot, Explosive Trap, Kill Shot, and Steady Shot damage has been increased by 15%.
Multi-Shot damage has been increased by 30%.
Marksmanship
Aimed Shot and Chimaera Shot damage has been increased by 15%.
Survival
Black Arrow, Explosive Shot, and Serpent Sting damage has been increased by 15%.
Hunter Pets
Hunter Pets now inherit 60% of the Hunter's Attack Power (up from 33%).
Talents
A Murder of Crows' damage has been increased by 80%.
Barrage, Dire Beast, Exotic Munitions, Focusing Shot, Glaive Toss, and Powershot damage has been increased by 15%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |