Dus je had verwacht een groep te vinden die je mee zou nemen met ilvl 400?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:00 schreef GlenSpey het volgende:
Ik keek gisteren ff in die premade groep finder. Ze vragen allemaal 550+ _______________ik bungel nog ergens rond de 400
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:18 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je had verwacht een groep te vinden die je mee zou nemen met ilvl 400?
Ga dungeons doen,timeless isle of whatever
Je post alsof je het belachelijk vindt dat ze 550+ durven te vragen doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Zeg alleen dat ik daar nog lang niet in de buurt kom.
Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar dequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je post alsof je het belachelijk vindt dat ze 550+ durven te vragen doorte gebruiken!
Doe er dan wat aan ipv steeds lopen te mekkeren hier
De expac heeft ook een ingebouwde boost hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Je kan vandaag de dag ook gewoon een char naar 90 boosten voor 50 euro?
Wtf
True. Maar na jaren van mage en dr00d spelen is het wel eens tijd voor wat anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
De expac heeft ook een ingebouwde boost he
Ze hebben de prijs expres zo hoog gemaakt, ze willen deels dat nieuwe mensen gelijk met vrienden mee kunnen en deels dat oude rotten niet stoppen met levelen. Low level content moet ook nog speelbaar zijn, vandaar dus die relatief hoge(ik vind lage) prijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Maar na jaren van mage en dr00d spelen is het wel eens tijd voor wat anders.
Wellicht boost ik er 2. 1 voor Pve en de ander voor PvP. Waarvan er gelukkig 1 gratis is. 50 euro
Alsof dat Blizzard nog niet genoeg geld maakt
Je bent zo hoger gegeared door timeless isle,lfr en flexquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar de
Maar als je het zo erg vindt dan kan je ook gewoon lekker niet reageren hoormij een zorg.
Haha yepquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klopt
Ff mounts farmen komende paar weken.
Had je ook dat bij nuroshen iedereen naar binnen ging? Stuk of 20 adds buiten opeens![]()
Misschien van het weekend eens doen, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat je dood kan gaan tijdens het levellen en die geen dungeons regel is een beetje jammerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt kan je altijd jezelf een keer een wow-Ironman challenge opleggenAlleen grey/white gear dragen (dus geen greens etc) en niet dood gaan. Dood = game over. Ik heb er best veel lol mee gehad, want je wordt plots stukken voorzichtiger, gebruikt meer tactics om te vechten etc.
550. beetje pvp gear. Wat timeless Isle en wat flex. Ben je zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij onmogelijk om daar in een paar weken tijd te komen, op dat ilvl. Dus vandaar de
Maar als je het zo erg vindt dan kan je ook gewoon lekker niet reageren hoormij een zorg.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ahja, iemand met een afwijkende speelstijl is natuurlijk raar, rot op man
http://www.icy-veins.com/wow/timeless-islequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zat het ook alweer dan, met dat Timeless isle? Kan ik daar gewoon alle gear vinden op ilvl 496? Ik dacht namelijk dat het maar om een paar items ging zoals cloak en chest
Je hebt geen cloak meer nodig voor Ordosquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:14 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zat het ook alweer dan, met dat Timeless isle? Kan ik daar gewoon alle gear vinden op ilvl 496? Ik dacht namelijk dat het maar om een paar items ging zoals cloak en chest
Dungeon is 510 il om erin te mogenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef GlenSpey het volgende:
Oke gasten, ben nu lvl 90 op warrior.
Wat is er nu en de komende drie weken voor mij te doen, behalve een kort event? Gearen heeft niet echt zin, en PVP betekent dat ik door iedereen wordt geoneshot want daar heb ik ook geen gear in. Tips?
LFR Garry was zo neer en ik had maar 1 phase gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mythic SOO was wel lol. Ongeveer net zo moeilijk als LFR SOO voor 6.0.
Welke?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:02 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een toon op frostmane alliance en geïnteresseerd in pets? Heb er een aantal te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |