abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145599948
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:

Klopt, was een post over op mmo-champion net. Ook over dat ze bezig zijn met hunters omdat die blijkbaar echt kut zijn.
Ik las het over mage, dat dat niet te doen was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145599953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Holyme het volgende:
Mijn 88 frostmage doet ineens een heel stuk minder dps, dus nee, een warscout moet ik niet aan denken :P
Maar de warscout heeft ook een stuk minder health :)
pi_145600056
Mijn warrior doet het btw erg goed. :p nog geen enkele keer niet top dps geweest terwijl ik dat voor de patch nooit was
pi_145600065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las het over mage, dat dat niet te doen was.
Lekker dan, net nou frost een beetje leuk begon te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_145600081
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Mijn warrior doet het btw erg goed. :p nog geen enkele keer niet top dps geweest terwijl ik dat voor de patch nooit was
Dan ben je vast geen Arms.
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 12:40:59 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145600090
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik was op een week na mijn naam niet kwijt.

(gestopt op 20 november 2008, als ik een week eerder was gestopt had ik nieuwe namen kunnen gaan verzinnen)
Wanneer komen die namen precies vrij?

Want ik ga nu weer spelen, maar mijn hele guild is naar een andere server verhuisd. Een behoorlijk drukke Horde server wel te verstaan. Ik probeerde daar gisteren even een char aan te maken wat nog niet mee viel, want al mijn gekozen namen waren continue in gebruik :(

Waar ik ontzettend van baal, want de chars die ik ga migraten moet ik misschien dus een naamsverandering geven. Dat hangt af van wanneer ze die namen op gaan schonen aangezien de naam van mijn main is bezet door een lvl 1 waarvan ik hoop dat ie voor 2008 is aangemaakt :D

Dus, iemand een idee over die namen? :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145600193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ben je vast geen Arms.
Nope, fury masterrace :7
pi_145600359
Die namen zijn al vrijgekomen, was met de patch
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 12:51:01 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145600426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die namen zijn al vrijgekomen, was met de patch
Oh, dan heb ik pech :(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_145600516
Eerder kon je een naam claimen als die account 3 maanden niet online was geweest, heb zo de naam voor mm main gekregen. Weet alleen niet of dat nog steeds kan nu.
pi_145600526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Nope, fury masterrace :7
Misschien ook maar eens gaan respeccen dan, iedereen is er lyrisch over.
pi_145600723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Eerder kon je een naam claimen als die account 3 maanden niet online was geweest, heb zo de naam voor mm main gekregen. Weet alleen niet of dat nog steeds kan nu.
3 maanden maar?? Dat is wel heel erg snel.
pi_145600796
Hier staat niet precies vermeld hoelang het was, maar ik dacht enkele maanden niet actief https://eu.battle.net/sup(...)e-released-for-reuse
pi_145601026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht eerst: welneeeeee, solo'en was prima te doen! En toen zag ik lvl 88 staan 8-) Nee, volgens mij kon dat niet _O-
Moet eerlijk bekennen dat het deels ook aan de abilities lag. Een tweede scout die ik zojuist tegenkwam bleek te sterk omdat ik zijn abilities moeilijk kon ontwijken (die AOE storm doet nog altijd 28k dmg :')
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:13:45 #65
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145601117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gold overigens wel alleen voor chars van lvl 10 of lager.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145601233
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat ze dat nu zo veranderd hebben dat het juist meer bij de classes past. Dat bijv mijn fury warrior meer "fury" is ipv een zeer strakke getimede rotation wat imo meer bij een arms warrior past.
Ja klopt, bv Renew is nu alleen voor hpriests, frostmage heeft geen firespells meer, en de spells zijn zo idd wat meer op je specifieke spec aangepast, wat ik leuk vind :Y Dat je echt het idee hebt van 'nou ben ik frost' ipv ik-heb-m'n-standaard-spells-en-wat-extra-frost. Maar ik doel meer op de spells die door de jaren heen verdwenen zijn. Hymn of Hope als recent voorbeeld, ik had juist verwacht dat er miss meer hymns zouden komen (ook door de minor glyph over hymns) en dat was iets wat ik wel bij priests vond horen. En dat je ook de raid een beetje in de gaten houdt, vooral de andere healers, en zo'n spell goed kan timen enzo. Mind control was niet echt useful maar wel een leuke spell, iets wat voor mij ook goed bij de class paste. Nu is dat een talent en is dat niet iets wat ik snel zou kiezen. Misschien dat ik zo wat duidelijker ben :)

quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wanneer komen die namen precies vrij?

Want ik ga nu weer spelen, maar mijn hele guild is naar een andere server verhuisd. Een behoorlijk drukke Horde server wel te verstaan. Ik probeerde daar gisteren even een char aan te maken wat nog niet mee viel, want al mijn gekozen namen waren continue in gebruik :(

Waar ik ontzettend van baal, want de chars die ik ga migraten moet ik misschien dus een naamsverandering geven. Dat hangt af van wanneer ze die namen op gaan schonen aangezien de naam van mijn main is bezet door een lvl 1 waarvan ik hoop dat ie voor 2008 is aangemaakt :D

Dus, iemand een idee over die namen? :s)
Geen idee, maar wat ik heb gedaan toen ik zo'n situatie had en mijn namen al bezet waren, was de namen die ik dan evt. wel wilde vast boeken met een lvl1. Na transfer je 1 deleten en je char die van naam moet veranderen, inloggen en die naam geven. Werkt overigens ook als je een gratis naamsverandering wil na transfer, je oude naam vast gebruiken daar voor je transfer.
pi_145601724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat ze dat nu zo veranderd hebben dat het juist meer bij de classes past. Dat bijv mijn fury warrior meer "fury" is ipv een zeer strakke getimede rotation wat imo meer bij een arms warrior past.
Ik kan me niet voorstellen dat er veel warriors bij Arms blijven deze patch
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 oktober 2014 @ 14:12:46 #68
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145602839
M'n warrior gaat dus terug naar z'n roots: fury en prot :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_145602922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net Hellfire Ramparts aan het doen met onze monks...krijgen we twee keer een DC ( de hele party ). Instance is beide keren gereset :P Lol.

Daarnaast valt me op dat vooral healing tijdens het levelen enorm is generft. Kan nauwelijks wat pullen, omdat de healers het anders niet aan kunnen. Damage die ik doe is ook minder geworden bij het levelen ( en we levelen met looms...), maar de damage die mobs doen lijkt dan weer niet gescaled..:P
Ik kan ook niet meer healen ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145603036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Hathor het volgende:
Stampede voor hunters trouwens ook weg, kom ik net pas achter. :') En dat was er niet eens zo lang.
Zo dom is dat ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145603246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er veel warriors bij Arms blijven deze patch
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat alles gemaakt is voor lvl 100. Wie weet wordt arms uiteindelijk beter dan fury. Met levelen was arms altijd vele malen beter met dps dan fury en bij lvl 90 werd fury iets beter.
pi_145604361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Zo dom is dat ;(
Inderdaad, dat was nou juist een toffe iconische spell. Het is trouwens niet echt weg, maar een (kapotgenerfde) talent geworden. En BM is echt nog maar 3 knoppen rotatie. :s Niet dat het al lastig was, maar nu is het helemaal van de gekken.

Zelfde voor Symbiosis, eeuwig zonde dat dat nu al verdwenen is.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145604640
Maar mangle alleen voor bearform krijgt van mij echt de kut van de week award. :(
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:17:35 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145605022
Ik snap ook niet waarom ze het steeds versimpelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145605468
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het steeds versimpelen.
Dingen als ammo, oude soul shards, regents e.d. ben ik wel blij mee dat ze die weg hebben gehaald. Maakte het spel op geen enkele wijze moeilijker, alleen frustrerender. Zo kan ik het ook begrijpen dat spells die nooit gebruikt werden ook weggehaald worden, of spells die altijd gebruikt werden, en daardoor andere opties verdrongen, verwerkt worden in andere spells/passives. Eenvoud is ook makkelijker te balancen.

Spells weghalen omdat ze zeer situationeel zijn en door velen niet goed worden gebruikt, vind ik wel een kwalijke zaak, zoals bijvoorbeeld het weghalen van rank 1 spells :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')