Oh, was jij dat die mij vannacht uit mijn slaap hieldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:37 schreef Gulara het volgende:
OMG GotC die slaapfoto!![]()
![]()
Kunnen jullie me horen rammelen?![]()
Sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, was jij dat die mij vannacht uit mijn slaap hield
Samen slapen... Na een voeding kunnen ze wel in slaap vallen bij me (vooral D). Maar niet samen, want zodra ze doorhebben dat zus er ook is dan is het partytime. Vanochtend hebben ze nog wel bij mij op bed naar "buuma" en "sjiep" gekekenKon ik even rustig wakker worden en aankleden enzo.
D is nogal plakkerig de laatste tijd. Bij alles is het "mama toe" en huilen als ik de kamer uit ga. Voed het voede wil ze me niet loslaten dus drinkt ze door tot ik er zelf genoeg van hem. En vanochtend vroeg hoorde ik een heel zielig "mama toe" uit hun kamertje komen. Dus toen ben ik haar ook maar even gaan halen.
Ow dat stuk heb ik ook gelezen, en ik was begonnen aan de reacties, maar heb het na een stuk of 20 opgegeven. Dat was niet leuk meer. Heeft ook geen zin om je daar mee te bemoeien, sommige mensen willen toch niet verder kijken dan hun eigen korte neus...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef Omentielvo het volgende:
Mandy fijn dat het slapen gaan drama voorbij is.
En ik zag het fimpje op Facebook![]()
Even off topic. Ik las op Facebook een dom kortzichtig stukje over wiegendood. Dat stukje maakte me al verdrietig. Maar de reacties van de mensen onderling maakte mij nog verdrietiger. Ik ben echt niet perfect, maar waarom kunnen mensen niet respecteren dat iemand anders andere ideeën heeft dan jij![]()
Sorry moest ik even kwijt![]()
En on topic. Riley is zo'n heerlijk schatje. Op het kdv vertelde ze dat ze ondeugend is. Ze kan de riempjes van de kinderstoel los maken en gaat dan telkens op de tafel staan
Ik heb de kop alleen gelezen van het artikel. De reacties lees is meestal niet, altijd mensen die het toch wel beter weten, domme opmerkingen maken, ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow dat stuk heb ik ook gelezen, en ik was begonnen aan de reacties, maar heb het na een stuk of 20 opgegeven. Dat was niet leuk meer. Heeft ook geen zin om je daar mee te bemoeien, sommige mensen willen toch niet verder kijken dan hun eigen korte neus...
Wat klink je heerlijk verliefd trouwensLekker ondeugend dreumesje heb je.
AM, bij het CB zeiden ze niets, was alleen weeguurtje en ze hebben het daar niet in een curve gezet. Ik had verder ook geen vragen, was alleen nieuwsgierig naar de stats. Lars mocht ook even wegen en meten, die's gewoon al 1m11 en ruim 20 kg...
Netjes van dat eten met een lepel, mandy. Misschien moeten we dat hier ook eens introduceren... dan eet ze vast wat minder(Garpje he... ik ga haar echt niet op een dieet zetten)
Heb ik na 3 jaar nog hoor. Ik kan dan echt in paniek raken somsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kind slaapt. Al 2,5 uur bijna. Ik denk dat het een nieuw record is. Nou dacht ik dat ik over mijn zenuwen en ongerustheid enzo heen gegroeid was, maar ik kan er niks aan doen dat ik nu toch heel zenuwachtig ben en mezelf echt moet bedwingen om niet te gaan kijken of alles wat goed is. Die irreele angsten dat ze misschien gestikt is en ik niks heb gehoord... enzo...
Checkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
Stom he? En ze doet het nog hoor. Zijn jullie kinderen trouwens ook zo dol op tekenen? Ze hoeft maar een pen te zien of ze gaat los
Ik ben geen yepp-groupie, maar ik vond dat E echt heel erg hing in dat bobike zitje. Terwijl dat na de yepp de meest geziene zitjes zijn geloof ik! Mijn vriendinnen zijn diehard fan van yepp, dus daar heb ik toen marktplaats maar eens voor aangeslingerd (want tering, niet te betalen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:37 schreef L-E het volgende:
Ik ben geen yepp-fan. Daarin ben ik zeldzaam, geloof ikBoodschappentas zet ik achterop, in het andere zitje
AM, wat sneu!
Oh echt? Hier ook een Bobike, maar hij zit er echt heel goed inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben geen yepp-groupie, maar ik vond dat E echt heel erg hing in dat bobike zitje. Terwijl dat na de yepp de meest geziene zitjes zijn geloof ik! Mijn vriendinnen zijn diehard fan van yepp, dus daar heb ik toen marktplaats maar eens voor aangeslingerd (want tering, niet te betalen!)
+1quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dat is inderdaad niet fijn fietsen als je niet met je benen bij de grond kunt. Tenminste, dat durf ik ook niet goed.
Probeer je fiets in te ruilen joh! het is wel heel leuk namelijk, fietsen!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef L-E het volgende:
Even een kleine persoonlijke ergernis: dat Sticker klein is voor zijn leeftijd, dat weten we allemaal wel. Hoe dat komt ook. Maar ik word wel een beetje moe van de regelmatig terugkerende opmerking 'Ach joh, dat komt wel goed, dat trekt wel bij' oid. Hoe aardig bedoeld ook, het stoort me. Hij IS al goed! HIJ IS GEWELDIG JA!
Ja tochHij doet kiekeboe met sokpluisjes, kom op mensen
/einde hormonale eisprongrant
Was leuk ja! Onwijs druk volgepropt huis met alle (voor Thias) belangrijke mensen van het afgelopen jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef L-E het volgende:
Daarna worden ze opgegeten, the bastards
Was T. zn verjaardag leuk Gotc? Dat staat vast al ergens, maar ik heb een jetlag dus kan niet terug lezen. Ofzo.
Nou precies, het is toch gek om te denken dat Riley veel groter zou zijn? Dit past toch perfect, 2 petitesquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef Omentielvo het volgende:
L-E, dat ergert mij ook. Met 21 maanden zit ze nog in 74. En zoveel mensen zeggen dat ze wel die groeispurt nog krijgt. Ik zeg dan dat nog steeds op zit te wachten op een groeispurt bij mij![]()
Maar inderdaad. Riley is gewoon goed en geweldig hoe ze is.
Vergeleken met andere kindjes die wij kennen wel. Hij zit net in maat 80.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ennuh, is ie echt zo klein dan?En is dat niet ook gewoon bepaald door de ouders?
Pff, wat een idioterie om daar zo'n punt van te maken. Ik lees hier zoveel kindjes die tijden in 74/80 zitten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Vergeleken met andere kindjes die wij kennen wel. Hij zit net in maat 80.
Je kan naar een fietswinkel gaan en zeggen dat je je oude fiets wilt inruilen als je een nieuwe/tweedehandse daar kooptquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:08 schreef Omentielvo het volgende:
Waar kan je een fiets ruilen?![]()
Shandaly. Dat is raar inderdaad
Ja, dan leeft er toch het idee dat er nog iets ingehaald moet worden. Blijkbaar. Maar ik kan het nu weer even van me afschudden, thanks guys!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pff, wat een idioterie om daar zo'n punt van te maken. Ik lees hier zoveel kindjes die tijden in 74/80 zitten.
Maar een te vroeg geboren kindje, dan blijft het dus blijkbaar toch een issue..... jammer.
Oh boehoee zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dan leeft er toch het idee dat er nog iets ingehaald moet worden. Blijkbaar. Maar ik kan het nu weer even van me afschudden, thanks guys!
Klinkt goed Gotc! Bijzondere dag he? Vond ik wel hoor, de mijlpaal der mijlpalen, het eerste jaar met je eerste kindje afsluiten. Voor altijd een ander leven enzo. Memories.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:41 schreef Kyara het volgende:
Ik begrijp nu eindelijk mijn schoonmoeder die elk jaar op mijn mans verjaardag weer terugdacht aan zijn geboorte
Oi..... ik duim voor je!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Animalmix het volgende:
Nou ze had hier haar tussen twee-en-drie-zandkasteelfase vanavond tussen half tien en nu. We hebben volgehouden, duurde wel megalang (dus nog niets mee gewonnen), broer wel wakker helaas. Maar nu beiden stil......
Trusten zou ik zeggen!!
We racen nu van Den Haag terug naar IJsselstein.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boeh, wat naar Tally, dat t dan bij opa&oma ook niet luktEn t is al zo laat ook
Wel mooie schoenen gevonden?
Met het oog op calcium ed vind ik 1 tuitbeker wel goed/dag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:50 schreef Moppert het volgende:
Rijstemelk, amadelmelk, havermelk![]()
Maar wat is de reden dat hij van jullie melk moet? melk is geen wondergoedje ofzo dus echt vervangen van zuivel is niet een must.
Zelf met blender/ staafmixer een milkshake maken met fruit. Van die pakjes bevroren fruit waarvan je er een paar laat ontdooien en dan door de melk mixen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Met het oog op calcium ed vind ik 1 tuitbeker wel goed/dag.
Met een plak kaas krijg je ook wel wat binnen maar of dat voldoende is?
Dank je voor de tips, maar ik zoek eigenlijk een minder gezoet merk yoghi, ik zal de post nog even editten
half 1 is ze ongeveer naar bed gegaan. En ze slaapt nog. Ik dacht dat ze wakker werd want ze riep me maar lag gewoon te slapen toen ik net ging kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
En, is de dag een beetje door te komen Tally? En hoe is de nacht bij AM gegaan?
N. heeft vanaf half elf prima geslapen. Slechts 1 keer wakker en toen was speen voldoende. Ze werd vanmorgen om acht uur wakker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
En, is de dag een beetje door te komen Tally? En hoe is de nacht bij AM gegaan?
Oh! Zo'n peutergezichtje ineens!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag werd ik ziek wakker. En Riley was zo lief. Leek door te hebben dat ik me niet helemaal lekker voelde en ging heel lief alleen spelen (normaal plakt ze graag op mijn schoot)
En even spammen, want![]()
[ link | afbeelding ]
Maar in groenten zit meer calcium dan in melk. Broccoli zit er vol meequote:Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Met het oog op calcium ed vind ik 1 tuitbeker wel goed/dag.
Met een plak kaas krijg je ook wel wat binnen maar of dat voldoende is?
Dank je voor de tips, maar ik zoek eigenlijk een minder gezoet merk yoghi, ik zal de post nog even editten
Goed dat je het even noemt, ik was het vergeten. Wel handig te weten voor mijn allergische meisje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste kan niet tegen melk, dus wij hebben ons wel verdiept in hoe je calcium binnen krijgt zonder melk te drinken
Volgens peuterregels is het ook van haar natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Rosalie, portretjeEn tweewoordzinnetjes, knap hoor! Lijkt me zo leuk
E is het verschil / het gebruik van 'jou' en 'mij' aan het ontdekkensuperingewikkeld natuurlijk
Ze wilde iets van mijn bord, dus ik wees erop en zei "Dat is van mij", wees op het brood op haar bord en zei "en dat is van jou". Vervolgens werden alle stukjes op haar bord aangewezen "Mij! oo mij! oo mij!", dus ik dacht dat t een beetje geland was. Ging t vingertje weer naar mijn bord.... "mij!"![]()
Jaaaa haha precies dat!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:47 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Volgens peuterregels is het ook van haar natuurlijk![]()
TODDLER’S RULES
1.1- If I want it, it's mine
2- If it's in my hand, it's mine
3- If I can take it away from
you, it's mine
4- If I had it a little while ago, it's mine
5- If it's mine, it must never appear
to be yours in any way
6- If we are building something together,
all the pieces are mine
7- If it just looks like mine, it's mine
8- If I think it's mine, it's mine
9- If I give it to you and change
my mind later, it's mine
10- Once it's mine it will never belong
to anyone else, no matter what
Of mijn kleuter!quote:
Haha! Wij lieten E ook altijd zelf eten en daar wist ze heel goed raad mee (doperwten in je oren, kwark in je haar) maar met haar verjaardagskaart deed ze ook helemaal niks. Te overweldigd ook denk ik door al die mensen die stonden te kijken met camera in de aanslag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Wat studeer je Twinkle?Bijna een peuter, wat spannend zeg
Ik vind van 1 naar 2 een net zo grote stap qua ontwikkeling als van 0 naar 1.
Vraagje over eten! Wij rapleyen vol enthousiasme, Sticker eet heel graag zelf. Nu waren we gisteren op een verjaardag van een meisje dat 1 werd (zij doen niet aan Rapley) en zij kreeg een eigen stuk taart. Om lekker in te meppen natuurlijk. Papa en mama helemaal klaar met het fototoestel, maar er gebeurde niets. Niets. Toen mama met een lepeltje kwam, deed ze haar mond open, maar ze deed zelf totaal geen poging iets met dat eten te doen. Wij waren vol verbazing, want Stick had die taart al in zijn haar en neusgaten gesmeerd voordat het kaarsje was uitgeblazen. Zou dat nu aangeleerd zijn, dat het meisje in kwestie nooit zelf eet en daarom netjes afwacht tot ze iets krijgt, of is het toeval en hebben ze gewoon een smetvreesdreumes (ze ging heel hard gillen toen er slagroom aan haar vingertopje kwam)? En hebben wij nu ons kind geleerd als een varken te eten en komt het nooit meer goed?
11. When it's broken, it's yoursquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:47 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Volgens peuterregels is het ook van haar natuurlijk![]()
TODDLER’S RULES
1.1- If I want it, it's mine
2- If it's in my hand, it's mine
3- If I can take it away from
you, it's mine
4- If I had it a little while ago, it's mine
5- If it's mine, it must never appear
to be yours in any way
6- If we are building something together,
all the pieces are mine
7- If it just looks like mine, it's mine
8- If I think it's mine, it's mine
9- If I give it to you and change
my mind later, it's mine
10- Once it's mine it will never belong
to anyone else, no matter what
Ahwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:36 schreef mousemicky het volgende:
XM, Dentinox![]()
Hielp hier het beste, J. vindt het geloof ik lekker.
Mijn kind is al een paar dagen een zeehondje aan het imiteren. Bij voorkeur s nachts. HIj slaapt er gewoon doorheen, maar ik niet. Helaas is vriend een week op kamp, dus bijslapen is er ook niet bij
![]()
J. mist papa trouwens echt. Vraagt meerdere malen per dag naar m, en kijkt s ochtends in onze slaapkamer of ie er toch niet is. Zo sneu. We bellen nu (J. zegt niets terug, maar luistert naar papa), en hebben een aftelkalender. Ik weet niet of ie dat helemaal snapt, maar elke ochtend een sticker plakken is iig een hit
Danic geloof ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omen, zorg maar goed voor jezelf
Even hoi tussendoor! Ik heb haast dus ben zo weer weg
Iemand hier ervaring met movicolon bij kleine kindjes overigens? S. krijgt dat sinds gisteren.
Kindertube.nl (vind k zelf ook leuk, oude tekenfilmpjes kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef aapieannie het volgende:
Nog even een vraag. Gister een tablet gekregen. Tip voor dreumes appjes?
Voor android! Bedankt voor de links ga gelijk even neuzen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef GotC het volgende:
Aapie, voor Android of iPad?
http://www.digidreumes.nl/
http://www.ikind.nl/
Handige websites met div apps
jep. Sac heeft het sinds een paar weken. Ik ben nog de goede dosering aan het zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand hier ervaring met movicolon bij kleine kindjes overigens? S. krijgt dat sinds gisteren.
Oh thx voor de reactie! Ja daar keken ze vanmiddag inderdaad ook naarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef klavertje-4 het volgende:
LB schimmelinfectie noemt de huisarts hier: eilandjes voor de kust. Het begint met idd een plek luieruitslag ( de kust) en als er dan op gegeven moment puntjes (de eilandjes) bij gaan komen is het hier ook weer tijd voor een zalfje.
Speelt hij niet met dingen die stiekem geen speelgoed zijn? Hier blijft dat boeien, ongeacht welk speelgoed er is. Pannen in en uit de keukenkastjes doen, lege flessen omgooien, kookboeken door bladeren en bij elke foto een luid 'HMMMMM!' laten horen, met een garde door zijn eigen haar kammen, etc. Dus als wij het niet meer weten, dan zoeken we keukengerei en is hij weer zoetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef mousemicky het volgende:
Jawel, maar hij is zijn speelgoed een beetje ontgroeid... Tijd voor nieuwe uitdagendere dingen dus, maar daarmee willen we eigenlijk wachten tot 5 december. Hij speelt verder nog wel graag met zijn ikea keuken, maar dan moet ik meedoen (eten proeven, mee roeren). Ik word verder overal aan mn hand mee naartoe gesleept. Superlief, maar iets voor mezelf doen (behalve posts typen in 5 etappes) is niet echt mogelijk...
Haha dank jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
L-E wat beschrijf jij je zoons toch altijd leuk![]()
Babygebaren ja, we hebben twee curcusavonden gedaan.quote:
Ze kijkt heel vaak zo lief, dan overstroom ik bijna van liefde. Ik zou het liefste de hele dag tegen haar zeggen hoe lief ze is en hoeveel ik van dr houquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nohhhhh die lieve blik er ook bij! *smelt*!
Doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ze kijkt heel vaak zo lief, dan overstroom ik bijna van liefde. Ik zou het liefste de hele dag tegen haar zeggen hoe lief ze is en hoeveel ik van dr hou
Ja dit. Altijd zoveel liefde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
L-E wat beschrijf jij je zoons toch altijd leuk![]()
Ik heb laatst de Playmobil Sinterklaas en Zwarte Piet gescoord, en op een kinderbeurs twee puzzels (eentje met afbeelding van Rie Cramerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef L-E het volgende:
Andere vraag: wat geven jullie met Sinterklaas (mits jullie dat vieren)?
Ja haiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vind ik best een prettige oplossing. Mochten ze naar jouw beleving echt te veel willen uitgeven, kunnen ze een deel naar zijn spaarrekening storten? Al dan niet om later in het jaar er iets mee te doen (een zandbak kopen van de zomer, of een seizoen peutergym, oid)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef mousemicky het volgende:
Opa's en oma's zijn hier trouwens behoorlijk op de hoogte van ontwikkelingsniveau etc. Twee oma's die voor de klas staan/stonden, en mijn vader heeft ook >40 jaar lesgegeven. En ze weten ook dat wij geen herriespeelgoed willen. Dat hebben ze dus thuis staan, voor als ze oppassen...
Puzzels zijn ook een goed idee trouwens. En voor J. 's verjaardag gaan wij voor een Bruder vuilniswagen (via MP al gescoord), en misschien iets van een knikkerbaan.
----
L-E, jij kent mijn ouders niet...;) Ik roep al > 10 jaar dat ik geen groot verjaardagskado wil. Ik krijg nu dus geen kado meer, maar een (te groot) bedrag op mijn rekening gestort op mijn verjaardag... Dat heeft zich dus nu dus ook verplaatst naar kleinzoon...
De andere opas en omas zijn trouwens net zo. Kind wordt absoluut verwend. Gelukkig maar 1 keer per jaar. Zo zijn ouders en schoonouders dan weer wel, kado's met Sint en verjaardag, verder alleen als er echt echt echt iets nodig is (want kapot oid). ;
Dat doen ze dus ook.... Ze sparen elke maand voor m, en elk jaar met kerst...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind ik best een prettige oplossing. Mochten ze naar jouw beleving echt te veel willen uitgeven, kunnen ze een deel naar zijn spaarrekening storten? Al dan niet om later in het jaar er iets mee te doen (een zandbak kopen van de zomer, of een seizoen peutergym, oid)
Dan zit er niets anders op dan achterover te leunen en het je te laten welgevallenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook.... Ze sparen elke maand voor m, en elk jaar met kerst...
Echt geloof me, mensen vinden mij eigenwijs (klopt wel een beetje.) maar ik heb echt maar een fractie van wat mijn vader heeft. It's a lost battle
Tussendoor kadootjes kopen doen ze dan dus weer niet, dan kopen ze alleen dingen voor J. om mee te spelen als ze oppassen. En die komen allemaal van de kringloop. Vind ik prima, leuk spul, niet duur. Mijn moeder breit alleen af en toe een trui ofzo, maar dat zie ik niet echt als kado, maar meer als haar hobby.
Ik hoop t voor je!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Sticker ligt al sinds 19:00 te slapen en heeft zich nog niet gemeld. Voor de meeste kinderen van zijn leeftijd vrij normaalmaar voor hem hoogst uitzonderlijk. Zou hij voor het eerst in een half jaar 4 uur aan een stuk slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt eraan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef danic het volgende:
[..]
Ja hai![]()
Kom maar door met die pm. Ik ben inmiddels expert
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, met mijn schoonouders hebben we het nog niet gehad over Sinterklaas en dergelijke, maar daar is het ook echt de familie niet (meer) naar.Ik ken dat. Tot 2 jaar geleden vierde we sinterklaas bij de schoonouders. Toen nog 3 kleinkinderen (nu inmiddels 5). En toen was er ruzie. Geen sinterklaas meer voor mn schoonouders. Want wij vieren het eigenlijk niet of bij mijn Oma. En bij hen worden ze niet uitgenodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hebben we dit jaar tegen elkaar gezegd dat we het niet meer zullen oppakken. Als er word gezegd dat er wel weer gevierd word wensen we ze veel plezier maar doen wij er niet aan mee.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |