Oh, was jij dat die mij vannacht uit mijn slaap hieldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:37 schreef Gulara het volgende:
OMG GotC die slaapfoto!![]()
![]()
Kunnen jullie me horen rammelen?![]()
Sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, was jij dat die mij vannacht uit mijn slaap hield
Samen slapen... Na een voeding kunnen ze wel in slaap vallen bij me (vooral D). Maar niet samen, want zodra ze doorhebben dat zus er ook is dan is het partytime. Vanochtend hebben ze nog wel bij mij op bed naar "buuma" en "sjiep" gekekenKon ik even rustig wakker worden en aankleden enzo.
D is nogal plakkerig de laatste tijd. Bij alles is het "mama toe" en huilen als ik de kamer uit ga. Voed het voede wil ze me niet loslaten dus drinkt ze door tot ik er zelf genoeg van hem. En vanochtend vroeg hoorde ik een heel zielig "mama toe" uit hun kamertje komen. Dus toen ben ik haar ook maar even gaan halen.
Ow dat stuk heb ik ook gelezen, en ik was begonnen aan de reacties, maar heb het na een stuk of 20 opgegeven. Dat was niet leuk meer. Heeft ook geen zin om je daar mee te bemoeien, sommige mensen willen toch niet verder kijken dan hun eigen korte neus...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef Omentielvo het volgende:
Mandy fijn dat het slapen gaan drama voorbij is.
En ik zag het fimpje op Facebook![]()
Even off topic. Ik las op Facebook een dom kortzichtig stukje over wiegendood. Dat stukje maakte me al verdrietig. Maar de reacties van de mensen onderling maakte mij nog verdrietiger. Ik ben echt niet perfect, maar waarom kunnen mensen niet respecteren dat iemand anders andere ideeën heeft dan jij![]()
Sorry moest ik even kwijt![]()
En on topic. Riley is zo'n heerlijk schatje. Op het kdv vertelde ze dat ze ondeugend is. Ze kan de riempjes van de kinderstoel los maken en gaat dan telkens op de tafel staan
Ik heb de kop alleen gelezen van het artikel. De reacties lees is meestal niet, altijd mensen die het toch wel beter weten, domme opmerkingen maken, ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow dat stuk heb ik ook gelezen, en ik was begonnen aan de reacties, maar heb het na een stuk of 20 opgegeven. Dat was niet leuk meer. Heeft ook geen zin om je daar mee te bemoeien, sommige mensen willen toch niet verder kijken dan hun eigen korte neus...
Wat klink je heerlijk verliefd trouwensLekker ondeugend dreumesje heb je.
AM, bij het CB zeiden ze niets, was alleen weeguurtje en ze hebben het daar niet in een curve gezet. Ik had verder ook geen vragen, was alleen nieuwsgierig naar de stats. Lars mocht ook even wegen en meten, die's gewoon al 1m11 en ruim 20 kg...
Netjes van dat eten met een lepel, mandy. Misschien moeten we dat hier ook eens introduceren... dan eet ze vast wat minder(Garpje he... ik ga haar echt niet op een dieet zetten)
Heb ik na 3 jaar nog hoor. Ik kan dan echt in paniek raken somsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kind slaapt. Al 2,5 uur bijna. Ik denk dat het een nieuw record is. Nou dacht ik dat ik over mijn zenuwen en ongerustheid enzo heen gegroeid was, maar ik kan er niks aan doen dat ik nu toch heel zenuwachtig ben en mezelf echt moet bedwingen om niet te gaan kijken of alles wat goed is. Die irreele angsten dat ze misschien gestikt is en ik niks heb gehoord... enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |