Twijfelde nog om te doen die niet Tetra luisteren (van C2c) maarja jij deed geen Ra2 meer dus well.. fuck youquote:
Niet-zo-ninjaedit gespot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je ook typen zonder capslock aan.
WELL FUCK YOU TOOquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Twijfelde nog om te doen die niet Tetra luisteren (van C2c) maarja jij deed geen Ra2 meer dus well.. fuck you
JE MOEDER.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je ook typen zonder capslock aan.
Alsof ie durft te meetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij daar geen bezwaar tegen hebben.
Jawel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij daar geen bezwaar tegen hebben.
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef DrNick het volgende:
Tijd voor chocolademelk en een beschuitje met Nutella.
Heb je cola opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck ben ik mee bezig?
Je bent helemaal loesoe.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo helemaal kapot makenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
quote:
quote:
Well actually..quote:
quote:
quote:
Leuke datequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Meeten
1x gedaan met zo'n rare kerel naar de bios geweest, nooit meer.. FOK!kers!
Jijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Meeten
1x gedaan met zo'n rare kerel naar de bios geweest, nooit meer.. FOK!kers!
Wel saai, waterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, 's middags wel water gedronken. Maar de hele avond nog niet. Meteen maar even doen.
Nou he.. 2 en half uur met een stijve zitten en niets gebeuren.. blauwe ballen doen zeer op je fietszadel kan ik je vertellenquote:
quote:
Elanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
We zin bijzonder content dat jullie m geadopteerd hebben.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Koffiequote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Begin het steeds meer te waarderen sinds ik dat als vervaning voor koffie drink.
Moet wel koud zijn. Maar gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Begin het steeds meer te waarderen sinds ik dat als vervaning voor koffie drink.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
bullshitquote:
Dan drink je het teveel. Je moet ook niet alleen maar water gaan drinken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet wel koud zijn. Maar gaat snel vervelen.
Nee is echt waar. Vandaag nog 6 pakken gehaald, boodschappen tas is ook kapot door het gewichtquote:
Het houdt je wakker, en geeft je soms (net iets te) veel energie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Of een klein slokje, weet ik niet meer goed.
ik moest een keer een volle tas boodschappen halen + 6pack 1,5 liter cola (quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee is echt waar. Vandaag nog 6 pakken gehaald, boodschappen tas is ook kapot door het gewicht
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moest een keer een volle tas boodschappen halen + 6pack 1,5 liter cola (![]()
![]()
)
Dat was echt zwaar
gr gr random lb verhaal
Terechte klacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moest een keer een volle tas boodschappen halen + 6pack 1,5 liter cola (![]()
![]()
)
Dat was echt zwaar
gr gr random lb verhaal
Hooidraadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die sinds jaar en dag Ra2 spelen en ook nog voor PSV zijn
Hooidraadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Wat haal jij wel nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Daarom plan ik graag de boodschappen in als mijn broer ook gaat, kan ik het in zijn auto leggenop de fiets is echt niet te doen.. heb al 3 van die stevige boodschappen tassen gesloopt
dat ik het optilde om om mijn schouder te doen en dat de handvaten afscheurde..
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Hoe is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |