Dan zal er iets gaan bloeien tussen die 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
polle en fleur erop laten springen
(weet je meteen of het toevallig fokkers zijn)
True.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tenzij die ander niet dezelfde problemen/lasten heeft en je dus elkaar aanvult. Net als bij 'gewone' mensen..
Ontmaagd worden door een trioquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zal er iets gaan bloeien tussen die 3.
Je hebt een stereotype beeld van autisme, er is meer dan Rain manquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Vatta het volgende:
Welke autist durft dit verder? Daarom al een held
Nou meld je aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit even terug te kijken. Die Jeroen is echt leuk
Ik heb al een vriendje, en anders had ik het toch niet gedurfd.quote:
Ach ja wie weet misschien is hij wel leukerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje, en anders had ik het toch niet gedurfd.
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ach ja wie weet misschien is hij wel leuker
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
Dat je een autist bent, dat je een verzameling VHS-banden hebt, allemaal op een rijtje in een kast, en dan EENTJE die boven de rest uitsteekt in het midden.
Nep autist
[ afbeelding ]
Hij heeft een punt. Ajax iedere keer zien verliezen in de CL is naar mijn mening geen belastinggeld waard.quote:
Mwah ik zie het niet op tv maar in het eggiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ajax iedere keer zien verliezen in de CL is naar mijn mening geen belastinggeld waard.
Dat is knap dat je zo uit de keuken voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik zie het niet op tv maar in het eggie
Alsof ik in de keuken komquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is knap dat je zo uit de keuken voetbal kan kijken
Oei idd. Die hoort vooraan of achteraan te staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
Dat je een autist bent, dat je een verzameling VHS-banden hebt, allemaal op een rijtje in een kast, en dan EENTJE die boven de rest uitsteekt in het midden.
Nep autist
[ afbeelding ]
Nu al?quote:
Vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |