Ja, lekker handig in min/Milequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.
Overigens heeft het voor jero verder ook weinig nut om op 6min/km te gaan lopen. Daar heeft zijn training geen (of bijzonder weinig) baat bij. Maar dat betekent niet dat het niet soms leuk kan zijn om mee te lopen met mensen die significant minder snel zijn. Want leuk is soms net zo belangrijk als snel om de motivatie te behouden.
Overigens, deze is wel aardig om een grof idee te krijgen van je verschillende trainingssnelheden: http://fellrnr.com/wiki/VDOT_Calculator
Dat kun je aankruisenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, lekker handig in min/Mile
Oh, over het hoofd gezien dan denk ik. Teveel informatie op de site om makkelijk te zien wat belangrijk isquote:
Eerst vul je een afstand/tijd in van een recente wedstrijd (de rest van de velden is niet enorm boeiend).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap niet veel van die calculator, waar moet je precies kijken?
Nouja die stappen waren me allemaal wel gelukt, maar bij elke tabel staan er 10 paces ongeveer, dus ik snap niet helemaal welke dan je goede trainingszone zou moeten zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Eerst vul je een afstand/tijd in van een recente wedstrijd (de rest van de velden is niet enorm boeiend).
Daarna krijg je een overzicht met de verschillende tempos voor verschillende soorten workouts. Zoals de easy/long pace voor je LDLs, en je interval-snelheden voor je intervals en nog wat andere snelheden. Met name de tabel in paragraaf 1 is interessant.
Verder begrijp ik niet zo goed wat je niet begrijpt.
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zet je erbij
Ben je klaar voor zondag? Vertrouwen erin?
Leukquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef S15 het volgende:
Ik zal nog wel even een verslagje posten van afgelopen zaterdag Down Under run in Nieuwegein.
[..]
Jaa, daar doe ik volgend jaar ook aan mee. Hoe was het?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Leuk. Ik had deze ook op de agenda staan, maar toen kwam ineens de Ajax Foundation Run om de hoek.
Onthoud vooral dat rondje Bergen een héél andere en veel zwaardere loop is dan A'dam. Komt vast goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:22 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirt
Maar natuurlijk kun je hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:22 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirt
Grappig. Nooit de wetenschap erachter gezien. Maar inderdaad. Melk drinken na het lopen is beter dan wat anders dan ook drinken na het hardlopen. Dat voel je gewoon bij elke slok.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)exercise%20nutrition
Mossel, je wordt gesterkt door de wetenschap..
Ik zou nog steeds erg graag de 8 km lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:28 schreef hatsaflats het volgende:
In het Vondelpark is gelukkig ook wel het leukste publiek!
getverderriequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grappig. Nooit de wetenschap erachter gezien. Maar inderdaad. Melk drinken na het lopen is beter dan wat anders dan ook drinken na het hardlopen. Dat voel je gewoon bij elke slok.
O, die lijkt mij ook wel leuk. Die kan ik dan nog even als opwarmer meenemen voor de marathon van Parijsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam een leuk loopje tegen: http://www.dehalvevandeha(...)7/pagina/welkom.html Veel verschillende afstanden en leuke omgeving zo te zien.
Je weet dat op 6 april ook de 60 van Texel is hé? Is ook een leuke opwarmer voor je marathonquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Devv het volgende:
[..]
O, die lijkt mij ook wel leuk. Die kan ik dan nog even als opwarmer meenemen voor de marathon van Parijs.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je weet dat op 6 april ook de 60 van Texel is hé? Is ook een leuke opwarmer voor je marathon
Daar ben ik ook Zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
En het leukste publiek staat zondag aan de Zeeburgerdijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef trolley het volgende:
Wie gaat er nou hardlopen op de dag dat de belangrijkste voetbalwedstrijd van het seizoen gespeeld wordt?
BoeruhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ik vond het leuk. Maar ja, ik vind het al snel leuk als het in Amsterdam isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, daar doe ik volgend jaar ook aan mee. Hoe was het?
Nou inderdaad, dat was ik even vergeten mee te nemen, heuvels, mul zand, modderige stukjes, je reinste trail was dat!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Onthoud vooral dat rondje Bergen een héél andere en veel zwaardere loop is dan A'dam. Komt vast goed!
Yup.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef YUR het volgende:
Zeeburgerdijk, is dat het stuk naar 35km toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |