Bij deze speel ik nooit meer een game van hen. Teringmongolen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
https://developer.cdn.moz(...)o_package/index.html
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze speel ik nooit meer een game van hen. Teringmongolen.
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wat is dezequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze speel ik nooit meer een game van hen. Teringmongolen.
[ afbeelding ]
Denken dat ik veel drank en drugs doe mafklapper vieze kut Brabander.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga jij naar de drank en drugs fora dan mafkees
Maar serieus. Waar is dat voor nodig? Ik had net mijn koptelefoon opgezet met hard geluid voor muziek.quote:
Geen idee joh, 't is één of andere devver die het heeft gemaakt, en had zelf m'n geluid uit staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar serieus. Waar is dat voor nodig? Ik had net mijn koptelefoon opgezet met hard geluid voor muziek.
Al was mijn dreigement wel makkelijk te maken verder.
Waarom Battlefield en geen Counter Strike Source?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
https://developer.cdn.moz(...)o_package/index.html
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom Battlefield en geen Counter Strike Source?
Snapje, CSS, Counter Strike Source xd xd xd hihaho
Ik denk, ik zeg ff hoiquote:
Source was maar kut.. lelijke wapens.. leken wel compressed zo platgeduwtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom Battlefield en geen Counter Strike Source?
Snapje, CSS, Counter Strike Source xd xd xd hihaho
Ik was laat thuis, dus scrollde wat doelloos door Fok!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Wat brengt jou hier op deze mooie woensdagavond?![]()
Hoe is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was laat thuis, dus scrollde wat doellos door Fok!
Ja goed, beetje druk, beetje moe. Maar dat komt wel goed.quote:
Wat is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:52 schreef DrNick het volgende:
Ja, mooi. Nordmende Spectra Futura gekocht
Oh wat een tof ding!quote:
Ik vind hout mooier, maar ik ben wat ouder dan jij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef DrNick het volgende:
Alleen dan deze versie:
[ afbeelding ]
Maar ik twijfel nog. Hout lijkt me sowieso mooier dan wit, maar die gekleurde klepjes vind ik dan wel weer mooier. Hout past ook beter bij de Linn Sondek LP12 die ik ooit nog eens kopen ga.
"Wat ouder", zei ze, met een half been in het graf, tegen de jongeman.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind hout mooier, maar ik ben wat ouder dan jij.
Ik heb hele benen hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Wat ouder", zei ze, met een half been in het graf, tegen de jongeman.
Hoe oud?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind hout mooier, maar ik ben wat ouder dan jij.
Volgens mij twee d4v1ds.quote:
Een halve Ucciequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een halve Uccie12 jaar ouder dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke leeftijd welquote:
Oh ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
Ja, om nog leuke plannen te hebben, reizen enzo, voor je ineens allemaal verantwoordelijkheden hebt
Nee, dan krijg ik zo'n cougar-imagoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat anders bedoelde
Je zit nu in de MILF fase?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik zo'n cougar-imago
Ik mis iets essentieels daarvoor....ik ben geen moeder.quote:
Oma wil een toyboy, yeah yeah yeahquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schrijft Ro-ald voor de zekerheid natuurlijk wel op de potentiele toyboy-lijst.
Nice. Ik wil wel op de eerste plek staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schrijft Ro-ald voor de zekerheid natuurlijk wel op de potentiele toyboy-lijst.
Die lijst is zojuist opgesteld, je bent de enigequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ik wil wel op de eerste plek staan.
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis iets essentieels daarvoor....ik ben geen moeder.
Of tellen die vogels ook?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lijst is zojuist opgesteld, je bent de enige
Nee, dacht ik al. Je moet zelf fysiek dat kind geworpen hebben om MILF te worden, hoorde ik pas.quote:
Ik heb daar niet zo'n kijk op, maar ik vermoed dat dat dan vrouwen zijn, die jullie mannen dan weer niet als MILF classificeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Waar ik echt om kan lachen en me aan stoor zijn van die moeder's die zichzelf dan MILF gaan noemendan snap je het niet helemaal
Ja en dan moet een man/jonge kerel jou zo noemenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al. Je moet zelf fysiek dat kind geworpen hebben om MILF te worden, hoorde ik pas.
Ja ik kijk ook naar GILFS.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald houdt wel van de oudere dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een oude LittleBrowniequote:
Ja, maar ik hoef niet echt kinderen. Ik ben daar niet zo goed mee en als ze van jezelf zijn, dan gaan ze de eerst 20jr ofzo niet meer weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en dan moet een man/jonge kerel jou zo noemen
quote:
LB's afdankertjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
LB wilt mij niet dan probeer ik het bij jou Uccie.
Ik twijfel er nu ook al weer 2/3 maanden steeds meer over of ik ze wel wilquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef niet echt kinderen. Ik ben daar niet zo goed mee en als ze van jezelf zijn, dan gaan ze de eerst 20jr ofzo niet meer weg.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
LB wilt mij niet dan probeer ik het bij jou Uccie.
Te vroeg? In deze tijd niet hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel er nu ook al weer 2/3 maanden steeds meer over of ik ze wel wilmaarja aan de andere kant is nog veel te vroeg om daar serieus mee bezig te zijn.. maar toch wel apart dat ik het zo heb.
Dat is gewoon omdat je over je toekomst nadenkt, oh oh, je wordt volwassenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel er nu ook al weer 2/3 maanden steeds meer over of ik ze wel wilmaarja aan de andere kant is nog veel te vroeg om daar serieus mee bezig te zijn.. maar toch wel apart dat ik het zo heb.
Lijkt me saai.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
The Judge met RDJ.. zin in. Lijkt me een toffe film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |