SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.quote:
alleen maar lelijker op gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft haar lippen laten doen. En haar tieten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
Na paar biertjes welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
nee, zelfs met alcohol nietquote:
soms wel denk ik...eerlijkquote:
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.
jijquote:
Ik zou d'r niet doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.
Ben je ook Turks?
[..]
jij
van twee kantenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bir kere iyi davransan olurmusun?
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheidquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet doen.![]()
Maar er zijn genoeg mannen die laag genoeg gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
We derken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]ontzettendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoel zij is wel bekend en ik niet
jammer dit weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms![]()
hier ook een, patat+burger..zo naar gymquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We derken?
Heb patat op en ben kk moe
#oud
Zehma Turks hijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Sinds wanneer kan Montelly Turks? : o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |