SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
wtfquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhhhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Veel plezier, tof spelquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorquote:Maar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
![]()
Gamemania maakt volgens mij echt tonnen met used games.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorMaar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
John O'Shea ipv Jood
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dus je bent gewoon afgezet hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorMaar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
![]()
Achja ben benieuwd hoeveel mensen die 2de hands games gaan kopen daar voor zon prijsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat weet je als je naar de GM gaat.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar kan ik het team van de week zien?You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
http://wefut.com/en/squad/176935quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:37 schreef leeroy het volgende:
Waar kan ik het team van de week zien?![]()
Al gevonden!You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Als ik toeval NFS Rivals wil en het daar kan krijgen voor 45 ipv 55 dan koop ik gewoon used hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achja ben benieuwd hoeveel mensen die 2de hands games gaan kopen daar voor zon prijs
Gewoon dowloaden jonguh. En je games kan je beter hier op FOK! verkopen. V&A.quote:
Doe ik ook altijd 100x met elke fifa versie die er isFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik toeval NFS Rivals wil en het daar kan krijgen voor 45 ipv 55 dan koop ik gewoon used hoor.
Bij Stick of Truth was ie op Bol.com duurder. GM heeft m in de folder deze week.![]()
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Stick of Truth was ie op Bol.com duurder. GM heeft m in de folder deze week.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oh zo, nee idd. Als het hoesje er netjes uitziet enzo is het geen probleem. Disc is altijd wel goed bij GM.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.![]()
Ik had net Madden verkocht aan Nick via mp, bleek een chinees te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
![]()
![]()
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb zelf ook twee keer succesvol verkocht via Marktplaats.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had net Madden verkocht aan Nick via mp, bleek een chinees te zijnGewoon afspreken op een punt waar je vaak komt. Ik neem altijd het winkelcentrum bij mij in de buurt, makkelijk bereikbaar met het OV en geen rare gasten voor de deur.
BOHHHHquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail![]()
![]()
Ziet er nice uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er van ouwe reus![]()
jizz, waar ben jij nou weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktailFeyenoord Rotterdam![]()
BOHHHH FUSZY!quote:
GA UIT MIJN HOOFFFFFFFFDquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail![]()
![]()
pic?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Alovenac het volgende:
En nu even de eerste potjes spelen met mijn nieuwe triggers van Kontrol Freekz.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goedenavond! Iemand tips voor budet RW in BPL? Heb nu McGeady maar afgezien van zijn skills vind ik hem kut.![]()
![]()
Dat was 1 van de beste deals ooit geweest als ik die had gehad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Mis een IF Aubameyang voor 60k![]()
, was net te laat met drukken
![]()
Ik mis er nu steeds een hoop voor 200k en 300k maar al staan ze er nog geen seconde op zijn ze al weg. Autobuyer??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 van de beste deals ooit geweest als ik die had gehad.![]()
Ik denk het. We maken geen kans tegen AB'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik mis er nu steeds een hoop voor 200k en 300k maar al staan ze er nog geen seconde op zijn ze al weg. Autobuyer??![]()
![]()
Waar kun je een AB downloaden?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk het. We maken geen kans tegen AB's![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar kun je een AB downloaden?
Een AB moet je zelf schrijven.
Je kan ook een public AB kopen![]()
Heb jij er 1?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een AB moet je zelf schrijven.
Je kan ook een public AB kopen![]()
inmiddels al 7 pagina's met IF Aubameyang, die zal niet zo duur blijven als wat hij nu is. genoeg in packs te vinden dus![]()
Ziet er lekker lomp uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Alovenac het volgende:
Met de voetballetjes.
[ afbeelding ]Is 't wat?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dudequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Alovenac het volgende:
Met de voetballetjes.
[ afbeelding ]![]()
![]()
IF David Silva is bijna net zo duur als IF Aubameyang, zegt dat iets over Aubameyang of iets over David Silva![]()
![]()
Wat is een betrouwbare public autobuyer dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil er graag een maar ga geen public autobuyer kopen.![]()
![]()
Een lurker die een deal van 18k op het forum komt posten.quote:
Dat ik dit mag meemaken, wat een eer.Godverquote:![]()
![]()
Eigenlijk ken ik alleen Ultimate Bot, betrouwbaar maar je moet heel veel moeite doen om er enige winst mee te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is een betrouwbare public autobuyer dan?![]()
Even wennen, maar heb wel het gevoel dat ik wat meer grip heb en de trigger soepeler beweegt. En laten we hopen dat de triggers nu een langere levensduur hebben.quote:
Voor de echte gamenerds, op ebay genoeg zooi te vinden om een custom (goede) controller te maken.![]()
vieze misgunner ben jij ook zegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Autobuyer deed zijn werk zeker, goed hoor![]()
![]()
Heel veel moeite?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen Ultimate Bot, betrouwbaar maar je moet heel veel moeite doen om er enige winst mee te maken.
Moet je gewoon niet instellen waar je autobuyer op moet letten en indien goede prijs kopen o.i.d?![]()
Heb je al 1 miljoen trade profit?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef Zetfil het volgende:
Haha ik heb geen autobuyer, en normaal hou ik me alleen bezig met kleinere deals![]()
En dat is dus lastig, UB kost 5 euro voor 3 dagen, haal dat er maar eens uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heel veel moeite?
Moet je gewoon niet instellen waar je autobuyer op moet letten en indien goede prijs kopen o.i.d?![]()
1,4 mquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je al 1 miljoen trade profit?![]()
![]()
zeker als je dan bedenkt dat ze NET iets trager zijn dan de private AB'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dat is dus lastig, UB kost 5 euro voor 3 dagen, haal dat er maar eens uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is dit een grap? Je weet dat je zelf bij die groep hoort?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja toch, mensen die normaal nooit hier ziet komen even posten van kijk mij eens goed zijn![]()
ik ben vaste member hoor en post bijna nooit geen plaatjes met winst wat ik maakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit een grap? Je weet dat je zelf bij die groep hoort?![]()
✅ sjon praat poepquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker als je dan bedenkt dat ze NET iets trager zijn dan de private AB's
BINGO!![]()
Nooit geenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ben vaste member hoor en post bijna nooit geen plaatjes met winst wat ik maakTevens zie ik je hier gelukkig bijna nooit meer en kom/kwam je meestal alleen om je packpulls te showen.
![]()
BSquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nooit geenTevens zie ik je hier gelukkig bijna nooit meer en kom/kwam je meestal alleen om je packpulls te showen.
Dat ik hier niet zo vaak meer post is omdat ik mij niet wil verlagen tot jullie niveau![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer vandoor![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ben vaste member hoor en post bijna nooit geen plaatjes met winst wat ik maak![]()
![]()
gierigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dat is dus lastig, UB kost 5 euro voor 3 dagen, haal dat er maar eens uit.![]()
![]()
nee niet altijd maar je zult hard je best moeten doen om de rest voor te zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat er geen enkele public AB sneller is dan een private AB? Nee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:23 schreef Reemi het volgende:
Alle TOTW 5 in game stats staan op WeFUT
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja toch, mensen die normaal nooit hier ziet komen even posten van kijk mij eens goed zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misselijke gast ben jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja toch, mensen die normaal nooit hier ziet komen even posten van kijk mij eens goed zijn![]()
![]()
Omdat iemand sneller klikt dan jij is het gelijk een ABquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk het. We maken geen kans tegen AB's![]()
![]()
Ja, want ik let altijd goed op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat iemand sneller klikt dan jij is het gelijk een AB![]()
Ik heb ook wel eens AB's verslagen met snel klikken, binnen 3 seconden klikkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat iemand sneller klikt dan jij is het gelijk een AB![]()
![]()
Mats Hummels hihaho. Beide nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Mats of ozil als cam in bpl 4-1-2-1-2?![]()
![]()
Nog niet, maar dat komt wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Happy's leuter eindelijk uit je hol gepeuterd?![]()
Ik ook, maar dat was bij golds. Het gaat hier om silvers waar normaal gesproken bijna niemand naar kijkt. En het zijn altijd mensen met die standaard teamnamen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens AB's verslagen met snel klikken, binnen 3 seconden klikken![]()
Ozil was wel echt goed in de paar potjes dat ik met hem speelde.quote:
kan je zien wie hem gekocht heeft dan ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was bij golds. Het gaat hier om silvers waar normaal gesproken bijna niemand naar kijkt. En het zijn altijd mensen met die standaard teamnamen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2 weet elke kaart die op de markt staat idd van zijn SMLENOboysquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je zien wie hem gekocht heeft dan ?![]()
150 euro. Met twee controllers, FIFA 10 t/m 14 en GTA V, 80 GBquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef DePresident. het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie je PS3 kunnen slijten?![]()
Zondequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
150 euro. Met twee controllers, FIFA 10 t/m 14 en GTA V, 80 GB![]()
![]()
Ja, door die speler nadat je hem hebt gemist op te zoeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je zien wie hem gekocht heeft dan ?![]()
Pfoe, hoopte dat ze nog iets meer zouden opleveren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
150 euro. Met twee controllers, FIFA 10 t/m 14 en GTA V, 80 GBPSN: DePresident_![]()
beter dan over een jaar in de doos verstopt ergens als het niet eerder is.quote:
zoals hier natuurlijk weer gaat gebeuren.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom zou je dit doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Alovenac het volgende:
Met de voetballetjes.
[ afbeelding ]Heeft totaal geen voordeel bij fifa? Alleen bij shooters kan het helpen.
Of doe je het zodat het rubber niet kapot gaat?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar hoe weet je dan dat het dezelfde is?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, door die speler nadat je hem hebt gemist op te zoeken.
Kan toch puur toeval zijn?![]()
![]()
Wil 352 proberen, Asamoah vond ik altijd verschrikkelijk goed dus dat is de eerste aankoop voor mijn LM positie. Volgens mij is Serie A wel geschikt voor 352.
Budget is 50k.
Had iemand hier niet al een foto van gepost?![]()
Dat zou kunnen, maar elke keer als ik dan een speler op zoek is het iemand met een standaard teamnaam die de laagste BIN heeft en die staat er dan net op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het dezelfde is?
Kan toch puur toeval zijn?![]()
Had gehoord dat de triggers van de PS4 snel verslijten en iemand hier had het over kontrolfreekz. Is dus het proberen waardquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doenHeeft totaal geen voordeel bij fifa? Alleen bij shooters kan het helpen.
Of doe je het zodat het rubber niet kapot gaat?.
![]()
Wat kun je het beste doen als de tegenstander ultra attacking gaat? Zelf ook druk gaan zetten?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Counteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat kun je het beste doen als de tegenstander ultra attacking gaat? Zelf ook druk gaan zetten?
Met ultra attacking laat je zo veel gaten achterin.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef zerokil het volgende:
Wil 352 proberen, Asamoah vond ik altijd verschrikkelijk goed dus dat is de eerste aankoop voor mijn LM positie. Volgens mij is Serie A wel geschikt voor 352.
Budget is 50k.
Had iemand hier niet al een foto van gepost?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Spitsen bevallen allebei uitstekendquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe is Higuain, IF Bonnuci komt mooi uit want die heb ik al.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tenues even aangepast en het stadion.
Schotland-uit en Portland-uit en Anfield Road. Heb tot nu toe alleeen maar in Sanderson Park gespeeld (nooit regen of shit).![]()
![]()
Italrijk
FrankaliëOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Benzema is zo geniaal dit jaar, gaat nergens over
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik begon met 2x nederlaag en uiteindelijk erin gebleven en daarna 7-0-1quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:16 schreef The_Yakuza het volgende:
eerste 2 potjes in div 2 gelijk gespeeld![]()
![]()
Kan je dat Franse team van je nog is posten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Benzema is zo geniaal dit jaar, gaat nergens over![]()
![]()
Balotelli is ook een eindbaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Benzema is zo geniaal dit jaar, gaat nergens over.
Sinds wanneer is een doorgebroken speler neerhalen geen rood meer. Twee keer dat hun laatste man op de elf meter aan de noodrem trekt 1 op 1 met de keeper en twee keer geel
.
Met de keeper uitkomen op een te diepe steekpass is ook levensgevaarlijk, de mijne vergat net gewoon de bal op te pakken.
![]()
Balotelli is een god ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
Balotelli is inderdaad een hele goede spits. Beste waar ik tot nu toe mee heb gespeeld![]()
Lol nick die streamer heeft 12k fp aan packs uitgegeven en zijn beste kaart was alonsoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker voor hemquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:55 schreef over_hedge het volgende:
Lol nick die streamer heeft 12k fp aan packs uitgegeven en zijn beste kaart was alonso![]()
Elyounoussi is weer geweldig dit jaar.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
och in die tijd heeft hij alleen al aan donaties meer verdiend dan die fp gekost hebben. Maar wel bizar hoe slechte packs die krijgt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oneequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Elyounoussi is weer geweldig dit jaar.lekker draaien zeker
![]()
![]()
Hoe kun je in godsnaam met z'n tweeen online spelen op FUT?
Ik heb een tweede controller aangesloten, die heb ik als gast aangemeld. Maar als je dan een tegenstander hebt gevonden en op driehoekje drukt, dan krijg ik een of andere error, dat ik me moet inloggen bij PSN en EA ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat doe ik ook met mijn lompere spelers.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je dat Franse team van je nog is posten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Handanovic is bij mij zo'n zieke penaltykiller...pakt echt 4 van de 5 voor mijn gevoel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ander moet dus inloggen met zijn PSN en die controllerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:57 schreef DuTank het volgende:
Hoe kun je in godsnaam met z'n tweeen online spelen op FUT?
Ik heb een tweede controller aangesloten, die heb ik als gast aangemeld. Maar als je dan een tegenstander hebt gevonden en op driehoekje drukt, dan krijg ik een of andere error, dat ik me moet inloggen bij PSN en EA ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die hoeft niet PSN+ te hebben neem ik aan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ander moet dus inloggen met zijn PSN en die controllerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt me echt kut. Wel veel fans. Serie loopt ook al 60 jaar volgens mij..snap geen kut van die seriequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
handanovic is idd behoorlijk goed, heeft in alle wedstrijden die ik met hem gespeeld heb nog geen gekke dingen gedaan en red soms bizar moeilijke schotenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Handanovic is bij mij zo'n zieke penaltykiller...pakt echt 4 van de 5 voor mijn gevoel![]()
Lijkt me niet, maar ik heb het nooit geprobeerd. Ook wel vaag dat degene naast je dus blijkbaar zelf ook een PS moet hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die hoeft niet PSN+ te hebben neem ik aan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4312 lijkt toch wat fijner te spelen dan 41212(2). Heb in de potjes in die formatie net wat meer balans op het middenveld.![]()
Hier wel wat foutjes, maar all in all doet hij het wel prima en hij heeft idd wel aardig wat ballen die andere keepers steeds niet wisten te pakken. Long throws zijn ook wel handig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
handanovic is idd behoorlijk goed, heeft in alle wedstrijden die ik met hem gespeeld heb nog geen gekke dingen gedaan en red soms bizar moeilijke schotenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dus ook gewoon fucking bullshit, want bij Xbox kon je gewoon als Guest inloggen en dan was er niks aan de hand. Nu opeens zou ik dus moeten betalen als ik een keer online wil met mijn broertje?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar ik heb het nooit geprobeerd. Ook wel vaag dat degene naast je dus blijkbaar zelf ook een PS moet hebben
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mooi man, de "Nederlandse" Jeremy Bokila (oud AGOVV en Sparta) schiet Congo naar een 3-4 overwinning bij Ivoorkust
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hunter chem, Caulker, Gibbs en 1000c in toernooipack. Not bonucciad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nice, hunter is echt duurquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Hunter chem, Caulker, Gibbs en 1000c in toernooipack. Not bonucciad.![]()
![]()
Probeerde net voor het eerst deze FIFA de kick-off glitch van afgelopen jaar en hij ging er gelijk in (tegen een irritante mof, dus dan mag dat).
![]()
Reactie op mezelf:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is dus ook gewoon fucking bullshit, want bij Xbox kon je gewoon als Guest inloggen en dan was er niks aan de hand. Nu opeens zou ik dus moeten betalen als ik een keer online wil met mijn broertje?
Na enig onderzoek blijkt het dus volgens mij niet nodig om PSN+ te hebben. Waarom je dan in hemelsnaam wel een PSN nodig hebt, is een raadsel
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij is nog akelig effectief inderdaad, maar bijna niemand gebruikt hem.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:16 schreef Alovenac het volgende:
Probeerde net voor het eerst deze FIFA de kick-off glitch van afgelopen jaar en hij ging er gelijk in (tegen een irritante mof, dus dan mag dat).
Als die ook nog effectief is dan wordt het echt gevaarlijk. Als je op 2 "glitches" bij kick-off moet letten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
morgen win je weer allesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:24 schreef The_Yakuza het volgende:
de tering ik word afgeslacht vanavond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoveel heb ik er niet gehad. Ramires is geniaal, maar niet om alleen op CDM te staan (of CCM). Fer is een eindbaas, Gonalons en De Rossi bevallen heel goed en dan heb je het wel gehad. Enige flop was Diaby op die positie, maar die is in een systeem met 2 CDMs wel prima denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Wie vind jij de uberste cdm? Kom er niet uit (Toure rcm)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heb ik er altijd "Guest" bijj staan als keuzequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Reactie op mezelf:
Na enig onderzoek blijkt het dus volgens mij niet nodig om PSN+ te hebben. Waarom je dan in hemelsnaam wel een PSN nodig hebt, is een raadsel![]()
![]()
Die donaties zijn zo triestquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
och in die tijd heeft hij alleen al aan donaties meer verdiend dan die fp gekost hebben. Maar wel bizar hoe slechte packs die krijgt.. Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen dat doen om ander pakjes te zien openen. En wat ze soms weggeven kunnen ze verdomme zelf een packception van houden
![]()
Tims team nagemaakt met M'Vila ipv Gonalons. Loopt voor geen meter. En nu toch tegen een pace 5atb ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ze willen zien dat hun idool een goede pack krijgenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die donaties zijn zo triest. Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen dat doen om ander pakjes te zien openen. En wat ze soms weggegeven kunnen ze verdomme zelf een packception van houden
![]()
net zoals dat die mongolische youtubers 100k fifa points spenderen om vervolgens 1 goede kaart te krijgen en uit hun dak te gaan.. uh oke.![]()
![]()
Wat denken jullie hiervan?
Nog even een 2de team maken met IF Rodrigo IF Menez en DepayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die YTers zijn niet de mongolen dan hoor...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze willen zien dat hun idool een goede pack krijgen![]()
net zoals dat die mongolische youtubers 100k fifa points spenderen om vervolgens 1 goede kaart te krijgen en uit hun dak te gaan.. uh oke.![]()
Ja, eerste paar dagen keek het wel eens uit verveling en dan gaan ze helemaal uit hun plaat bij een 50k spelerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze willen zien dat hun idool een goede pack krijgen![]()
net zoals dat die mongolische youtubers 100k fifa points spenderen om vervolgens 1 goede kaart te krijgen en uit hun dak te gaan.. uh oke.. En dan boeit het niet als het 50k FP heeft gekost
Mja, ook wel stukje jaloezie. Sommige krijgen goed betaald om de hele dag Fifa te spelen.![]()
ik vind het wel mongolisch als je gaat juichen terwijl je eigenlijk dik verlies hebt gemaakt..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die YTers zijn niet de mongolen dan hoor...
ook al hebben ze er niet zelf voor betaald![]()
De meeste van die Youtubers maken alsnog dikke money, die packs zijn gewoon een innvestering. Mensen die daar naar kijken zijn mongooltjes..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind het wel mongolisch als je gaat juichen terwijl je eigenlijk dik verlies hebt gemaakt..
ookal hebben ze er niet zelf voor betaald![]()
Tadic speelt echt fijn he zo sterk en perfect schot.
Net Agüero gehaald ben benieuwd had hem als huurspeler en die wendbaarheid + accurate in schieten was echt puur genot,
blablablabla![]()
Ik vind het een stuk minder mongolisch als je daar een goed belegde boterham mee kunt verdienen. En o ja, ook nog een dikke auto. Of twee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind het wel mongolisch als je gaat juichen terwijl je eigenlijk dik verlies hebt gemaakt..
ook al hebben ze er niet zelf voor betaaldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoveel ook weer niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk minder mongolisch als je daar een goed belegde boterham mee kunt verdienen. En o ja, ook nog een dikke auto. Of twee.Enig idee wat je krijgt aan inkomsten als je 1 miljoen views hebt?
blablablabla![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel ook weer niet hoorEnig idee wat je krijgt aan inkomsten als je 1 miljoen views hebt?
![]()
Leuk liedje jammer dat hij nog een paar views mistquote:
blablablabla![]()
Zoveel niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel ook weer niet hoorEnig idee wat je krijgt aan inkomsten als je 1 miljoen views hebt?
![]()
Ik meen hier toch onlangs een foto van een of andere YT-icoon zijn nieuwe auto te hebben gespot. Geen lullig bakkie. Maar succes met genieten van Aguero
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet waar je het over hebt ja, twijfel nog steeds of het legit isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel niet?
Ik meen hier toch onlangs een foto van een of andere YT-icoon zijn nieuwe auto te hebben gespot. Geen lullig bakkie. Maar succes met genieten van Aguero![]()
![]()
Ik heb tussendoor even een vraagje over de spelerscarriere van fifa 15, klopt het dat ik helemaal geen verdiensten krijg?AZ
ALKMAAR![]()
Dat is ook waar ja, bijvoorbeeld die W2S is echt een ubermongool. Elke filmpje gewoon dom schreeuwen zonder enige inhoud.. en dan daarmee geld maken. Snap niet dat er daar mensen naar kijken..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
De meeste van die Youtubers maken alsnog dikke money, die packs zijn gewoon een innvestering. Mensen die daar naar kijken zijn mongooltjes..![]()
Wroetoshaw met zijn gouden chrome rangerover? Kan me voorstellen dat veel mensen echt een pesthekel aan hem hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel niet?
Ik meen hier toch onlangs een foto van een of andere YT-icoon zijn nieuwe auto te hebben gespot. Geen lullig bakkie. Maar succes met genieten van Aguero![]()
Naïef als ik ben: legit tot het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt ja, twijfel nog steeds of het legit isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien topposters, maar normaliter krijg je per 100k views zo'n 100 euro.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel niet?
Ik meen hier toch onlangs een foto van een of andere YT-icoon zijn nieuwe auto te hebben gespot. Geen lullig bakkie. Maar succes met genieten van Aguero
Dan moet je dus wel belachelijk veel views hebben wil je een nieuwe auto kunnen kopen van dat geld.blablablabla![]()
Pro clubs of van dat carrieregedoe?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:42 schreef Durmada het volgende:
Ik heb tussendoor even een vraagje over de spelerscarriere van fifa 15, klopt het dat ik helemaal geen verdiensten krijg?![]()
voor 500 euro kun je tegenwoordig al een waggie kopenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien topposters, maar normaliter krijg je per 100k views zo'n 100 euro.
Dan moet je dus wel belachelijk veel views hebben wil je een nieuwe auto kunnen kopen van dat geld.![]()
Maar ja, hij zal ook wel allerlei sponsor-shit enzo krijgen/doen. Niet puur YT money.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naïef als ik ben: legit tot het tegendeel is bewezen.![]()
Ik heb pas sinds mijn laatste video aanstaan dat ik geld verdien. Als ik voor die 2000 views ook geld had gekregen had ik nu wel een paar dollar verdiend.![]()
Niet puur nee, maar het is onlosmakelijk verbonden aan zijn YT-business. Waar het uiteindelijk vandaan komt maakt dan niet meer uit wat mij betreft, hij verdient het met dat ene kunstje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ja, hij zal ook wel allerlei sponsor-shit enzo krijgen/doen. Niet puur YT money.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jbgsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef Reemi het volgende:
Tims team nagemaakt met M'Vila ipv Gonalons. Loopt voor geen meter. En nu toch tegen een pace 5atb ook.Spelmakertje sowieso. Of een speler als Ramsey die alles wel kan. Ik zou anders nooit bij hem uit zijn gekomen als hij niet Frans was, maar mi mang Cabella is echt een held daar, ondanks zijn lage strength.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef The_Yakuza het volgende:
?? - Fer - Toure
een spelmakertje of een extra cdm?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar die gasten uploaden dagelijks. Dus stel je zou van jouw bedrag uitgaan dan vangen ze een paar 100 per dag. Dan kom je er toch al snel aan zo'n bedrag buiten dat ze natuurlijk niet alleen verdienen aan youtube zelfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien topposters, maar normaliter krijg je per 100k views zo'n 100 euro.
Dan moet je dus wel belachelijk veel views hebben wil je een nieuwe auto kunnen kopen van dat geld.![]()
Carrieregedoequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pro clubs of van dat carrieregedoe?AZ
ALKMAAR![]()
Oh geen idee danquote:Niet veel mensen spelen dat hier denk ik, officieel is dit topic ook alleen voor Ultimate Team. Weet niet of er ook nog een algemeen topic is dit jaar...
![]()
Het is zelfs nog minder volgens deze blog. zo´n 400$ per 1m views.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten uploaden dagelijks. Dus stel je zou van jouw bedrag uitgaan dan vangen ze een paar 100 per dag. Dan kom je er toch al snel aan zo'n bedrag buiten dat ze natuurlijk niet alleen verdienen aan youtube zelf
http://www.patreon.com/bl(...)ich-from-ad-revenue/
No fucking way dat je daar ooit rijk mee zal worden dus tenzij je er inderdaad een dik sponsorcontract naast krijgt. Dat zal bij die gast waar jullie het over hebben ook wel zo zijn.
Zelfde met die mannetjes die als mafkezen pakjes openmaken is 9/10 gewoon door EA opgezet.blablablabla![]()
Ik zag ook geen algemeen topic staan, dus ik dacht misschien hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh geen idee danNiet veel mensen spelen dat hier denk ik, officieel is dit topic ook alleen voor Ultimate Team. Weet niet of er ook nog een algemeen topic is dit jaar...
AZ
ALKMAAR![]()
Ik weet niet of het toeval is of niet maar ik vind veel meer deals dan normaal en ik heb ze ook bijna allemaal. Ik ben dus terug![]()
![]()
Godver, niemand zegt ook even dat Hollands' beste Bloemstylist al begonnen isGeen wonder dat Lind, Omni, Poker en Freire zo stil zijn
![]()
![]()
sorry was ff spannendquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
Godver, niemand zegt ook even dat Hollands' beste Bloemstylist al begonnen isGeen wonder dat Lind, Omni, Poker en Freire zo stil zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, klopt. Rijk is denk ik alleen weggelegd voor de KSI's, maar gezien de leeftijd van die ventjes doen ze het behoorlijk. Ik zelf snap niet waarom zoveel mensen dat kijken, maar goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zelfs nog minder volgens deze blog. zo´n 400$ per 1m views.
http://www.patreon.com/bl(...)ich-from-ad-revenue/
No fucking way dat je daar ooit rijk mee zal worden dus tenzij je er inderdaad een dik sponsorcontract naast krijgt. Dat zal bij die gast waar jullie het over hebben ook wel zo zijn.
Zelfde met die mannetjes die als mafkezen pakjes openmaken is 9/10 gewoon door EA opgezet.![]()
dit keer erachter, snap niet echt waarom alleen ik zou ze er altijd gewoon naast zettenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De krokusjes links of rechts van de vergeet-me-nietjes?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, en daarom ben jij dus geen bloemschikkerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit keer erachter, snap niet echt waarom alleen ik zou ze er altijd gewoon naast zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Assistent bloemschikker in opleiding?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, en daarom ben jij dus geen bloemschikker![]()
Nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, en daarom ben jij dus geen bloemschikker![]()
Finale gold cup vol lag, top die latency bar. Tegenstander met Mertens - Ibarbo als spitsenduo, het was genieten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel, ik ben topicvulling.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook nergens voor nodig.![]()
Je moet heel snel kits wisselen, dan kun je goed zien hoe die vertraging is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:05 schreef Reemi het volgende:
Finale gold cup vol lag, top die latency bar. Tegenstander met Mertens - Ibarbo als spitsenduo, het was genieten.
Kits wisselen met de stopwatch in je andere handquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet heel snel kits wisselen, dan kun je goed zien hoe die vertraging is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Speelt lekker, verder wil ik hem niet jinxen. Speelde net een 5 ATB team helemaal kapot.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen ruimte voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kits wisselen met de stopwatch in je andere hand![]()
Elke wedstrijd Ibarbo vanavond..niet normaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wees blij dat je geen Bukharov tegenkomt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Elke wedstrijd Ibarbo vanavond..niet normaal
Hoe doe je dat dan? Heb je oneindig veel fitness cards ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Elke wedstrijd Ibarbo vanavond..niet normaalNAC Breda
Rèsbaarge![]()
lag + Ibarbo is niet te doen
Het ging net zo lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dat ligt volledig aan jouquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
Lees hier best veel klachten over lag, ik heb ook al 2 van de 3 potjes last ervan.
Denk dat het aan EA ligt.![]()
![]()
Weet niet of ik moet lachen of janken om dat 'Beauty School Cop Outs'Die ene trol is kapot lelijk en niemand schijnt het door te hebben, die dudes hebben een soort disco-wivebeaters met een borstzakje die ter hoogte van hun middel zit
![]()
![]()
![]()
Mijn ping tot ea is rond de 25, dat is nou niet echt hoog ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, dat ligt volledig aan jou
En Tim en Reemi zaten er ook al over te klagen.![]()
Net leuk potje 2-2 flikkert de verbinding weer weg, hij geen punten ik geen punten maar wel jammer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
Lees hier best veel klachten over lag, ik heb ook al 2 van de 3 potjes last ervan.
Denk dat het aan EA ligt.blablablabla![]()
Oooooww, okequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn ping tot ea is rond de 25, dat is nou niet echt hoog ofzo
En Tim en Reemi zaten er ook al over te klagen.![]()
al 7 tegengoals..wtf is dit. Na een seconde reageren mijn spelers pas en hij heeft nergens last van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb idd in de laatste 4 potjes lag gehad. Soms een klein beetje, nu ineens teringveel. Allemaal mooie groene latencybalkjes. Bij deze laatste poepkneus leek het me wel bewust te zijn eigenlijk..de rest was meer eaids.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heerlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
Heb het wel beetje veranderd trouwens, Matuidi CDM en achterin Mangala-Kos met Courtois erachter.![]()
Tweede 5ATB team die ik nu tegen kom.Waarom druk die zooi niet gewoon weg. Speelde met Giovinco voorin samen met Tevez. Alleen maar pacen met die kleine. Rond de 60e minuut werd die moe en kwam Ibarbo erin.
Heeft verder geen enkel shot op goal gehad en maar 32% balbezit.
Wat moet het leuk zijn voor dit soort gasten om FIFA te spelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gewoon weggaan op het moment dat je op ready moet gaan. Daar kan je als je snel kijkt al zien of ze 5atb gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Tweede 5ATB team die ik nu tegen kom.Waarom druk die zooi niet gewoon weg. Speelde met Giovinco voorin samen met Tevez. Alleen maar pacen met die kleine. Rond de 60e minuut werd die moe en kwam Ibarbo erin.
Heeft verder geen enkel shot op goal gehad en maar 32% balbezit.
Wat moet het leuk zijn voor dit soort gasten om FIFA te spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
na het eten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisterenavond ook![]()
Ja vaak druk ik snel kruisje om die snel te beginnen. Voortaan even aan denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gewoon weggaan op het moment dat je op ready moet gaan. Daar kan je als je snel kijkt al zien of ze 5atb gebruiken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit is wel een goede tactiek jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gewoon weggaan op het moment dat je op ready moet gaan. Daar kan je als je snel kijkt al zien of ze 5atb gebruiken.
2 potjes op rij gewonnen, divisie 1 hier kom ik !!![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nadat ik mijn puddingbuks in haar mond had leeggeschoten.![]()
![]()
Hoppa, wat een drama vanavond. 0 gewonnen, 2 gelijk en 5 verloren. Courtois dikke drama, eigen goals en 600 rebounds perfect op de tegenstander
FIFAPANISCHKUTSPELGRAAG VERWIJDEREN![]()
Morgen weer een prachtige Fifa dag!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoppa, wat een drama vanavond. 0 gewonnen, 2 gelijk en 5 verloren. Courtois dikke drama, eigen goals en 600 rebounds perfect op de tegenstander
FIFAPANISCHKUTSPEL![]()
Gundo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier aan verbeteren met 40k?PSN: DePresident_![]()
Wat meer aanvallende kwaliteiten op CM. Rode --> out. Gundogan --> in.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier aan verbeteren met 40k?![]()
Götze is ontzettend goed, maar ik zou op die positie eerder voor Gundogan kiezen.quote:
PSN: DePresident_![]()
3x Gundogan is toch wel overtuigend
Thnx, hopelijk kan dat mijn fifa avond nog redden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ach het voordeel hiervan is, is dat je nu weer kampioen mag worden van een lagere divisie en het dus makkelijker is relatief gezien dan wanneer je in de huidige divisie kampioen zou worden omdat deze divisie divisie X + 1 is, als de vorige divisie gelijkgesteld mag worden aan X. Dus nu zou je meer training krijgen en kan je de volgende keer wel de huidige divisie halen. Plus je krijgt weer een bonus met meer zekerheid. Meer zekerheid? Ja want je zou zeggen hoe lager de divisie hoe makkelijker de tegenstanders. Of dat waar is is een tweede. Dat is als je het bekijkt van de positieve kant, maar of je het nou van de positieve of van de negatieve kant wilt bekijken hangt geheel aan jezelf af. Het van de negatieve kant bekijken zal het spelen van de huidige wedstrijden er beter van maken qua motivatie. Wat is motivatie? vraag je me? Motivatie is datgene wat een individu tot een bepaald gedrag drijft. Al met al kon ik je deze tekst in 1 zin ook vertellen, maarja dat zou te simpel zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef The_Yakuza het volgende:
FIFAPANISCHKUTSPEL![]()
Gefeliciteerd nog met de smleno-cup trouwensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alleen Dudweiser speelt met Dudeweiser-spelers©.![]()
Lacazette inmiddels op 32 gespeeld, 38 goals. Echt een van de beste spelers op het spel.
Heb 'm nu gepartnerd met IF Whopper en die speelt eigenlijk verassend goed, 8 gespeeld 12 goals.![]()
ze besteden hun tijd wel nuttig, hierna weer een mooi moment voor een cutscene bedenkenquote:
Ik wil een IF Alexis als spits/cam. Dat zou mijn andere team echt perfect maken. Taarabt is wel de minste speler daar. Is na een uur ook al aardig leeg steeds met zijn speknek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
Als er een IF benzema komt ga ik die sowieso halen, wat een baasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
PREPARE YOUR ANUS
piewpiewpiew
krijg ik de prijs van beste team van het jaar?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
lol wat denk je zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:15 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
PREPARE YOUR ANUS
piewpiewpiew
krijg ik de prijs van beste team van het jaar?![]()
![]()
ding is buggedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de normale DNF modifier is?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
obvious troll is obviousquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:15 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
PREPARE YOUR ANUS
piewpiewpiew
krijg ik de prijs van beste team van het jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TR gemachtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:26 schreef bombmannl het volgende:
Wat een kanker hoer kanker aids ebola cholera tyfus spel is 't ook. Kkr handicap![]()
ja en daar moet je staff voor >50k voor aanschaffenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
Met een contract van 350 voor bijna 50 wedstrijden kunnen spelen![]()
![]()
42 toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
Met een contract van 350 voor bijna 50 wedstrijden kunnen spelen
42 bijna 50 vinden![]()
![]()
Ik ook, dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:26 schreef bombmannl het volgende:
Wat een kanker hoer kanker aids ebola cholera tyfus spel is 't ook. Kkr handicap![]()
![]()
Gewoon uitzending gemist lijkt me?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee mathijs waar kijk jij camping powned terug? Gewoon op de youtubes ofwa?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedere keer bij een potje met verlenging waarbij mijn tegenstander vaak pauzeerde (of ik) krijg ik een error aan het einde van de wedstrijd. Kutkneuzen bij EA.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon uitzending gemist lijkt me?![]()
Vraagje, spelen jullie (ongetwijfeld meesterlijke voetballers) wel eens tegen de computer? Zo ja, op welk moeilijkheidsniveau? Ik kom niet verder dan het tweede niveau. (Dat is dan weer zo makkelijk dat ik alles win maar het derde niveau is weer net te moeilijk.)Ik en mijn leger van stokstaartjes.![]()
Een van de betere programma's van Pownedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goeien handel.
Gister eerste seizoen gekeken.
Probleemwijken op vakantie.![]()
Legendarisch sws g.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vraagje, spelen jullie (ongetwijfeld meesterlijke voetballers) wel eens tegen de computer? Zo ja, op welk moeilijkheidsniveau? Ik kom niet verder dan het tweede niveau. (Dat is dan weer zo makkelijk dat ik alles win maar het derde niveau is weer net te moeilijk.)![]()
Ik kreeg 30 euro voor 7 games, maarja eigen schuld had ik ze maar niet 2 jaar moeten laten verstoffenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat weet je als je naar de GM gaat.
En nog 2 andere games ingeleverd om Assassins Creed Rogue voor 20 euro te kopen, die acties zijn meestal wel aardig (maar heb nog geen PS4 spellen om in te leveren voor AC Unity).![]()
Iemand nog enkele series die aan te raden zijn ? Sons of Anarchy, True Detective en Broadwalk Empire heb ik voorbij zien komen
Hala Madrid !
Homeland is wel geinig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand nog enkele series die aan te raden zijn ? Sons of Anarchy, True Detective en Broadwalk Empire heb ik voorbij zien komen![]()
Allemaal redelijk zware series.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef BDIL het volgende:
Iemand nog enkele series die aan te raden zijn ? Sons of Anarchy, True Detective en Broadwalk Empire heb ik voorbij zien komen
Voor luchtig kun je series als Arrow, Orange is the New Black, Elementary, Penny Dreadful en (niet helemaal luchtig maar ook niet echt zwaar) House of Cards.
Comedies: Brooklyn Nine Nine, New Girl of Rick and Morty.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
fifa 15quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef BDIL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |