SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
wtfquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhhhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Veel plezier, tof spelquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorquote:Maar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
![]()
Gamemania maakt volgens mij echt tonnen met used games.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorMaar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
John O'Shea ipv Jood
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dus je bent gewoon afgezet hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kkgieren verkopen dat spel used voor 45 euro, geven mij er 20 voorMaar geen zin om met marktplaatsvoorvocht te dealen.
![]()
Achja ben benieuwd hoeveel mensen die 2de hands games gaan kopen daar voor zon prijsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat weet je als je naar de GM gaat.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar kan ik het team van de week zien?You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
http://wefut.com/en/squad/176935quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:37 schreef leeroy het volgende:
Waar kan ik het team van de week zien?![]()
Al gevonden!You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Als ik toeval NFS Rivals wil en het daar kan krijgen voor 45 ipv 55 dan koop ik gewoon used hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achja ben benieuwd hoeveel mensen die 2de hands games gaan kopen daar voor zon prijs
Gewoon dowloaden jonguh. En je games kan je beter hier op FOK! verkopen. V&A.quote:
Doe ik ook altijd 100x met elke fifa versie die er isFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik toeval NFS Rivals wil en het daar kan krijgen voor 45 ipv 55 dan koop ik gewoon used hoor.
Bij Stick of Truth was ie op Bol.com duurder. GM heeft m in de folder deze week.![]()
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Stick of Truth was ie op Bol.com duurder. GM heeft m in de folder deze week.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oh zo, nee idd. Als het hoesje er netjes uitziet enzo is het geen probleem. Disc is altijd wel goed bij GM.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.![]()
Ik had net Madden verkocht aan Nick via mp, bleek een chinees te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaat om het principe, maakt me bij een game in ieder geval niet uit of hij used is of niet.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
![]()
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb zelf ook twee keer succesvol verkocht via Marktplaats.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had net Madden verkocht aan Nick via mp, bleek een chinees te zijnGewoon afspreken op een punt waar je vaak komt. Ik neem altijd het winkelcentrum bij mij in de buurt, makkelijk bereikbaar met het OV en geen rare gasten voor de deur.
BOHHHHquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail![]()
![]()
Ziet er nice uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er van ouwe reus![]()
jizz, waar ben jij nou weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktailFeyenoord Rotterdam![]()
BOHHHH FUSZY!quote:
GA UIT MIJN HOOFFFFFFFFDquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker weertje nog hoor voor een chimeid cocktail![]()
![]()
pic?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Alovenac het volgende:
En nu even de eerste potjes spelen met mijn nieuwe triggers van Kontrol Freekz.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goedenavond! Iemand tips voor budet RW in BPL? Heb nu McGeady maar afgezien van zijn skills vind ik hem kut.![]()
![]()
Dat was 1 van de beste deals ooit geweest als ik die had gehad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Mis een IF Aubameyang voor 60k![]()
, was net te laat met drukken
![]()
Ik mis er nu steeds een hoop voor 200k en 300k maar al staan ze er nog geen seconde op zijn ze al weg. Autobuyer??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 van de beste deals ooit geweest als ik die had gehad.![]()
Ik denk het. We maken geen kans tegen AB'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik mis er nu steeds een hoop voor 200k en 300k maar al staan ze er nog geen seconde op zijn ze al weg. Autobuyer??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |