Ik ga daar serieus voor stil staan als me dat 1x gebeurd met taxi rijden. Zo'n gloeiende Kut hekel aan. Welke idioot heeft die functie bedacht?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom staat er zo ontzettend vaak TA aan bij radio's van auto's? Dat je muziek/radiozender onderbroken wordt en er ineens keihard berichten over files door de auto tetteren.
Benutten mensen die functie daadwerkelijk of snapt gewoon niemand hoe je het uitschakelt? Ik heb er een pesthekel aan.
De mensen bij de belasting moeten ook etenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:12 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Mijn loon van september was heel simpel, 16 uur gewerkt tegen uurloon 6,02 + (0,35 * 4) aan onkostenvergoeding. Totaal dus ¤97,72. Wat krijg ik vandaag overgemaakt: ¤79,57. Hoe lastig is het?
Vanochtend alquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:28 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Easyway salaris is al binnen
Goed geheugen heb je! Maar net niet goed genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:33 schreef trolley het volgende:
[..]
Vanochtend al![]()
Maar ik meende mij te herinneren dat jij jezelf hier had geďntroduceerd als een senior AR?
Reply op mailtjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
Welkom!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Zarandan het volgende:
Nieuwe hiker uit regio Haarlem meldt zich
Extreme oplossing, ziek meldenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Oké probleem mensen, ik ben vergeten m'n beschikbaarheid voor morgen uit te zetten en nu heb ik een rit gekregen. Kan ik gewoon bellen of terug mailen dat ik het niet kan doen? Hoe reageert AR daar normaal gesproken op?
Bellen. Eerlijkheid duurt het langst. Zou nog wel even afwegen of het je andere afspraak echt waard is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef underground1009 het volgende:
Ik zal even de planning bellen om te vragen waaromquote:
Heb loonheffingskorting aanstaan..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
De mensen bij de belasting moeten ook eten
Wacht nou maar eerst je loonstrook afquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Heb loonheffingskorting aanstaan..
Dat betekent niet dat er niks ingehouden wordt, maar dat er minder ingehouden wordtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Heb loonheffingskorting aanstaan..
Utregquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef yosander het volgende:
Wanneer gaan we bier drinken in Grunn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |