Omdat die mongooltjes het meeste spelen... En daarom moeten ze verschillende levels maken in hun crucible systeem.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
Waarom luistert Bungie überhaupt naar een groep KK noobs?
Altijd dat zelfde gejank.
Casuals. Ik daag jullie uit om überhaupt de normal raid te clearen, want zelfs dat gaat jullie kleine brein te boven.
Ja even naar de WC, dan gaan we van start.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat die mongooltjes het meeste spelen... En daarom moeten ze verschillende levels maken in hun crucible systeem.
Maar gaan we nog weekly shit doen of hoe zit het!
vnv vault?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat die mongooltjes het meeste spelen... En daarom moeten ze verschillende levels maken in hun crucible systeem.
Maar gaan we nog weekly shit doen of hoe zit het!
Ik kreeg maar een pauper Rocketlauncher in de Nightfallquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, Truth gekregen van de nightfall, Exotic Rocketlauncher.
Deze week is ie echt simpel, in een half uurtje gefixt.
Als je nog iemand nodig hebt ben ik beschikbaar, ben een lvl 28 Titan. Psn: mpad-killerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand nog zin om een raid te doen dan? Lvl 28 Warlock maxed out Sunsinger/Voidwalker.
Ik kreeg niks, echt niks. Geen shards, geen energy, geen loot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg maar een pauper Rocketlauncher in de Nightfall
Ik heb wel meerdere mensen nodig helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als je nog iemand nodig hebt ben ik beschikbaar, ben een lvl 28 Titan. Psn: mpad-killer
Heb die raid nog nooit gecompleed, ben alleen tot atheon gekomen
Helemaal niks? Lijkt me sterk, ik kreeg de meest paupere reward, andere twee teamleden kregen een Suros Regime en een Universal Remote shotgunquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kreeg niks, echt niks. Geen shards, geen energy, geen loot.
Ik heb er een screenshot van gemaakt, ik had echt niks noppes nada. Andere 2 kregen ook beide een exotic.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niks? Lijkt me sterk, ik kreeg de meest paupere reward, andere twee teamleden kregen een Suros Regime en een Universal Remote shotgun
Wel vanaf het begin van de strike meegedaan en niet halverwege erin gekomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot van gemaakt, ik had echt niks noppes nada. Andere 2 kregen ook beide een exotic.
Dat werkt gewoonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vanaf het begin van de strike meegedaan en niet halverwege erin gekomen?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
^dat dus. Ik was zelfs fireteam leader. Ben zelfs bij een weekly heroic in de laatste 5 seconden (voor ze de boss hadden verslagen, niet van de missie countdown) gejoined en alsnog 9 coins gekregen.quote:
Dan haten ze jou dus nog meer dan mijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
^dat dus. Ik was zelfs fireteam leader. Ben zelfs bij een weekly heroic in de laatste 5 seconden (voor ze de boss hadden verslagen, niet van de missie countdown) gejoined en alsnog 9 coins gekregen.
Valt mee, ben ook eens bij Atheon gejoined in een raid en ik kreeg ook een Exotic.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan haten ze jou dus nog meer dan mij
Ik heb gordon zijn doolhof overleeftquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef Appelknaller het volgende:
de glazen kluis een keer gekraakt
Damn nu heb ik dit elke keer in mijn hoofd als ik er door loopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb gordon zijn doolhof overleeft![]()
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kreeg 8 shard van die nightfall strike
Een overpowered wapen past er nog wel bij in crucible, want bijna alles is OP daar..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
Waarom luistert Bungie überhaupt naar een groep KK noobs?
Altijd dat zelfde gejank.
Casuals. Ik daag jullie uit om überhaupt de normal raid te clearen, want zelfs dat gaat jullie kleine brein te boven.
Hij was overpowered he nu niet meer. En de Assault rifle was generfedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:28 schreef Koenani het volgende:
[..]
Een overpowered wapen past er nog wel bij in crucible, want bijna alles is OP daar..
Die krijg je altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Jesus... Compleet ik voor het eerst die raid, krijg ik een kut shader
alternate dus een andere charquote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat bedoelen mensen met alt class?
Je hoeft niet vanaf het begin mee te doen, gisteren met een vriend de Nightfall gedaan op 3 chars, een andere vriend (beetje low level) is gejoined net toen we de laatste boss op 5% of zo hadden, en hij kreeg netjes de loot, tevens bountie "complete any strike without dyingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bounty doen voor de Vanguard en zorgen dat je minimaal level 2 wordt bij hem/haar. Dan kun je legendary gear kopen ipv hopen dat je iets krijgtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:05 schreef Blinker het volgende:
Ik ben net level 20 en ik kan maar geen fatsoenlijke gear vinden.
Ik speel voornamelijk Crucible voor fun zonder faction. Uiteindelijk zal ik dan wel wat betere gear krijgen.
Iemand nog tips die al voorbij deze fase is?
Oke, dat doe ik nu amper.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bounty doen voor de Vanguard en zorgen dat je minimaal level 2 wordt bij hem/haar. Dan kun je legendary gear kopen ipv hopen dat je iets krijgt
Elke dag die bounties en patrol missions , en dan ben je er zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Oke, dat doe ik nu amper.
Welke methode is het beste? Bounties + patrol?
Wat is net?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:05 schreef Blinker het volgende:
Ik ben net level 20 en ik kan maar geen fatsoenlijke gear vinden.
Ik speel voornamelijk Crucible voor fun zonder faction. Uiteindelijk zal ik dan wel wat betere gear krijgen.
Iemand nog tips die al voorbij deze fase is?
Een uurtje of 10 aan gametijd, maar ben nog steeds level 20. Vandaar dat ik het niet echt vond opschieten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wat is net?Als je een uurtje level 20 bent niet zeuren
![]()
Maar zoals al aangegeven, je bounties en patrol's doen, doe je daily story mission, en je strikes. Meestal alleen maar blues uit strikes, maar misschien al een upgrade voor je en geregeld dropt of krijg je ook een legendary. De bounties ben je vaker binnen een uurtje mee klaar, en patrol gaat ook vervelen. PVP is de drop altijd random, bij Strikes krijg je altijd minimaal een blue en marks waarvan je gear kunt kopen vanaf level 2. En als je genoeg coins hebt (13) en wat motes kun je van vrijdag middag t/m zondagmorgen misschien al een leuke exotic kopen
En als je dan naar de Forgotten shore gaat en daar dat ene gebouw aan zee in gaat, dan zitten er daar 3 hallowed knights in de kelder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Voor iedereen die die 10 Major Hive-bounty vandaag wil doen, die kun je combineren met die 200 dingen in the cosmodrome killen + 6 patrol missies daar. Je hebt in The Cosmodrome een hutje met een trap naar beneden waar altijd 2/3 Hallowed Acolytes en 1 Hallowed Knight spawnen. Ff omhoog, rondje rijden en weer terug en je ze zijn er weer.
Dan heb je die bounty zo.
Het is een hutje met een trap naar beneden in The Steppes. Geen fatsoenlijke maps voor deze game dus kan het moeilijk aanwijzen.Het is aan de kust.
PS3/PS4/Xbone/X360?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die zin hebben in daily of weekly etc?
Ben zelf lvl22 en kom maar niet aan die shit toe omdat alle bekenden de game inmiddels alweer weggedaan hebben
sorry fixedquote:
stop met haten, murder jouquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd gewoon dus niet zeuren psv fan
Bij het spawnpunt gelijk links het eerste beste huisje induikenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Voor iedereen die die 10 Major Hive-bounty vandaag wil doen, die kun je combineren met die 200 dingen in the cosmodrome killen + 6 patrol missies daar. Je hebt in The Cosmodrome een hutje met een trap naar beneden waar altijd 2/3 Hallowed Acolytes en 1 Hallowed Knight spawnen. Ff omhoog, rondje rijden en weer terug en je ze zijn er weer.
Dan heb je die bounty zo.
Het is een hutje met een trap naar beneden in The Steppes. Geen fatsoenlijke maps voor deze game dus kan het moeilijk aanwijzen.Het is aan de kust.
Ik had jou volgens mij al toegevoegd. Invite je wel als ik je eens online zie!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die zin hebben in daily of weekly etc?
Ben zelf lvl22 en kom maar niet aan die shit toe omdat alle bekenden de game inmiddels alweer weggedaan hebben
Edit: PS4
Kom er ook niet op, kk irritantquote:
Kan zelfs in met z'n tweeënquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanavond met 4 man Gatekeeper en Atheon op normal gedaan omdat de andere 2 niet meer op PSN konden komen![]()
Hehe ja ik weet hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kan zelfs in met z'n tweeën
http://www.xgn.nl/nieuws/(...)-door-twee-guardians
Wel vaak van de week he? Op de PS3 echt helemaal geen last van gehad (behalve dat ik heel het spel opnieuw heb moeten installeren na de falende updatequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanavond met 4 man Gatekeeper en Atheon op normal gedaan omdat de andere 2 niet meer op PSN konden komen![]()
Karige pve contentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Gedataminede info over de DLC van December
Ruin Wings![]()
Deze gaat 19,99 dollar kosten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, maar was deze nu gratis of wordt het betaalde content?
Dailies/raidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is een snelle manier om Ascendant Energy te krijgen? Gewoon legendary's slopen?
[..]
Deze gaat 19,99 dollar kosten.
Hij zegt snelle manierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En Public Events, al heb je daar ook kans op Shards
Daily's kun je ook maar 1x per dag doen toch? Of zovaak je wil? Voor een raid ben ik niet sterk genoeg nog denk ik. 24.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij zegt snelle manieraangezien je nooit 100% weet waar een event spawned is het irritant.
1 keer per dag krijg je er ook shards of energy uit. Je kan hem vaker doen maar dan krijg je niets meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daily's kun je ook maar 1x per dag doen toch? Of zovaak je wil? Voor een raid ben ik niet sterk genoeg nog denk ik. 24.
Hm, dat schiet ook niet op dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
1 keer per dag krijg je er ook shards of energy uit. Je kan hem vaker doen maar dan krijg je niets meer.
Wat een pauper PVE content zeg, 3 missies waarin je ongetwijfeld 's werelds slechte hacker Dinklebot moet beschermen tegen een horde enemiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Gedataminede info over de DLC van December
Ruin Wings![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wauw, ze gaan Atheon veranderenNu is het zo dat de 3 players die het verst van hem af staan in de timestream gegooid worden, dat gaat binnenkort veranderen, het worden nu steeds 3 random players.
Bravo Bungie, godverdomme zeg
Ja slaat echt weer nergens opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]Dat is gewoon tering slecht... Vond het prima werken zo
Hehehe de 1e boss ook?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja slaat echt weer nergens op![]()
Volgende week wordt ook de Atheon-cheese methode gefixt, dat is dan wel weer terecht.
Ze zijn hard op weg om iedereen weg te jagen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wauw, ze gaan Atheon veranderenNu is het zo dat de 3 players die het verst van hem af staan in de timestream gegooid worden, dat gaat binnenkort veranderen, het worden nu steeds 3 random players.
Bravo Bungie, godverdomme zeg
Oe ik kan zondag ook wel. Heb de VoG nog niet gedaan trouwens. Ben vanaf uurtje of 20:00 wel beschikbaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:11 schreef wiebel535 het volgende:
Ik heb de glazen kluis nog niet betreden:(. Gaat iets te veel tijd in zitten de eerste keer ben ik bang.
Maaaaaar.... zondag heb ik zeeën van tijd, ben tegen half 5 thuis van t werk en heb de hele avond Het rijk alleen. Misschien een idee om met wat fokkers de vog te doen? Ervaren of onervaren zal me een worst zijn,
Dus... Wie doet er mee? Uurtje of 5 Half 6 zondag middag, the vault of glassss! Xbox one.
Wel 30 zo he!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
- RnG wat gewoon echt stuk is. krijg ik Energy uit een Legendary Engram, fijn heb ik er al 30 van. Volgens mij kijkt het systeem niet eens naar wat je al hebt, slecht dus..
Nee, want ik wil Raid wapensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel 30 zo he!
Heb je al maxed wapens?
Zijn niet altijd beter hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, want ik wil Raid wapens
Weet ik, 30 was een RnG, net zoals Destinyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zijn niet altijd beter heen 30 is dan nog steeds niet veel.
Fuuuck, die wil ik ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb eindelijk een vette kleur shader gevonden. Thunderdevil. Helemaal zwart.
[ afbeelding ]
Dit hebben ze op reddit ook geprobeerd, maar dat gaat echt niet werkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:15 schreef wiebel535 het volgende:
https://m.facebook.com/ph(...)96375610688&__tn__=E
Ik kan de foto niet rechtstreeks op het forum krijgen. Maar lijkt me het delen wel waard.
Ja lekker met downies spelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:46 schreef Appelknaller het volgende:
Eigenlijk zou je voor de raids gewoon een matchmaking optie moeten hebben.
Daarom dus ook de optie, als iemand met downies wil spelen gaat hij de matchmaking in. En als je je eigen team hebt speel je daar mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja lekker met downies spelennee danku
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, heb em net ook gekregenquote:
Wauw! Die wil ik oohooook!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alleen door light op gear level je na 20 nog omhoog. Die XP balk die vol loopt, heeft te maken met motes of light. Elke keer als je balk vol is, je dus 'levelt' krijg je een mote of light.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:40 schreef Reintji het volgende:
Level je na lvl20 ook op de normale manier op? Ben nu lvl 23 na toevoegen van armor met light en een paar legendary gauntlets, maar het viel mij op dat het normale balkje met exp ook nog volloopt.
Dit dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:23 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Daarom dus ook de optie, als iemand met downies wil spelen gaat hij de matchmaking in. En als je je eigen team hebt speel je daar mee.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat dat spinmetal / helium coils krijgen kutwerk was maar dat valt hartstikke mee als je de plekjes een beetje weet.
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat dat spinmetal / helium coils krijgen kutwerk was maar dat valt hartstikke mee als je de plekjes een beetje weet.
Geef mij jouw "geluk", ik krijg áltijd standaard materiaal en een groen wapen.. Meer nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.
Ik heb keertje een paarse engram en superveel helium gekregenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik heb keertje een paarse engram en superveel helium gekregen
Anders ik wel en telkens van dezelfde.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/
Ik heb al 15 van die dingen gehad ondertussenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/
Heb ik al gedaanquote:
volgens mij 1 keer clearen en daarna krijg je niks meer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef Reintji het volgende:
Zet hem net aan, dacht in dit topic gelezen te hebben dat je alleen materials krijgt op een volgende run?
Ohh weet ik niet. Weet wel dat de verbinding is Destiny erg onstabiel is vanavond. Ben er al 2x uitgegooid in 20 minuten tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef Reintji het volgende:
Zet hem net aan, dacht in dit topic gelezen te hebben dat je alleen materials krijgt op een volgende run?
Vanmiddag werkte het helemaal niet voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ohh weet ik niet. Weet wel dat de verbinding is Destiny erg onstabiel is vanavond. Ben er al 2x uitgegooid in 20 minuten tijd.
Net even een raid geprobeerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vanmiddag werkte het helemaal niet voor mij
Daarom zit ik lekker in BFquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Net even een raid geprobeerd
Godverdomme 3x eruit gekankerd.
Beetje offtopic, heb de 360 BFBC2 incl Vietnam en BF3 veel gedaan. Is BF4 het verlengde van 3?quote:
Je bent nog niet online?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Beetje offtopic, heb de 360 BFBC2 incl Vietnam en BF3 veel gedaan. Is BF4 het verlengde van 3?
//Ontopic
Met welk level spelers doe je het?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Net een poging gedaan om de raid op hard mode te halen. Maar we werden steeds afgeslacht bij de confluxen aan de zijkanten. Ongelofelijk hoe moeilijk dit is op hard zeg...Als er al twee mensen dood gaan, is het eigenlijk al einde oefening, niet kunnen reviven is echt zwaar ***. Je moet echt een zwaar goede tactiek hebben geloof ik.
Iemand die dit al gehaald heeft?
Iedereen had level 29, anders is het al helemaal niet te doen. Misschien eens poging wagen met groepje fokkers? Je moet echt duidelijke afspraken en tactieken hebben. Heb de normale raid al aantal keer gehaald, die op hard zou ik nu toch wel eens graag willen halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met welk level spelers doe je het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef Reintji het volgende:
Heb ik prijs voor het hoogste level met de sneuste gear?
[ afbeelding ]Valt mee, je hebt zelfs een Legendary gauntletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tot lvl 27 met een rare primary weapon moeten spelen
![]()
Vanavond ook trouwens de Crucible Marks cap gehaald zonder ook maar 1 potje Crucible te hebben gedaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Materials verneukt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee, je hebt zelfs een Legendary gauntletIk heb tot lvl 27 met een rare primary weapon moeten spelen
![]()
Vanavond ook trouwens de Crucible Marks cap gehaald zonder ook maar 1 potje Crucible te hebben gedaan
Jup, heb een run in de Cosmodrome (The Divide) waar ik goede momenten zo 150/200 in het uur haal, dus zo'n 15/20 marks per uur. Gaat sneller dan echt Crucible spelenquote:
Zonde van je matsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, heb een run in de Cosmodrome (The Divide) waar ik goede momenten zo 150/200 in het uur haal, dus zo'n 15/20 marks per uur. Gaat sneller dan echt Crucible spelen
Ik heb nu 2x gehad dat er 1 blue engram in zit, een wapen en 11 helium coils ofzo. Maar ik heb ook een rare jumpship uit zo'n kistje getrokken. Rope nogwat o.i.d. Best een mooie ding.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Want? Ik heb alles al volledig geuprade op mijn Heavy Weapon na, heb dat spul toch nergens meer voor nodig.quote:
Wel een mooi alternatief voor mensen die niet van PvP houden. Die materials groeien toch infinite terug.quote:
Die 31 om 3 bedoel je? Netjes van emquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren voor ik stopte nog 1 potje crucible gedaan. Zat een kerel in ons team die mij een partij los ging.
http://www.bungie.net/en/(...)/2305843009216257894
Typisch inderdaad, ik was laatst ook 1e van mijn team en toen kreeg ik niks, het potje erna werd ik grandioos afgezeikt en dan krijg je een shader en een engramquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:38 schreef Koenani het volgende:
Gisteren crucible gedaan, bijna elk potje gewonnen en bovenaan gestaan.
0 noemenswaardige rewards gekregen (zoals gewoonlijk in de PVP), wel een potje 33 om 3 gegaan met tegenstanders die echt geen idee hadden wat ze aan het doen waren
Dat wil ik ook wel eens meemaken, maar dan moet ik eerst maar eens wat legendary engrams zien te verkrijgen *zucht*quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:47 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, ik was laatst ook 1e van mijn team en toen kreeg ik niks, het potje erna werd ik grandioos afgezeikt en dan krijg je een shader en een engram
Ik heb gisteren ook voor de eerste keer meegemaakt dat een purple engram een exotic werd, dat was bij een chest armor. Helaas was het voor een andere class, dus gedismantled voor 3 ascendant shards, die had ik net nodig
Mercury zit al een beetje in Destinyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zullen velen wel al weten, maar ik zie het nu pasmaar zag bij Grimoire al gebieden staan die nog niet in Destiny zitten, dus weten wat we kunnen verwachten komende expensions
[ afbeelding ]
Mercury
Jupiter
Saturn
Ligt eraan welk wapen je wilt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef Bartcoah het volgende:
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?
Allemaal kut gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet echt kapot veel shards en energy hebben om m'n legendary's te upgraden. Dus ik wil eigenlijk wel een poging wagen om de VoG op Normal te gaan doen. Is dat haalbaar als ik een fatsoenlijk team op LFG kan vinden met deze stats / gear?
http://www.bungie.net/en/(...)843009229817505#gear
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even afquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.
Was een helmet voor een andere class.
Maar eerst ff beter wapen kopen + levelen dus?
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even af
Welke console speel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dude
Raid zojuist gedaan:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:04 schreef Koenani het volgende:
Iemand die nog 1 persoon nodig heeft voor een raid op de PS4?
Ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen waarschijnlijk de weekly al done?
Sorry kwam wat tussen, vanavond kan ik misschien wel.quote:
Nee, meerdere mensen stopte ermeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef wiebel535 het volgende:
volt of glass gisteren nog uitgespeeld weethetevennietmeer?
Ik hoop dat die smurf de volgende keer lekker blijft slapen.
Lucky hond! Hoef niet eens te kijken naar al je raid piecesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Bartcoah het volgende:
Hunter:
http://www.bungie.net/en/(...)843009219559546#gear
Warlock:
http://www.bungie.net/en/(...)843009224316132#gear
Titan:
http://www.bungie.net/en/(...)843009229777139#gear
GG I win.
Kom ik ga nightfall doen met me broertje :>quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lucky hond! Hoef niet eens te kijken naar al je raid pieces
jammer... binnenkort maar eens weer proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, meerdere mensen stopte ermee
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Bartcoah het volgende:
Hunter:
http://www.bungie.net/en/(...)843009219559546#gear
Warlock:
http://www.bungie.net/en/(...)843009224316132#gear
Titan:
http://www.bungie.net/en/(...)843009229777139#gear
GG I win. Ik heb geen leven
fixed
Of gewoon veel geluk,quote:
In 1 raid had hij warlock al alles raid set en in 2x had hij de titan alles raidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Of gewoon veel geluk,
btw iemand die wel nu de weekly op 28 wilt doen?
Ben nu met 2 man!
Is goed, laat maar weten. Nightfall hè? Nog iemand die meewil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry kwam wat tussen, vanavond kan ik misschien wel.
Ga haten noobjequote:
Ik ten minste als je op PS4 speelt!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten. Nightfall hè? Nog iemand die meewil?
Jep, cool.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik ten minste als je op PS4 speelt!!
level 29 titan
PSN is: eekhoornlegerquote:
Is goed, doe ik vanavond, eerst eten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:00 schreef Koenani het volgende:
[..]
PSN is: eekhoornleger
voeg me maar ff toe
Ik zie de invite wel verschijnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed, doe ik vanavond, eerst eten.
Hey, misschien ben ik zo nog ff online. Ben net klaar met werken en moet ff afreageren met een spel na zo'n lange dagquote:
Sorry had net met wat mensen gekozen om crucible te doenquote:
Tja, buiten de vakantie haal ik net een paar uur in de week om er wat aan te doen. Meer dan 1x de daily en misschien wat strikes zitten er anders niet in voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo jammer dat er zo weinig mensen op de one spelen.
De eerste generatie X1's is ook gewoon echt kuuuutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo jammer dat er zo weinig mensen op de one spelen.
Nee. Bungie verwacht van mensen dat ze lezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef videonatic het volgende:
Wat is de Daily waar iedereen het steeds over hebt? Ik heb echt het gevoel alsof Destiny slecht communiceert wat er allemaal te doen valt.
Aan de linkerkant zodra je in Orbit zit zie je enkele opties (naast Earth) hier staan een Daily Story, die je op verschillende levels kunt doen, hoe hoger hoe meer exp en rewards je krijgt na de run shards of energy (die kun je gebruiken om je gear of guns te upgraden). Deze kun je alleen doen of met 2 a 3 man. En kun je elke dag 1 keer doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef videonatic het volgende:
Wat is de Daily waar iedereen het steeds over hebt? Ik heb echt het gevoel alsof Destiny slecht communiceert wat er allemaal te doen valt.
Thanks voor je uitleg, ik kan het helaas nog steeds niet vinden. In het planeten overzicht heb je de thuisbasis, de maan, venus en die team deathmatch planeet. Waar staat die daily precies?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Aan de linkerkant zodra je in Orbit zit zie je enkele opties (naast Earth) hier staan een Daily Story, die je op verschillende levels kunt doen, hoe hoger hoe meer exp en rewards je krijgt na de run shards of energy (die kun je gebruiken om je gear of guns te upgraden). Deze kun je alleen doen of met 2 a 3 man. En kun je elke dag 1 keer doen.
Hier staan ook de Weekly's, dat is een Strike die je 9 coins geeft (op level 28) en minder op een lager level, ook zullen er wat Blues vergeven worden en soms een verdwaalde legendary. Dan heb je nog de nightfall strike, dat is altijd hetzelfde als de weekly, dus ook een strike, die kun je alleen maar op 28 doen, met als nadeel als je hele team dood is ga je terug naar orbit en moet je weer opnieuw beginnen. De mobs zijn iets moeilijker doordat ze elemental shields hebben, dus goeie guns meenemen om ze snel neer te halen.
De weekly/nightfall van deze week is summoning pits, deze is met 2 man te doen op 28. En een weekly en nightfall kun je beiden 1x doen per week. Elke dinsdag rond 11:00/11:30 word deze gereset en start een nieuwe week.
Als je gaat naar het overzicht waar je maan en aarde ziet etc, staat er links een rijtje met bollen. Dat zijn de daily's of strikes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef videonatic het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg, ik kan het helaas nog steeds niet vinden. In het planeten overzicht heb je de thuisbasis, de maan, venus en die team deathmatch planeet. Waar staat die daily precies?
Zodra je in orbit zit, ga je naar " Set Destination " en dan zie je het aan de linkerkant staan, maar welk level ben je? Als je te laag level bent zie je het niet staan, je moet er dacht ik level 18 voor zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef videonatic het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg, ik kan het helaas nog steeds niet vinden. In het planeten overzicht heb je de thuisbasis, de maan, venus en die team deathmatch planeet. Waar staat die daily precies?
Bij de weekly is er geen matchmaking, dus als je in je eentje erheen gaat, ben je ook alleen. Dat is verdomd lastig, maar er zijn mensen die dat halen. Ik zelf heb daar geen geduld voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kun je trouwens met weekly ingedeeld worden bij vreemden? of gebeurt dat vanzelf?
Pas vanaf level 18 is dat zichtbaar volgens mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef videonatic het volgende:
[..]
Weekly is vaak goed te doen solo hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Bij de weekly is er geen matchmaking, dus als je in je eentje erheen gaat, ben je ook alleen. Dat is verdomd lastig, maar er zijn mensen die dat halen. Ik zelf heb daar geen geduld voor
Probeer zo snel mogelijk Vanguard rank op 3 te krijgen, zo kan je zelf Legendary weapons kopen. Vanaf rank 2 kun je al armor kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik kwam met 2 man er nog niet doorheen.
Stomme is dat ik als lvl24 ook gewoon nog steeds geen goede drops heb gehad. Ik heb nog niet 1 legendary of iets.... fucking irritant.
Dit soort posts had ik ook twee delen geleden hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik kwam met 2 man er nog niet doorheen.
Stomme is dat ik als lvl24 ook gewoon nog steeds geen goede drops heb gehad. Ik heb nog niet 1 legendary of iets.... fucking irritant.
Helemaal met een hunter. Telkens onzichtbaar worden en de meeste tegenstanders voorbij rennen waar het kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Weekly is vaak goed te doen solo hoor.
Nightfall is deze week ook prima te doen, 20-30 minuten.
Jazeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Krijg je trouwens ook shards van armor die je gekocht hebt bij de vangaurd en dismanteld? Want die vent heeft helemaal niets boeiend voor mij maar ik stik wel van de vangaurd punten.
En krijg je dan ook meer voor een duurdere body armor dan bijvoorbeeld voor een goedkopere gaunlet?quote:
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, denk dat het hetzelfde is, aangezien exotics ook niks extra geven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En krijg je dan ook meer voor een duurdere body armor dan bijvoorbeeld voor een goedkopere gaunlet?
Nopequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En krijg je dan ook meer voor een duurdere body armor dan bijvoorbeeld voor een goedkopere gaunlet?
Me broertje kreeg er gisteren 7 van.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is deze dan, van de Nightfall 9 strange coinsKan ik net zo goed Weekly Heroic gaan doen.
Wat ik kan terugvinden, krijg je max 3 shards van het dismantlen, onafhankelijk van de armor piece. Ik neem in ieder geval vaak gauntlets om te dismantlen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, denk dat het hetzelfde is, aangezien exotics ook niks extra geven.
Ik heb laatst een Exotic Chest armor gedismantled (was voor een andere class), ik kreeg daar 3 ascendant shards voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef Visserij het volgende:
[..]
Wat ik kan terugvinden, krijg je max 3 shards van het dismantlen, onafhankelijk van de armor piece. Ik neem in ieder geval vaak gauntlets om te dismantlen...
Hetzelfde als ik voor een paar wanten krijg dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Exotic Chest armor gedismantled (was voor een andere class), ik kreeg daar 3 ascendant shards voor
ik ga die straks doen samen met een vriend van me die level 26 is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
Toevallig nog iemand die nog een weekly moet level 24ish op PS4? ik kom net 2 coins te kort bij Xur
Voeg me anders toe als ik mag joinen kneusteun. Ga ik mijn best doen 7 uur klaar te zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ga die straks doen samen met een vriend van me die level 26 is.
Straks als in rond een uur of 7
voeg mij maar toe nl-mashquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voeg me anders toe als ik mag joinen kneusteun. Ga ik mijn best doen 7 uur klaar te zitten.
Damn ben ik er weer niet en is er weer een suros regimequote:
je hebt een invite.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voeg me anders toe als ik mag joinen kneusteun. Ga ik mijn best doen 7 uur klaar te zitten.
Veil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net die Nightfall gedaan, weer bagger. Apothesis Evil (?) helm voor Warlock, kameraad kreeg 8 strange coins en de derde persoon kreeg 11 ascendant shards. Is de moeite niet dit.
Die heb ik inmiddels volledig geupgrade. Dat is echt een hoofden popper om het zo maar te zeggen. Schiet er de 1 na de andere headshot mee omdat hij enorm precies is.quote:
Als je de toren inkomt rechtdoor bij de trap naar beneden naar de Vanguards, dan aan de rechterkant.quote:
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, best een vet ding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels volledig geupgrade. Dat is echt een hoofden popper om het zo maar te zeggen. Schiet er de 1 na de andere headshot mee omdat hij enorm precies is.
Hij is er nog niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je de toren inkomt rechtdoor bij de trap naar beneden naar de Vanguards, dan aan de rechterkant.
[..]
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, best een vet ding.
Belachelijk toch? Vorige week kreeg ik NIKS.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Veil.
Toen ik hem van de week met Koenani deed kregen ik ook alleen 9 strange coins en hij wat ascendant shards of energy.
icebreaker is idd geniaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Belachelijk toch? Vorige week kreeg ik NIKS.
Suros Regime is chill trouwens, wel gekocht, maar ben bang dat ik er niks mee doe omdat ik altijd met Ice Breaker speel. Dat ding is gruwelijk zeg.
Knuppel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:08 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
icebreaker is idd geniaal.
Heb ik nou net mijn zuurverdiende (gisteren) raid gauntlets gediscard??![]()
![]()
![]()
![]()
kutzooi.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef KneusTeun het volgende:
Tot aan lvl 24 geen legendary of iets gehad en nu in één avond opeens 2 legendary drops en een exotic gekregen! toch maar vaker die weekly's doen.
Thnx over hedge btw.
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
Zal eens kijken als zo'n eikel weer vertrekt... Alhowel, hoe richt ik met R3 op iemand die juist weg is
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?
Ik ga ook wel eens weg als het weer dezelfde strike is dan die ik net heb gehad, helemaal met die Valus Ta'aurc. Meestal komt er gewoon een nieuwe bij als je met z'n tweeën begint.
Tja, als ik net een strike heb gedaan en daarna komt dezelfde weer ---> daaagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.
omdat je dan met niet drie, maar twee man de boel moet gaan doen? Erg irritant, gezien het systeem de plekken van verloren mensen niet meer opvultquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?
Ik ga ook wel eens weg als het weer dezelfde strike is dan die ik net heb gehad, helemaal met die Valus Ta'aurc. Meestal komt er gewoon een nieuwe bij als je met z'n tweeën begint.
die zijn niet altijd online wanneer ik er ben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.
Met fokkers danquote:
Onzin, want dat gebeurt dus wel. Op de PS4 tenminste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
Erg irritant, gezien het systeem de plekken van verloren mensen niet meer opvult
\quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Onzin, want dat gebeurt dus wel. Op de PS4 tenminste.
Zal wel consolegerelateerd zijn dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
\
Ik heb het nog nooit meegemaakt met de one iig.
Lvl 24 strikes without dying zijn goed te doen. Had er laatst 4 op een rij tot ik die exotic bounty kreeg waar ik 5 strikes niet dood mag gaan. Heb er 4 gehaald maar die laatste wil maar niet lukken omdat het nu moet. Dan schijn ik nog al eens de behoefte te hebben om uit het niets in een afgrond te springen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal wel consolegerelateerd zijn dan.
Ik wilde zelf gister de 'Complete a strike without dying'-bounty doen dus joinde een Vanguard Tiger. Ik spawnde gewoon bij Valus Ta'aurc en die gasten hadden hem al bijna kapot. En toen dat klaar was kreeg ik die bounty ook gewoon als completed.
Zal de volgende keer eens pics maken als er iemand bij komt of ik ergens bijkom waar ze al begonnen zijn. Want op de PS4 wordt dat gewoon aangevuld.
Dat vind ik te saai om te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:32 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je niet gewoon Devils Liar op lvl 8 5x achter elkaar spelen? Dan heb je het zo.
Jammer dat er geen 26 en 28 strikes zijn btw.
True, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik te saai om te doenLvl 24 random is ook gewoon goed te doen alleen moet ik rustig blijven. Ik ben iemand die altijd midden tussen de tegenstanders springt ipv op een afstand te gaan staan snipen oid. Dat duurt mij ook veel te lang. Alles moet snel gedaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, dat is wel zo.Dat was idd erg vet. Heb m'n 360 al weer een tijdje in de doos zitten. Denk ook niet dat ik die ooit nog ga aansluiten. Misschien dat ik hem voor de one nog aanschaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die van mij al verkocht, nu PS4 - Ga hem wel weer kopen, gewoon om de graphics en online.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat was idd erg vet. Heb m'n 360 al weer een tijdje in de doos zitten. Denk ook niet dat ik die ooit nog ga aansluiten. Misschien dat ik hem voor de one nog aanschaf.
PS4 hier, het is nog nooit gebeurd. Als ik een strike doe begin ik ook altijd aan het begin, ik ben nooit ergens middenin geplempt. Wel jammer, want een strike afmaken is wel zo leuk met drie man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Onzin, want dat gebeurt dus wel. Op de PS4 tenminste.
Gebeurt zelden inderdaad, maar ik ben wel eens halverwege binnen gekomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS4 hier, het is nog nooit gebeurd. Als ik een strike doe begin ik ook altijd aan het begin, ik ben nooit ergens middenin geplempt. Wel jammer, want een strike afmaken is wel zo leuk met drie man.
ik 1 keerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
\
Ik heb het nog nooit meegemaakt met de one iig.
Daar komt vast een youtube-je vanquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Kom net een groepje tegen die 24 uur lang gaan gamen voor het goede doelIk join ze met een raid
Haha. Of zonder sniper. Ik heb geen sniper maar die ander waar ik hem mee haalde gisteren wel. En je hebt een wapen met arc damage nodig daar omdat dat bij die strike enorm veel damage doet. Mijn arc granaten deden 2500! damages per granaat. En de fusion rifle van die gene waar ik mee speelde schoot in 2 schoten zo'n gele captain met schild doormidden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:24 schreef Reintji het volgende:
Weekly Nightfall, niet zonder legendary wapens dus.
Plan C fusion rifle en Zombie Apocalypse heavy machine gun combo, die teammate van mij gebruikte dat en die Nightfall strike was echt zo makkelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha. Of zonder sniper. Ik heb geen sniper maar die ander waar ik hem mee haalde gisteren wel. En je hebt een wapen met arc damage nodig daar omdat dat bij die strike enorm veel damage doet. Mijn arc granaten deden 2500! damages per granaat. En de fusion rifle van die gene waar ik mee speelde schoot in 2 schoten zo'n gele captain met schild doormidden.
En voor die wizards was mijn heavy machine gun met solar damage weer erg handig. Ik schoot het schild eraf, hij maakte de rest af.
http://www.reddit.com/r/F(...)sr=on&sort=new&t=allquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er hier mensen die me een keer mee willen nemen op de raid? Ik heb hem nog nooit gedaan maar wil eigenlijk wel een keer. Zitop PS4 - 28 warlock sunsinger.
destinylfg.comquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/F(...)sr=on&sort=new&t=all
Hier kun je altijd wel ff een fireteam regelen, en dan aan die Amerikanen uitleggen dat Nederlanders niet alleen wiet roken
Waarschijnlijk ik wel. Ik moet hem voor een bounty halen maar ben er vanavond ook dus grote kans dat ik wel mee doe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:53 schreef wiebel535 het volgende:
als ik vanavond nog ff tijd heb (ik hoop tegen een uurtje of 8 half 9) ga ik nog ff de weekly proberen. nog mensen die zin hebben om mee te doen? xbox one... arc damage wapens is het beste tegen die wizzards?
goed bezig jij zijn. Ik invite je wel wanneer ik zo ver ben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ik wel. Ik moet hem voor een bounty halen maar ben er vanavond ook dus grote kans dat ik wel mee doe.
Alleen als je Nightfall doet zijn arc weapons echt bevorderlijk. Wizard shields sowieso solar damage voor nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:53 schreef wiebel535 het volgende:
als ik vanavond nog ff tijd heb (ik hoop tegen een uurtje of 8 half 9) ga ik nog ff de weekly proberen. nog mensen die zin hebben om mee te doen? xbox one... arc damage wapens is het beste tegen die wizzards?
Misschien dat je met mij en een vriend mee kan spelen als hij dat prima vindt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er hier mensen die me een keer mee willen nemen op de raid? Ik heb hem nog nooit gedaan maar wil eigenlijk wel een keer. Zitop PS4 - 28 warlock sunsinger.
De raid van ons van vanavond zit volgens mij al vol.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef VMSDKR het volgende:
Voorkeur 27.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
welk level moet je voor raid zijn? 28? of 26?
Volgens mij 2 levels omhoog en 1 nieuwe raid, althans volgens een vriend van me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:36 schreef Visserij het volgende:
Ik krijg langzaam wel de behoefte aan nieuwe content in de game. Kan nog wel een aantal keer de Raid doen, maar begin toch langzaam uitgekeken te raken.
Weet iemand hoe uitgebreid die DLC gaat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |