Daarom dus ook de optie, als iemand met downies wil spelen gaat hij de matchmaking in. En als je je eigen team hebt speel je daar mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja lekker met downies spelennee danku
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb eindelijk een vette kleur shader gevonden. Thunderdevil. Helemaal zwart.
[ afbeelding ]
Nice, heb em net ook gekregenquote:
Wauw! Die wil ik oohooook!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb eindelijk een vette kleur shader gevonden. Thunderdevil. Helemaal zwart.
[ afbeelding ]
Nee, alleen door light op gear level je na 20 nog omhoog. Die XP balk die vol loopt, heeft te maken met motes of light. Elke keer als je balk vol is, je dus 'levelt' krijg je een mote of light.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:40 schreef Reintji het volgende:
Level je na lvl20 ook op de normale manier op? Ben nu lvl 23 na toevoegen van armor met light en een paar legendary gauntlets, maar het viel mij op dat het normale balkje met exp ook nog volloopt.
Dit dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:23 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Daarom dus ook de optie, als iemand met downies wil spelen gaat hij de matchmaking in. En als je je eigen team hebt speel je daar mee.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat dat spinmetal / helium coils krijgen kutwerk was maar dat valt hartstikke mee als je de plekjes een beetje weet.
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat dat spinmetal / helium coils krijgen kutwerk was maar dat valt hartstikke mee als je de plekjes een beetje weet.
Geef mij jouw "geluk", ik krijg áltijd standaard materiaal en een groen wapen.. Meer nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.
Ik heb keertje een paarse engram en superveel helium gekregenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
jup door kistjes te looten. En soms zit er zo'n super kistje tussen. Ik had 1 keer 19 relic iron, 3 blauwe enchrams en heavy ammo in 1 kistje. Meestal als ik grind zit er wel zo'n kistje tussen. Maar met zo veel heb ik maar 1 keer meegemaakt.
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik heb keertje een paarse engram en superveel helium gekregen
Anders ik wel en telkens van dezelfde.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/
Ik heb al 15 van die dingen gehad ondertussenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb in die chests al 3 keer een ship blueprint gekregen :/
Heb ik al gedaanquote:
volgens mij 1 keer clearen en daarna krijg je niks meer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef Reintji het volgende:
Zet hem net aan, dacht in dit topic gelezen te hebben dat je alleen materials krijgt op een volgende run?
Ohh weet ik niet. Weet wel dat de verbinding is Destiny erg onstabiel is vanavond. Ben er al 2x uitgegooid in 20 minuten tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef Reintji het volgende:
Zet hem net aan, dacht in dit topic gelezen te hebben dat je alleen materials krijgt op een volgende run?
Vanmiddag werkte het helemaal niet voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ohh weet ik niet. Weet wel dat de verbinding is Destiny erg onstabiel is vanavond. Ben er al 2x uitgegooid in 20 minuten tijd.
Net even een raid geprobeerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vanmiddag werkte het helemaal niet voor mij
Daarom zit ik lekker in BFquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Net even een raid geprobeerd
Godverdomme 3x eruit gekankerd.
Beetje offtopic, heb de 360 BFBC2 incl Vietnam en BF3 veel gedaan. Is BF4 het verlengde van 3?quote:
Je bent nog niet online?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Beetje offtopic, heb de 360 BFBC2 incl Vietnam en BF3 veel gedaan. Is BF4 het verlengde van 3?
//Ontopic
Met welk level spelers doe je het?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Net een poging gedaan om de raid op hard mode te halen. Maar we werden steeds afgeslacht bij de confluxen aan de zijkanten. Ongelofelijk hoe moeilijk dit is op hard zeg...Als er al twee mensen dood gaan, is het eigenlijk al einde oefening, niet kunnen reviven is echt zwaar ***. Je moet echt een zwaar goede tactiek hebben geloof ik.
Iemand die dit al gehaald heeft?
Iedereen had level 29, anders is het al helemaal niet te doen. Misschien eens poging wagen met groepje fokkers? Je moet echt duidelijke afspraken en tactieken hebben. Heb de normale raid al aantal keer gehaald, die op hard zou ik nu toch wel eens graag willen halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met welk level spelers doe je het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef Reintji het volgende:
Heb ik prijs voor het hoogste level met de sneuste gear?
[ afbeelding ]Valt mee, je hebt zelfs een Legendary gauntletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tot lvl 27 met een rare primary weapon moeten spelen
![]()
Vanavond ook trouwens de Crucible Marks cap gehaald zonder ook maar 1 potje Crucible te hebben gedaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Materials verneukt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee, je hebt zelfs een Legendary gauntletIk heb tot lvl 27 met een rare primary weapon moeten spelen
![]()
Vanavond ook trouwens de Crucible Marks cap gehaald zonder ook maar 1 potje Crucible te hebben gedaan
Jup, heb een run in de Cosmodrome (The Divide) waar ik goede momenten zo 150/200 in het uur haal, dus zo'n 15/20 marks per uur. Gaat sneller dan echt Crucible spelenquote:
Zonde van je matsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, heb een run in de Cosmodrome (The Divide) waar ik goede momenten zo 150/200 in het uur haal, dus zo'n 15/20 marks per uur. Gaat sneller dan echt Crucible spelen
Ik heb nu 2x gehad dat er 1 blue engram in zit, een wapen en 11 helium coils ofzo. Maar ik heb ook een rare jumpship uit zo'n kistje getrokken. Rope nogwat o.i.d. Best een mooie ding.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Want? Ik heb alles al volledig geuprade op mijn Heavy Weapon na, heb dat spul toch nergens meer voor nodig.quote:
Wel een mooi alternatief voor mensen die niet van PvP houden. Die materials groeien toch infinite terug.quote:
Die 31 om 3 bedoel je? Netjes van emquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren voor ik stopte nog 1 potje crucible gedaan. Zat een kerel in ons team die mij een partij los ging.
http://www.bungie.net/en/(...)/2305843009216257894
Typisch inderdaad, ik was laatst ook 1e van mijn team en toen kreeg ik niks, het potje erna werd ik grandioos afgezeikt en dan krijg je een shader en een engramquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:38 schreef Koenani het volgende:
Gisteren crucible gedaan, bijna elk potje gewonnen en bovenaan gestaan.
0 noemenswaardige rewards gekregen (zoals gewoonlijk in de PVP), wel een potje 33 om 3 gegaan met tegenstanders die echt geen idee hadden wat ze aan het doen waren
Dat wil ik ook wel eens meemaken, maar dan moet ik eerst maar eens wat legendary engrams zien te verkrijgen *zucht*quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:47 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, ik was laatst ook 1e van mijn team en toen kreeg ik niks, het potje erna werd ik grandioos afgezeikt en dan krijg je een shader en een engram
Ik heb gisteren ook voor de eerste keer meegemaakt dat een purple engram een exotic werd, dat was bij een chest armor. Helaas was het voor een andere class, dus gedismantled voor 3 ascendant shards, die had ik net nodig
Mercury zit al een beetje in Destinyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zullen velen wel al weten, maar ik zie het nu pasmaar zag bij Grimoire al gebieden staan die nog niet in Destiny zitten, dus weten wat we kunnen verwachten komende expensions
[ afbeelding ]
Mercury
Jupiter
Saturn
Ligt eraan welk wapen je wilt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef Bartcoah het volgende:
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?
Allemaal kut gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet echt kapot veel shards en energy hebben om m'n legendary's te upgraden. Dus ik wil eigenlijk wel een poging wagen om de VoG op Normal te gaan doen. Is dat haalbaar als ik een fatsoenlijk team op LFG kan vinden met deze stats / gear?
http://www.bungie.net/en/(...)843009229817505#gear
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even afquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.
Was een helmet voor een andere class.
Maar eerst ff beter wapen kopen + levelen dus?
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even af
Welke console speel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dude
Raid zojuist gedaan:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:04 schreef Koenani het volgende:
Iemand die nog 1 persoon nodig heeft voor een raid op de PS4?
Ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen waarschijnlijk de weekly al done?
Sorry kwam wat tussen, vanavond kan ik misschien wel.quote:
Nee, meerdere mensen stopte ermeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef wiebel535 het volgende:
volt of glass gisteren nog uitgespeeld weethetevennietmeer?
Ik hoop dat die smurf de volgende keer lekker blijft slapen.
Lucky hond! Hoef niet eens te kijken naar al je raid piecesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Bartcoah het volgende:
Hunter:
http://www.bungie.net/en/(...)843009219559546#gear
Warlock:
http://www.bungie.net/en/(...)843009224316132#gear
Titan:
http://www.bungie.net/en/(...)843009229777139#gear
GG I win.
Kom ik ga nightfall doen met me broertje :>quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lucky hond! Hoef niet eens te kijken naar al je raid pieces
jammer... binnenkort maar eens weer proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, meerdere mensen stopte ermee
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Bartcoah het volgende:
Hunter:
http://www.bungie.net/en/(...)843009219559546#gear
Warlock:
http://www.bungie.net/en/(...)843009224316132#gear
Titan:
http://www.bungie.net/en/(...)843009229777139#gear
GG I win. Ik heb geen leven
fixed
Of gewoon veel geluk,quote:
In 1 raid had hij warlock al alles raid set en in 2x had hij de titan alles raidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Of gewoon veel geluk,
btw iemand die wel nu de weekly op 28 wilt doen?
Ben nu met 2 man!
Is goed, laat maar weten. Nightfall hè? Nog iemand die meewil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry kwam wat tussen, vanavond kan ik misschien wel.
Ga haten noobjequote:
Ik ten minste als je op PS4 speelt!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten. Nightfall hè? Nog iemand die meewil?
Jep, cool.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik ten minste als je op PS4 speelt!!
level 29 titan
PSN is: eekhoornlegerquote:
Is goed, doe ik vanavond, eerst eten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:00 schreef Koenani het volgende:
[..]
PSN is: eekhoornleger
voeg me maar ff toe
Ik zie de invite wel verschijnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed, doe ik vanavond, eerst eten.
Hey, misschien ben ik zo nog ff online. Ben net klaar met werken en moet ff afreageren met een spel na zo'n lange dagquote:
Sorry had net met wat mensen gekozen om crucible te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |