Dank jequote:
Piet staat al met anderhalf been in het graf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Dank jemaar toch Bert van Oostveen komt nooit op de koffie op het zeiljacht van Abhramovic, maar onze Piet wel, dus ik blijf bij mijn statement.
Kan niet wachten tot het vrijdag is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Deze man heeft zichzelf gisteravond compleet belachelijk gemaakt.
Ja maar heel Nederland is gek en heeft er geen verstand van. Van Oostveen heeft alles onder controlequote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het vrijdag is.
Dit bewijst dat je daadwerkelijke functioneren de KNVB niet interesseert.quote:
Heeft toch wel mooi het EK naar Nederland gehaald.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:52 schreef Donnis het volgende:
WalgelijkVooral van Bert zelf die hiermee akkoord gaat, heb zelfkennis en zie dat je een waardeloos, minderwaardig stuk stront bent dat niks te zoeken heeft in de voetballerij.
quote:Toen voormalig bondscoach Bert van Marwijk voor het eerst hoorde dat Bert van Oostveen tot januari 2019 de voorzitter van het bestuur betaald voetbal van de KNVB blijft, kwam er één woord in hem op: 'Opmerkelijk'.
'Ik vind het besluit moeilijk te begrijpen, moeilijk te bevatten ook', vertelt Van Marwijk in gesprek met Voetbal International. 'In het bedrijfsleven zou er denk ik anders zijn besloten. Want het beleid van de afgelopen jaren is niet heel duidelijk geweest, eerder onduidelijk.'
Daarmee doelt de huidige bondscoach van Saoedie-Arabië onder meer op het aanstellen van Guus Hiddink als keuzeheer van Oranje. 'Het gebeurt niet vaak dat een trainer als Ronald Koeman zich openlijk aanbiedt als bondscoach', meent de ex-trainer van onder meer Feyenoord, Borussia Dortmund en Hamburger SV. 'Het bestuur, met Van Oostveen als eindverantwoordelijke, is echter een andere weg ingeslagen. En nu blijkt wel dat die weg de verkeerde is gebleken.'
Het mislopen van het EK 2016 speelde echter geen rol in de besluitvoering over de contractverlenging van Van Oostveen, zo stelde Johan Lokhorst, voorzitter van de raad. Hij noemde de preses 'de juiste man op de juiste plek'. Van Marwijk: 'Het zal misschien ook moeilijk zijn om een goede vervanger te vinden voor die positie. Ik denk wel dat die te vinden is, al heb ik ook niet direct wat namen paraat, maar ik denk niet dat je iemand op zijn positie moet laten zitten omdat er nog geen vervanger klaar staat. Je moet iemand beoordelen op zijn functioneren. En daar is de rvc waarschijnlijk tevreden over. Maar ik deel die mening niet.'
Hiddink werd ontslagen, dus zoveelquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef bascross het volgende:
Bizarre beslissing. Hoeveel incompetentie moet je tonen voordat je wordt ontslagen bij de KNVB?
Dan zou Bart van Oosterveen al ontslagen moeten zijn dus.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hiddink werd ontslagen, dus zoveel
Ho ho, nu zitten we in een PROCES. Lekker BOUWEN aan een goed fundament en onder leiding van Danny Blind met de HOLLANDSE SCHOOL naar het WK.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan zou Bart van Oosterveen al ontslagen moeten zijn dus.
Ik weet zeker dat Koeman het EK had gehaald. Daarnaast is Van Oosterveen meer iets voor de KNWU.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Alsof de voorzitter van de KNVB zoveel invloed heeft op de resultaten. Ja hij stelt de trainer aan, maar we moeten de invloed van de trainer ook niet overschatten. Het feit dat we momenteel abominabel slecht presteren is voor 95% een gevolg van een enorm gebrek aan kwaliteit in de selectie.
Hij is directeur betaald voetbal. Zelfs al zou hij er niets aan kunnen doen, dan is het nog steeds zijn verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Alsof de voorzitter van de KNVB zoveel invloed heeft op de resultaten. Ja hij stelt de trainer aan, maar we moeten de invloed van de trainer ook niet overschatten. Het feit dat we momenteel abominabel slecht presteren is voor 95% een gevolg van een enorm gebrek aan kwaliteit in de selectie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |